- Waardering
- 4.390
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik stoor me nergens aan.
Ben altijd zo in mn eigen wereldje op de sportschool dat ik niet op andere let
Hier net zo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik stoor me nergens aan.
Ben altijd zo in mn eigen wereldje op de sportschool dat ik niet op andere let
Duurt dan nog 20 min ofzo.1. Superdudes met van die superdunne beentjes die rondlopen alsof ze de man zijn, alsof ze bb hebben uitgevonden.
2. Ecto's die ecto blijven omdat ze hun oefeningen niet goed doen. Nemen ze gewicht boven hun capaciteit en vernken ze heel de oefening. Wil je hen helpen, bekijken ze je alsof je een of andere alien bent.
3. Kerels die gedurende een uur aan het lullen zijn bij de bench press. Als je vraagt of je dan heel even tussen mag, vertellen ze dat ze nog maar een reeksje moetenDuurt dan nog 20 min ofzo.
4. Kerels die met veel air hun gewicht neerflikkeren op de grond alsof ze de vloer moeten kapotgooien.
5. Kerels die naar de fitness komen om indruk te maken op de vrouwen i.p.v te trainen.
Mensen die na het registreren op een bodybuilding forum denken een beest te zijn.

op een gegeven moment passeerde ik met een 40kg db langs het hoofd van de opperhomo, moest me inhouden om em niet op zen kop te gooien![]()

mijn glimlach van vandaag
go snoob 

zo'n stinkende zweetbeer die je drinken omloopt en de gewichten niet opruimt ...
ah wacht, ik train thuis![]()

+1- mensen die vragen of ze even een setje tussendoor kunnen doen als ik aan het praten ben met iemand.
- mensen die op de machine willen als ik met iemand aan het praten ben.
- mensen die zeggen dat ik moet douchen.
- mensen die me proberen te helpen met oefeningen.
- mensen die zeggen dat ik wat zachter moet doen als ik telkens het gewicht op de grond smijt.
-
- mensen die vragen of ze even een setje tussendoor kunnen doen als ik aan het praten ben met iemand.
- mensen die op de machine willen als ik met iemand aan het praten ben.
- mensen die zeggen dat ik moet douchen.
- mensen die me proberen te helpen met oefeningen.
- mensen die zeggen dat ik wat zachter moet doen als ik telkens het gewicht op de grond smijt.
-