MuscleMeat

Mijn irritatie top 5 in de gym

1: Mensen die het squatrek bezet houden als ik wil curlen
2: Mensen die de enige losse bar gebruiken voor deadlifts als ik wil curlen
3: Gasten die de enige belt gebruiken die de sportschool heeft voor squats/deadlifts als ik wil curlen
4: Gasten die stoer naar me kjijken als ik even snel aan het bellen ben.
5: Gasten die zeiken als ik te lang op een machine zit.. dat is inzet en intensiteit bitches.

1. Superdudes met van die superdunne beentjes die rondlopen alsof ze de man zijn, alsof ze bb hebben uitgevonden.

2. Ecto's die ecto blijven omdat ze hun oefeningen niet goed doen. Nemen ze gewicht boven hun capaciteit en vernken ze heel de oefening. Wil je hen helpen, bekijken ze je alsof je een of andere alien bent.

3. Kerels die gedurende een uur aan het lullen zijn bij de bench press. Als je vraagt of je dan heel even tussen mag, vertellen ze dat ze nog maar een reeksje moeten :duh: Duurt dan nog 20 min ofzo.

4. Kerels die met veel air hun gewicht neerflikkeren op de grond alsof ze de vloer moeten kapotgooien.

5. Kerels die naar de fitness komen om indruk te maken op de vrouwen i.p.v te trainen.

1. Superdudes met van die superdunne beentjes die rondlopen alsof ze de man zijn, alsof ze bb hebben uitgevonden.

2. Ecto's die ecto blijven omdat ze hun oefeningen niet goed doen. Nemen ze gewicht boven hun capaciteit en vernken ze heel de oefening. Wil je hen helpen, bekijken ze je alsof je een of andere alien bent.

3. Kerels die gedurende een uur aan het lullen zijn bij de bench press. Als je vraagt of je dan heel even tussen mag, vertellen ze dat ze nog maar een reeksje moeten :duh: Duurt dan nog 20 min ofzo.

4. Kerels die met veel air hun gewicht neerflikkeren op de grond alsof ze de vloer moeten kapotgooien.

5. Kerels die naar de fitness komen om indruk te maken op de vrouwen i.p.v te trainen.

+1.

Stinkerds in de gym.

Mensen die na het registreren op een bodybuilding forum denken een beest te zijn.

hm, ik erger me alleen als ik me fles kwijt raak eerlijk gezegd...

zo'n stinkende zweetbeer die je drinken omloopt en de gewichten niet opruimt ...
ah wacht, ik train thuis :p

- mensen die vragen of ze even een setje tussendoor kunnen doen als ik aan het praten ben met iemand.
- mensen die op de machine willen als ik met iemand aan het praten ben.
- mensen die zeggen dat ik moet douchen.
- mensen die me proberen te helpen met oefeningen.
- mensen die zeggen dat ik wat zachter moet doen als ik telkens het gewicht op de grond smijt.
-

Ik heb wel een irritatie op DBB

mensen die onderkant of binnenkant borst denken te trainen

Ik haat gewoon gasten die niet voort trainen en hun gewichten overal op laten zitten, krijg ik echt een schijthekel aan. Vrijdag zaten er 3 losers met hun gsm incline flyes te doen voor het dumbbell rack, 20 minuten gezeten voor 3-4 sets. Ze houden wel gans de boel bezet en het zijn gewoon ****ing homo's, op een gegeven moment passeerde ik met een 40kg db langs het hoofd van de opperhomo, moest me inhouden om em niet op zen kop te gooien :D

Heb al jaren een homegym maar daarvoor:
- andre hazes draaien als train muziek :rolleyes:
- kapotte/geen airco
- mensen/mannen die naar m'n gf staren
- theekransjes in gym
- stinkende mensen die met je willen praten

1 parkingetje volzet - elders plaats moeten gaan zoeken
2 te veel volk dat je schema beïnvloedt of je trainingen langer maakt en pauzes te lang
3 dure drank (2€ 0,5 liter) zeker bij warm weer irritant is
4 mensen die langdurig gaan praten en bv het squatrek onnodig lang bezet houden
5 weinig mooie vrouwen aanwezig
6 tekort aan zuurstof in de zaal, onvoldoende verluchting
7 n*gers en ook blanken die geen deo gebruiken - niet weten van het bestaan ervan
8 je dure drank moet aan de kant op een toog blijven staan (half uur cardio=half uur dorst hebben)
9 mensen die komen trainen als het goed weer wordt - denken een jaar te kunnen goedmaken
10 mensen die je aanstaren terwijl ik niet indrukwekkend oog:(

Geen top 5, maar wel enkele dingen. Halters niet opruimen en gewichten op de grond smijten alsof ze zwaar aan het trainen zijn

:yawn: topic uit 2003...

wtf maakt het nou uit wat andere doen, gewoon trainen en niet zeiken als een wijf.......

- mensen die vragen of ze even een setje tussendoor kunnen doen als ik aan het praten ben met iemand.
- mensen die zeggen dat ik wat zachter moet doen als ik telkens het gewicht op de grond smijt.
-

Squat:68kg
Deadlift:72kg
Bench press:35kg

Zo'n monsterdeadlift KAN je ook niet gewoon neerleggen, toch?

-

praten? trainen moet je doen! lees maar eens de anderen hun ergenernissen... mensen zoals jij, die niet voortdoen!

jou helpen is niet bepaald slecht... zeker niet met zo'n gewichten als jou... stel je voor dat je een spier verrekt ofzo :p

Terug
Naar boven