- Waardering
- 30
waarom spreekt iedereen trouwens over drank? toch gewoon water mag ik hopen![]()
Neen, wodka redbull jE wEeT tOcH

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom spreekt iedereen trouwens over drank? toch gewoon water mag ik hopen![]()

geen alternatief qua gym?
en als je je drank in je rugzak laat en zo aan je drinken komt... oke, moet je wel wat heen en weer lopen...

-mensen die stinken
-mensen die hun dumbbells niet terug leggen
-betwetters die jouw komen zeggen hoe je de oefening wel zou moeten doen terwijl ze zelf alles verkeerd doen, goede raad is aan de andere kant altijd welkom
- de sport instructeur die komt zeiken omdat er 10 euro cent te weinig op je lidkaart staat dat je die weer moet bijladen of anders niet binnen meer mag, die je er op komt wijzen dat de zaak bijna gaat sluiten en het tijd is om op te krassen
-oude versleten toestellen, gebroken kabels die na een week nog niet vervangen zijn
-Roffe dudes die voor de spiegels staan te schowen en hun spiertjes opspannen
- vuile douches en wc's
- dat je geen eigen drinken mag meebrengen

Waar ga je dan heen als het de enige gym in de buurt is?
Dat van die handschoenen.. ik ben een van de weinigen, die ze gebruikt.
Ik wil (zeker als vrouw) geen eelt en tot mijn afgrijzen zag ik ze vandaag opkomen.
Het doet meer zeer om bijv. lat pulley en seated row te doen zonder handschoenen omdat je veel minder grip hebt op een gladde stang. Een ruwere stang met meer grip doet weer meer zeer.
Bovendien is het niet gebruiken van handschoentjes ook een manier om sneller afgeknelde zenuwen te hebben.
Ergo: hoogste tijd om eens naar mijn fietsenboer in de buurt te snellen voor nieuwe.. de oude zijn totaal naar de filistijnen (flarden hangen eraf). Wel leuk dat ik blauwe handschoentjes heb en ook (kobalt)blauwe nagellak.
O ja.. ik heb wel eelt op mijn onderarmen, waar ik altijd op steun met fietsen.. gelukkig valt dat minder op dan op mijn handen. Wil ook zeker daar de gevoeligheid niet verliezen.
Espi, die opkomt voor mannen en vrouwen, die zachte handjes willen houden

- mensen die vragen of ze even een setje tussendoor kunnen doen als ik aan het praten ben met iemand.
- mensen die op de machine willen als ik met iemand aan het praten ben.
- mensen die zeggen dat ik moet douchen.
- mensen die me proberen te helpen met oefeningen.
- mensen die zeggen dat ik wat zachter moet doen als ik telkens het gewicht op de grond smijt.
-
1: Mensen die het squatrek bezet houden als ik wil curlen
2: Mensen die de enige losse bar gebruiken voor deadlifts als ik wil curlen
3: Gasten die de enige belt gebruiken die de sportschool heeft voor squats/deadlifts als ik wil curlen
4: Gasten die stoer naar me kjijken als ik even snel aan het bellen ben.
5: Gasten die zeiken als ik te lang op een machine zit.. dat is inzet en intensiteit bitches.

een flesje water van 0.5 liter kost bij ons in de gym 1.6 euros afzetters
een flesje water van 0.5 liter kost bij ons in de gym 1.6 euros afzetters
als men jaar abonoment op is ben ik er weg
aleen is er bij ons in de omgeving geen fatsoenlijke gym
heb ook gin zin om dagelijks 20 minuten op en af te moeten rijden![]()
Gaan trainen op je slippers. Heb ik weer iets gemistNieuwe rage
Gisteren was het weer zover: een aantal p*ssy's vond het weer nodig op slippers te komen trainen. En dan de hele tijd rondsloffen.
Ik krijg er korte armen van en dan krampen in mijn kloten![]()
Tip: curl met ez-bar & bedenk dat niet iedereen zo'n p*ssy is als jou.![]()