AndroidHealthClinic

Mijn irritatie top 5 in de gym

waarom spreekt iedereen trouwens over drank? toch gewoon water mag ik hopen :P

een flesje water van 0.5 liter kost bij ons in de gym 1.6 euros afzetters

als men jaar abonoment op is ben ik er weg

aleen is er bij ons in de omgeving geen fatsoenlijke gym

heb ook gin zin om dagelijks 20 minuten op en af te moeten rijden :(

geen alternatief qua gym?

en als je je drank in je rugzak laat en zo aan je drinken komt... oke, moet je wel wat heen en weer lopen...

zijn er veschillende die dat doen ja even naar de kleedkamers gaan om in het geniep wat te drinken :p

Ben ik blij dat ik in een privé gym train :D ik erger me aan niets en trek me van niemand iets aan want er is niemand :p alleen is er wat minder materiaal maar je hoort mij niet klagen . anders was ik nooit beginnen met trainen

-mensen die stinken

-mensen die hun dumbbells niet terug leggen

-betwetters die jouw komen zeggen hoe je de oefening wel zou moeten doen terwijl ze zelf alles verkeerd doen, goede raad is aan de andere kant altijd welkom

- de sport instructeur die komt zeiken omdat er 10 euro cent te weinig op je lidkaart staat dat je die weer moet bijladen of anders niet binnen meer mag, die je er op komt wijzen dat de zaak bijna gaat sluiten en het tijd is om op te krassen

-oude versleten toestellen, gebroken kabels die na een week nog niet vervangen zijn

-Roffe dudes die voor de spiegels staan te schowen en hun spiertjes opspannen

- vuile douches en wc's

- dat je geen eigen drinken mag meebrengen

wegwezen daar!

Geene igen drinken meenemen zuigt echttttttttttttttttttttk zou dan ook van tevoren kijen of dat zo is want dat vind ik gewoon geldklopperij want ze vragen er echt woekerprijzen. Laatst was ik mijn drinken vergeten en toen heb ik een flesje aa 'sportwater' van een halve liter moeten kopen voor 1,60 euro. btw in gyms waar je geen eigen drinken de zaal mee in mag nemen mag je daar wel geohte flesjes meenemen?

Dat van die handschoenen.. ik ben een van de weinigen, die ze gebruikt.
Ik wil (zeker als vrouw) geen eelt en tot mijn afgrijzen zag ik ze vandaag opkomen.
Het doet meer zeer om bijv. lat pulley en seated row te doen zonder handschoenen omdat je veel minder grip hebt op een gladde stang. Een ruwere stang met meer grip doet weer meer zeer.
Bovendien is het niet gebruiken van handschoentjes ook een manier om sneller afgeknelde zenuwen te hebben.

Ergo: hoogste tijd om eens naar mijn fietsenboer in de buurt te snellen voor nieuwe.. de oude zijn totaal naar de filistijnen (flarden hangen eraf). Wel leuk dat ik blauwe handschoentjes heb en ook (kobalt)blauwe nagellak :).

O ja.. ik heb wel eelt op mijn onderarmen, waar ik altijd op steun met fietsen.. gelukkig valt dat minder op dan op mijn handen. Wil ook zeker daar de gevoeligheid niet verliezen.

Espi, die opkomt voor mannen en vrouwen, die zachte handjes willen houden

Als je lang gnoeg traint (meer dan 3 jaar) doet het geen zeer meer en vermindert de eelt, gewoon effen doorbijten en zonder handschoenen trainen ;)

- mensen die vragen of ze even een setje tussendoor kunnen doen als ik aan het praten ben met iemand.
- mensen die op de machine willen als ik met iemand aan het praten ben.
- mensen die zeggen dat ik moet douchen.
- mensen die me proberen te helpen met oefeningen.
- mensen die zeggen dat ik wat zachter moet doen als ik telkens het gewicht op de grond smijt.
-

Als je aan het praten bent vatten mensen dit op dat je niet geconcentreerd bezig bent, geen wonder dat ze dan vragen of ze even tussendoor mogen. Gewichten op de grond smijten komt associaal, aggresief over.. en als mensen zeggen dat je moet douchen hangt er waarschijnlijk wel een geurtje aan.

1: Mensen die het squatrek bezet houden als ik wil curlen
2: Mensen die de enige losse bar gebruiken voor deadlifts als ik wil curlen
3: Gasten die de enige belt gebruiken die de sportschool heeft voor squats/deadlifts als ik wil curlen
4: Gasten die stoer naar me kjijken als ik even snel aan het bellen ben.
5: Gasten die zeiken als ik te lang op een machine zit.. dat is inzet en intensiteit bitches.

Tip: curl met ez-bar & bedenk dat niet iedereen zo'n p*ssy is als jou. ;)

een flesje water van 0.5 liter kost bij ons in de gym 1.6 euros afzetters

als men jaar abonoment op is ben ik er weg

aleen is er bij ons in de omgeving geen fatsoenlijke gym

heb ook gin zin om dagelijks 20 minuten op en af te moeten rijden :(

ik ben ook van de kempen vanwaar ben je ?

Ik heb er 3:

1: Mensen die alleen maar zitten te lullen, je komt naar de fitness om te trainen.
2: Mensen die alles denken te weten over fitness maar er eigelijk geen **** over weten.
3: Mensen de oefening extra zwaar uitvoeren, om het ff aan andere te laten zien maar de oefening helemaal niet goed uitvoeren.

Gaan trainen op je slippers. Heb ik weer iets gemist??? Nieuwe rage???

Gisteren was het weer zover: een aantal p*ssy's vond het weer nodig op slippers te komen trainen. En dan de hele tijd rondsloffen.

Ik krijg er korte armen van en dan krampen in mijn kloten:mad:

Gaan trainen op je slippers. Heb ik weer iets gemist??? Nieuwe rage???

Gisteren was het weer zover: een aantal p*ssy's vond het weer nodig op slippers te komen trainen. En dan de hele tijd rondsloffen.

Ik krijg er korte armen van en dan krampen in mijn kloten:mad:

Bij mij op de gym ook al. Zal wel stoer zijn ofzo.

'Wat ga je doen?'

'Squaten'

'Op je slippers?'

'Ja'

'Leuk..'

*Slip... krak.. ouw godver...* 'k*t stang!

'Nee.. slippers.'

Terug
Naar boven