Fitness Seller

Mijn irritatie top 5 in de gym

ruikt iedereen hier naar rozenwater dan als je traint? ik loop ook wel eens te stinken als ik train :d

1: Instructeurs die zeiken over handdoek, schoenen etc
2: Geen opzwepende muziek (rap, rock, techno maakt niet uit)
3: Niet veel beesten behalve Redhead

Geen ergeernissen is meestal rustig als ik train.. Jammer dat er maar 1 squat rack is en ze altijd iets aan het doen zijn terwijl ik wil squatten. Behalve het rack gebruiken waarvoor het is

- mensen die vragen of ze even een setje tussendoor kunnen doen als ik aan het praten ben met iemand.
- mensen die op de machine willen als ik met iemand aan het praten ben.
- mensen die zeggen dat ik moet douchen.
- mensen die me proberen te helpen met oefeningen.
- mensen die zeggen dat ik wat zachter moet doen als ik telkens het gewicht op de grond smijt.
-

jij zou juist mijn grootste irritatie zijn.. mijn onbetwiste #1.

ruikt iedereen hier naar rozenwater dan als je traint? ik loop ook wel eens te stinken als ik train :d

stinken = oud zweet = vies

kan voorkomen worden door af en toe een douche te nemen ;) zou je ook eens moeten proberen..

zo nu en dan schone kleren aantrekken scheelt ook een hoop.

Laatst bewerkt:
1. Van die gasten die zo'n veel te spannend en tekort shortje aan hebben zo dat je hun spel "ziet" hangen en overigens te dik zijn voor het daarbij horende spannende t-shirtje.
2. Mensen die eerst goed gaan zweten op de cardio en daarnee op de bankskes gaan liggen met hunne bezwete rug zonder eerst nen handdoek te leggen ofzo, nog mor te zwijgen over de stank die ze meebrengen;
3. Mensen die hun oefening verkeerd doen, te zwaar gaan voor hun kunnen. En de coachen die er niks op zeggen
4. Mensen die idd niet opruimen, bv 120kg aan de bench laten hangen (er zijn mor 3 mensen die dat kunne nemen bij ons)
5. Al die supermagere gastjes die steeds meer en meer opduiken op de fitness, die dan nog snob kledij dragen tijdens de training (scapa ed), mensen die met hun gsm komen trainen en om de 2min worden opgebeld (of doen als of).

Dat is het zowat, mor als ik dan een goeie dag heb, kan me dat allemaal gestolen worden. :D

sinds wanneer is scapa een snobmerk :eek: eerder iets voor goedkope trashhoertjes en marginale hangjongeren nee? :o

Och, het is gewoon triest. Ik train nu 2.5 - 3 jaar redelijk vaak en begin nu pas dikke eeltbulten te krijgen. Je maakt mij niet wijs dat je nu al meer eelt hebt dan ik. Vaak zijn het van die jongetjes die zo'n erg nieuw sportoutfit dragen alsof het een f*cking modeshow is. En dan ook nog van die handschoentjes, alsof je van 12 kg dumbbells eelt krijgt, kom op zeg. Kijk maar eens goed, alle grote jongens gebruiken geen handschoenen, alleen mensen die pas begonnen zijn gebruiken die dingen.

heel veel mensen gebruiken bij de lat pull-down een verkeerde grip waardoor ze eelt krijgen. tenzij er zo'n rubber ding overheen zit. ik heb ook weleens brokken eelt afgescheurt op die manier. toen heb ik toch m'n grip maareens aangepast. en ik train ook nog geen half jaar.

heel veel mensen gebruiken bij de lat pull-down een verkeerde grip waardoor ze eelt krijgen. tenzij er zo'n rubber ding overheen zit. ik heb ook weleens brokken eelt afgescheurt op die manier. toen heb ik toch m'n grip maareens aangepast. en ik train ook nog geen half jaar.

oja, ik vergeet weleens deoderant te gebruiken en ik ruik zelf mijn geslachtsorgaan weleens als ik net gepiest heb, of anderen dat kunnen ruiken heb ik mijn twijfels over.

morgen gewichten binnen - homegym here i come! :P

-mensen die stinken

-mensen die hun dumbbells niet terug leggen

-betwetters die jouw komen zeggen hoe je de oefening wel zou moeten doen terwijl ze zelf alles verkeerd doen, goede raad is aan de andere kant altijd welkom

- de sport instructeur die komt zeiken omdat er 10 euro cent te weinig op je lidkaart staat dat je die weer moet bijladen of anders niet binnen meer mag, die je er op komt wijzen dat de zaak bijna gaat sluiten en het tijd is om op te krassen

-oude versleten toestellen, gebroken kabels die na een week nog niet vervangen zijn

-Roffe dudes die voor de spiegels staan te schowen en hun spiertjes opspannen

- vuile douches en wc's

- dat je geen eigen drinken mag meebrengen

-mensen die stinken

-mensen die hun dumbbells niet terug leggen

-betwetters die jouw komen zeggen hoe je de oefening wel zou moeten doen terwijl ze zelf alles verkeerd doen, goede raad is aan de andere kant altijd welkom

- de sport instructeur die komt zeiken omdat er 10 euro cent te weinig op je lidkaart staat dat je die weer moet bijladen of anders niet binnen meer mag, die je er op komt wijzen dat de zaak bijna gaat sluiten en het tijd is om op te krassen

-oude versleten toestellen, gebroken kabels die na een week nog niet vervangen zijn

-Roffe dudes die voor de spiegels staan te schowen en hun spiertjes opspannen

- vuile douches en wc's

- dat je geen eigen drinken mag meebrengen

??? that sucks :s

dat het ineens zo druk wordt vlak voor de zomer en je niet vlot kunt doortrainen omdat alles bezet is :(

geen alternatief qua gym?

en als je je drank in je rugzak laat en zo aan je drinken komt... oke, moet je wel wat heen en weer lopen...

waarom spreekt iedereen trouwens over drank? toch gewoon water mag ik hopen :P

Terug
Naar boven