AndroidHealthClinic

Mijn resultaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik denk dat misschien 30% (als het niet minder is) hier op deze site een bodybuilder lichaam wil,
en 100 kilo wil wegen.

en de rest streeft toch echt naar een ander lichaam..

en ik ga nu droogtrainen en aan me bf werken

mijn bf is nu ong 11%

het was eerst altijd ong 9%

Start een enquete zou ik zeggen.

• Topic Starter Topic Starter
een poll zou leuk zijn :P

haha

ben je nu je ei kwijt?
luister:
ik ken je niet..
en ga ook niet met in discussie met jou,
kom zelf eerst met resultaten en ervaring en misschien dat het me dan intereseert wat je te melden hebt.

Ik heb behaald waar ik op uit WAS, hoe ik dat doe of heb bereikt is volgens mij niet jou probleem.

ik ben zeer tevreden over mijn lichaam en daar gaat het om!!:cool:

iedereen kan hier de grote man uithangen met een paar spuitjes in zijn aders ja?
kennis heb je wel merk ik.
maar met alleen spuitenalleen ben je er nog niet!,
misschien denk jij van wel

vooral niet als je een streeffysiek hebt,
chemische ondersteuning groei je idd altijd van ja.
maar ik ben uit op droge spiermassa
en die zul je toch echt zelf moeten kweken.

bedankt voor je aandacht

Je beweert dus dat je met AAS geen droge spiermassa kunt krijgen? :roflol: :roflol:

Waar is het anders voor denk je?

Epic.

Je beweert dus dat je met AAS geen droge spiermassa kunt krijgen? :roflol: :roflol:

Waar is het anders voor denk je?

Epic.

tuurlijk kan het
en dat heeft WEER met je fysiek te maken.
maar het gaat niet vanzelf
ik zie mensen die aan de AAS zitten die heel veel vocht hebben en nog eens veel vet.
dan word het toch een stuk lastiger met een hoge bf.

:roflol: ik denk dat jij te vroeg bent begonnen met kuren want volgens mij weet je er lang niet genoeg over

Je zei zelf een paar dagen geleden dat je TIJDENS je kuurtje 3x per dag at...wat ben je dan voor een idioot als je zegt dat je alles eruit hebt gehaald.

Je hebt gewoon niet de discipline gehad om dit natural te doen.

Dit dus. Voor de rest ook +1.

ik ben zeer tevreden over mijn lichaam en daar gaat het om!!:cool:

En wij zijn zo ontzettend blij voor je. Als het je niet boeit wat anderen van je foto's hier vinden... Waarom dan uberhaupt de moeite doen voor een post? Ik weet niet waar je op uit was (complimentjes ofzo???) maar je hebt een goed fysiek, alleen niet voor je trainingstijd en kuur.

:roflol: ik denk dat jij te vroeg bent begonnen met kuren want volgens mij weet je er lang niet genoeg over

BAM, 16 jaar en IN YO FACE :D

Dit dus. Voor de rest ook +1.

En wij zijn zo ontzettend blij voor je. Als het je niet boeit wat anderen van je foto's hier vinden... Waarom dan uberhaupt de moeite doen voor een post? Ik weet niet waar je op uit was (complimentjes ofzo???) maar je hebt een goed fysiek, alleen niet voor je trainingstijd en kuur.

BAM, 16 jaar en IN YO FACE :D
hahahaha

het is wel ''TOEVALLIG'' dat al die gastjes tot 20 jaar alle commentaar leveren.

zolang je zelf nog geen resultaat hebt geboekt kom dan aub niet praten oke?
ik heb foto's gepost

reageeer dan op me foto's en niet op al het ander!

je bent 20 jaar bent 1,89 en hebt een BF van 22%
maak je daar druk om en niet om mij!

danku

Laatst bewerkt:
hahahaha

het is wel ''TOEVALLIG'' dat al die gastjes tot 20 jaar alle commentaar leveren.

Wow man, wat een snelle reply. Moet je geen chickies scoren zijn met je goddelijke lijf ofzo?

Oh en @ je edit: Dat ik, Clittie of anderen die hier commentaar leveren nog geen resultaat hebben geboekt is natuurlijk bullshit, maar dat snap je zelf ook wel. Trouwens, mijn reactie op je foto's heb je al gehad: Goed fysiek maar niet voor iemand die zo lang trained en aan de juice zit. Wat wil je dat ik doe, 24uur marathon cardio doen zodat mn BF daalt, of snap je dat iemand die trained ook af en toe eens op zn luie gat moet zitten voor wat supercompensatie? Alleen de aas-sectie gelezen ofzo?

Laatst bewerkt:
Wow man, wat een snelle reply. Moet je geen chickies scoren zijn met je goddelijke lijf ofzo?

chicks versieren mij voortaan
mag van me vriendin niet meer zonder shirt op feestjes lopen hahaaaaaa.
maar is geen aanval op jou ofzo,
maar het is zoals je zelf net zegt reageer op de foto's en resultaat.mensen hoeven zich niet druk te maken over hoe ik het resultaat heb behaald toch?

Laatst bewerkt:
tuurlijk kan het
en dat heeft WEER met je fysiek te maken.
maar het gaat niet vanzelf
ik zie mensen die aan de AAS zitten die heel veel vocht hebben en nog eens veel vet.
dan word het toch een stuk lastiger met een hoge bf.

Er zijn verschillende testen die bewijzen dat iemand die AAS gebruikt en alleen een aantal bullshit oefeningen zoals push ups en sit ups doet gemiddeld meer massa pakt dan iemand die natural keihard traint.

Google er maar even naar :)

Dus wat je zegt, opnieuw, belachelijk.

hahahaha

ik heb foto's gepost

danku

Als hij een kuurtje zette kwam hij ook meteen een stuk meer bij he ;)

maar het is zoals je zelf net zegt reageer op de foto's en resultaat.mensen hoeven zich niet druk te maken over hoe ik het resultaat heb behaald toch?

leuke vriendin heb jij :roflol: :roflol:

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

Erg grappig dat een 16 jarige hier een meest zinnige opmerking maakt :D

Er zijn verschillende testen die bewijzen dat iemand die AAS gebruikt en alleen een aantal bullshit oefeningen zoals push ups en sit ups doet gemiddeld meer massa pakt dan iemand die natural keihard traint.

Google er maar even naar :)

Dus wat je zegt, opnieuw, belachelijk.

Als hij een kuurtje zette kwam hij ook meteen een stuk meer bij he ;)

leuke vriendin heb jij :roflol: :roflol:

---------- Toegevoegd om 16:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:55 ----------

Erg grappig dat een 16 jarige hier een meest zinnige opmerking maakt :D

+1 hij is nu mijn grote voorbeeld :-p

+1 hij is nu mijn grote voorbeeld :-p

-3

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Oh en @ je edit: Dat ik, Clittie of anderen die hier commentaar leveren nog geen resultaat hebben geboekt is natuurlijk bullshit, maar dat snap je zelf ook wel. Trouwens, mijn reactie op je foto's heb je al gehad: Goed fysiek maar niet voor iemand die zo lang trained en aan de juice zit. Wat wil je dat ik doe, 24uur marathon cardio doen zodat mn BF daalt, of snap je dat iemand die trained ook af en toe eens op zn luie gat moet zitten voor wat supercompensatie? Alleen de aas-sectie gelezen ofzo?

??????

+1

ik mag jou wel gozer

chicks versieren mij voortaan haha

hoeft niet gewoon hard trainen dan komt alles goed!
:D

---------- Toegevoegd om 03:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:14 ----------

hoeft niet gewoon hard trainen dan komt alles goed!
:d

+7

---------- Toegevoegd om 03:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:14 ----------

+1

ik mag jou wel gozer

chicks versieren mij voortaan haha

haha

Gozer, goed fysiek man, gekuurd of niet
laat ze lekker lullen!!

ga zo door!!

Nette progressie, ik ben geen voorstander van kuren, maar kan een goede progressie altijd waarderen :D Ook je vet % is redelijk constant gebleven, mooie clean bulk dus! Keep it up

Thnx!!!

netjes gedaan, zo'n lichaam zou ik mn bed niet uitschoppen hoor :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven