- Waardering
- 108
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 9%
netjes gedaan, zo'n lichaam zou ik mn bed niet uitschoppen hoor![]()
maakt je ook niet uit welk hoofd erop staat dan?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
netjes gedaan, zo'n lichaam zou ik mn bed niet uitschoppen hoor![]()

Wat een slecht fysiek man..heeft toch niets met bodybuilding te maken.. ook nog gekuurd? Damn...
haha joke man.. Hoe is het Hakan? Ook al een beetje afgehaakt van BN?
zieke tireflip (y)

haha werd al bijna depri!
Gaat goed en met jou?
ja beetje de stickies lezen hier en wat mensen hier te liegen hebben
haha
haha gaat goed man.. DBB is echt fresh man.. jammer dat ik het nu pas zie.

Wat een homootjes die reageren hier. Leeftijdkabouters met het vetgehalte van een zeehond.
Denken ckr dat AAS een wondermiddel is. Als dat zo was zou je 6 kuurtjes kunnen nemen en hup het podium op kunnen tussen de grote jongens.
Wat een verstand weer..
@Jimmy, gaat de goede kant op kerel. Vind die pic als avatar et beste van je![]()
Jij voegt iig weinig toe met zo'n uitspraakWat een homootjes die reageren hier. Leeftijdkabouters met het vetgehalte van een zeehond.
Denken ckr dat AAS een wondermiddel is. Als dat zo was zou je 6 kuurtjes kunnen nemen en hup het podium op kunnen tussen de grote jongens.
Wat een verstand weer..

450 kgTrainen gaat als een speer man.. tireflips 450kg 2x..farmer walks etccc
Wat een homootjes die reageren hier. Leeftijdkabouters met het vetgehalte van een zeehond.
Wat een verstand weer..

ja helaas denken veel mensen dat wel!
het viel me ook al op dat de leden tot 20 jaar het meeste commentaar leveren en denken alles beter te weten.
Maargoed
thnx for je comment
die foto in me avatar is hoe ik er nu uitzie.
ben wat vocht verloren en heb nu een stabiel gewicht van 78.5
ga nu proberen tegen de 80 kilo te zitten met een bf van 9%
Dankje
Maar heb je mij horen zeggen dat het niet zo is dan?

Dit topic verdient imo ook geen 9 pagina's goddamn.
Wss omdat de leden tot 20 jaar meestal nog naturel zijn. En het niet zo hebben op vroeg kuren. Hier op DBB wordt dat er nogal ingestampt , je mag zelfs niet posten op de AAS sectie onder de 21.
En net doordat deze leden al altijd naturel trainen hebben zij dan misschien ook wel een beetje recht om kritiek te geven bij te vroeg kuren.
Het is zeker een aardig resultaat , maar het is gewoon jammer dat je kuurt terwijl je je voeding niet op orde krijgt, maar dat doet niet af aan je fysiek.
Alleen hebben we nog altijd geen legs gezien...

als mensen zulke reacties plaatsen als wat jij doet
zullen het nog meer pagina's worden.

Je doet je stoer voor, maar je kan niet eens zonder typfouten een post maken
bijna net zo erg als trickster 
Veel mensen bij mij in de familie zijn bodybuilders, sommige daarvan kuren, sommige niet. Dan zie je het verschil al snel hoor
---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------
Wat doet hij nu weer fout?
Ik vind jou pogingen of je gebrek aan doorzettingsvermogen en verstand goed te praten tegenover jezelf overigens geweldigJe doet je stoer voor, maar je kan niet eens zonder typfouten een post maken
En dan maar commentaar hebben op andere mensen hun leeftijd![]()