AndroidHealthClinic

Mijn resultaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een slecht fysiek man..heeft toch niets met bodybuilding te maken.. ook nog gekuurd? Damn...

haha joke man.. Hoe is het Hakan? Ook al een beetje afgehaakt van BN?
zieke tireflip (y)

• Topic Starter Topic Starter
Wat een slecht fysiek man..heeft toch niets met bodybuilding te maken.. ook nog gekuurd? Damn...

haha joke man.. Hoe is het Hakan? Ook al een beetje afgehaakt van BN?
zieke tireflip (y)

haha werd al bijna depri!

Gaat goed en met jou?

ja beetje de stickies lezen hier en kijken wat mensen hier te liegen hebben :P
maar bodynet vind ik niet zoveel aan.
hier zijn tog heeel wat meer serieuzere sporters aanwezig dan op bn.

dus ik kemp voortaan hier

Laatst bewerkt:
Wat een homootjes die reageren hier. Leeftijdkabouters met het vetgehalte van een zeehond.
Denken ckr dat AAS een wondermiddel is. Als dat zo was zou je 6 kuurtjes kunnen nemen en hup het podium op kunnen tussen de grote jongens.

Wat een verstand weer..

@Jimmy, gaat de goede kant op kerel. Vind die pic als avatar et beste van je ;)

Wat een homootjes die reageren hier. Leeftijdkabouters met het vetgehalte van een zeehond.
Denken ckr dat AAS een wondermiddel is. Als dat zo was zou je 6 kuurtjes kunnen nemen en hup het podium op kunnen tussen de grote jongens.

Wat een verstand weer..

@Jimmy, gaat de goede kant op kerel. Vind die pic als avatar et beste van je ;)

ja helaas denken veel mensen dat wel!
het viel me ook al op dat de leden tot 20 jaar het meeste commentaar leveren en denken alles beter te weten.

Maargoed
thnx for je comment
die foto in me avatar is hoe ik er nu uitzie.
ben wat vocht verloren en heb nu een stabiel gewicht van 78.5

ga nu proberen tegen de 80 kilo te zitten met een bf van 9%

Wat een verstand weer..
Jij voegt iig weinig toe met zo'n uitspraak:roflol:

Ga het niet helemaal onderbouwen, gaan die 'knaapies' maar lekker zelf ondervinden middels de zoekfunctie en ervaring. Zo lang als mogelijk blijven ze maar dromen en andere bashen. Alsof jou post iets toevoegd? :S

Snap je input sowieso niet maargoed

AAS is wel een "wondermiddel" dat wou ik er mee zeggen. En ja ik weet het uit ervaring...

Wat een verstand weer..

Nogmaals: het is bewezen dat iemand die enkel en alleen push ups en sit ups doet en een standaard kuur van testo gebruikt beter groeit dan een gemiddeld iemand die natural keihard traint en eet.

Wat ben jij toch een mong**l, als er een poll was voor DE idioot van DBB zou ik op jou stemmen. Denk je zelf dat de pro's van tegenwoordig ook maar een tiende waren van wat ze zijn zonder AAS? :roflol: :roflol: :roflol:

Jij bent echt geweldig :roflol:

Overigens erg grappig dat idioot als jij commentaar heeft op mijn verstand, ik wil elke dag wel een iq test afleggen tegen een mong**l zoals jij :roflol:

Laatst bewerkt:
ja helaas denken veel mensen dat wel!
het viel me ook al op dat de leden tot 20 jaar het meeste commentaar leveren en denken alles beter te weten.

Maargoed
thnx for je comment
die foto in me avatar is hoe ik er nu uitzie.
ben wat vocht verloren en heb nu een stabiel gewicht van 78.5

ga nu proberen tegen de 80 kilo te zitten met een bf van 9%

Wss omdat de leden tot 20 jaar meestal nog naturel zijn. En het niet zo hebben op vroeg kuren. Hier op DBB wordt dat er nogal ingestampt , je mag zelfs niet posten op de AAS sectie onder de 21.

En net doordat deze leden al altijd naturel trainen hebben zij dan misschien ook wel een beetje recht om kritiek te geven bij te vroeg kuren.

Het is zeker een aardig resultaat , maar het is gewoon jammer dat je kuurt terwijl je je voeding niet op orde krijgt, maar dat doet niet af aan je fysiek.

Alleen hebben we nog altijd geen legs gezien...

Dit topic verdient imo ook geen 9 pagina's goddamn.

Wss omdat de leden tot 20 jaar meestal nog naturel zijn. En het niet zo hebben op vroeg kuren. Hier op DBB wordt dat er nogal ingestampt , je mag zelfs niet posten op de AAS sectie onder de 21.

En net doordat deze leden al altijd naturel trainen hebben zij dan misschien ook wel een beetje recht om kritiek te geven bij te vroeg kuren.

Het is zeker een aardig resultaat , maar het is gewoon jammer dat je kuurt terwijl je je voeding niet op orde krijgt, maar dat doet niet af aan je fysiek.

Alleen hebben we nog altijd geen legs gezien...

Ik heb helemaal niets tegen kuren. Ik kan begrijpen dat mensen op latere leeftijd, wanneer ze moeilijker vooruit gaan, een aantal kuurtjes gebruiken.

Maar iemand zoals deze kerel, wtf :roflol:
Het vijfdubbele van deze fysiek valt maklijk natural te halen.

Veel mensen bij mij in de familie zijn bodybuilders, sommige daarvan kuren, sommige niet. Dan zie je het verschil al snel hoor :)

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

als mensen zulke reacties plaatsen als wat jij doet
zullen het nog meer pagina's worden.

Wat doet hij nu weer fout? :roflol:

Ik vind jou pogingen of je gebrek aan doorzettingsvermogen en verstand goed te praten tegenover jezelf overigens geweldig :roflol: Je doet je stoer voor, maar je kan niet eens zonder typfouten een post maken ;) bijna net zo erg als trickster :D

En dan maar commentaar hebben op andere mensen hun leeftijd :thumbs:

Laatst bewerkt:
Veel mensen bij mij in de familie zijn bodybuilders, sommige daarvan kuren, sommige niet. Dan zie je het verschil al snel hoor :)

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

Wat doet hij nu weer fout? :roflol:

Ik vind jou pogingen of je gebrek aan doorzettingsvermogen en verstand goed te praten tegenover jezelf overigens geweldig :roflol: Je doet je stoer voor, maar je kan niet eens zonder typfouten een post maken ;)

En dan maar commentaar hebben op andere mensen hun leeftijd :thumbs:

ik doe me stoer voor?
wat een onzin!
maar ga hier verder niet op in,

maargoed , reageer aub niet meer in dit topic ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven