Fitness Seller

Mijn resultaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
en wat is nu je gewicht en BF..?
ben jij wel een bodybuilder van +100 kilo?

je moet je niet aangevallen voelen by the way
je hebt een mooie fysiek
maar k vind ook dat de meesten hier een beetje te veel lof gooien, we zitten hier op een BB-forum,da's al
ik vind et gewoon dom te kuren, terwijl je door toewijding (voeding,rust en trainen) daar kon geraakt zijn en nog verder

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

12 a 13%

je moet je niet aangevallen voelen by the way
je hebt een mooie fysiek
maar k vind ook dat de meesten hier een beetje te veel lof gooien, we zitten hier op een BB-forum,da's al
ik vind et gewoon dom te kuren, terwijl je door toewijding (voeding,rust en trainen) daar kon geraakt zijn en nog verder

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

12 a 13%

voel me niet aangevallen
was gewoon even beniuwd naar jou bf
want we hebben dezelfde lengte

ik wou eerst ook op de kilo's zitten waar jij nu op zit maar vond mezelf met 80 kilo al tegroot worden

dus vroeg me even af wat jou bf is

ik zag dat je 90 kilo droog wil worden

wat is je streven

90 kilo met een bf van..?

Haha zo kansloos van de mensen die hier op gaan reageren van, zonde man dit had je ook naturel kunnen behalen. Bekijk zijn fysiek vind je hem goed ok, vind je hem niet goed ook goed. Niet iedereen heeft zin om zijn hele levensstijl om te gooien of als cavemen te leven..

voel me niet aangevallen
was gewoon even beniuwd naar jou bf
want we hebben dezelfde lengte

ik wou eerst ook op de kilo's zitten waar jij nu op zit maar vond mezelf met 80 kilo al tegroot worden

dus vroeg me even af wat jou bf is

ik zag dat je 90 kilo droog wil worden

wat is je streven

90 kilo met een bf van..?

ja,kwil ongeveer naar de 90kg gaan,tamelijk droog
maar niet onder de 10%,want dat vind ik niet meer mooi als je toch gn wedstrijden meer draait
ik wil er ook met kledij aan toch beetje als BB'r uitzien
als je es pic wil zien v mn fysiek, kijk es bij de door mij gestarte topics
weet niet zo goed hoe ik dat topic hier moet linken
(topic heet : mn most muscular of poging tot)
zo stond ik er vorig jaar bij
nooit gekuurd en train nu zo'n 6 jaar toegewijd
grtz

wat een loserforum is dit hier toch??? 80.5kg voor 1.78m dat niet eens zo droog is, daarvan is iedereen onder de indruk? Ik dacht dat het hier dutchbodybuilding heet, bij bodybuilding stel ik mij toch minstens +100kg voor 1.78m aan een lager vetpercentage voor.

Misschien handig om te weten dat slechts een fractie van de mensen die traint een fysiek behaald die ook maar in de buurt komt van de TS. Ja het is in 1-1,5 jaar haalbaar met goede voeding en training maar mensen houden dit niet vol, hebben onvoldoende kennis of gewoon niet het doorzettingsvermogen ervoor. Alleen bodybuilders van 100 kg zouden zeggen dat deze gozer weinig spiermassa heeft of niet droog is (wtf? 10% is droog man, zelfs 15% is al weinig vet als je kijkt hoe de gemiddelde kerel erbij loopt).

Iets van 20% van de mensen doet aan "fitness". Hoeveel zien er daadwerkelijk uit of ze ooit een sportschool van binnen hebben gezien? Hoeveel hiervan hebben de massa van de TS? Hoeveel hiervan hebben een bodybuild fysiek? (waar je met 1,78 trouwens niet per se 100+ KG voor hoeft te zijn, dat is voor een groot deel met dunne botstructuur niet eens mogelijk)

Hoeveel procent van de ruim 23000 actieve leden van dbb heeft zo'n fysiek of beter? Niet zoveel...

Laatst bewerkt:
Ik vind het er wel goed uitzien, het boeit me ook niet of je daarvoor hebt gekuurd of niet.
Het gaat er toch om wat je zelf wilt, en hoe je eruit wilt komen te zien.

uiteindelijk wel ja

en daar heb ik dit topic oor aangemaakt

niet om te vragen wat mensen er nou van vinden

gr

Bedankt :)

En als excuus voor de squats heb ik:
- Heb nog maar 5x gesquat
- Eerste 3x waren de squats verkeerd (zie sectie oefeningen "Help, verkeerde squattechniek")
- train thuis

Gelden ze? :D

Als je nu van plan bent om te gaan squaten: ja

En wie zegt dat die informatie klopt?

In 2 jaar heb je geen groot fysiek opgebouwd, tenminste niet met goede massa EN droog.

Laat eens wat voorbeelden zien wie/wat je bedoeld.

Zelfs als ik er van uitga dat de talloze voorbeelden op internet ALLEMAAL nep zijn heb ik nog genoeg voorbeelden uit mijn echte leven van mensen die ik goed ken ;)

Dit is een normaal resultaat na een aantal jaar voor een natural, en eerlijk gezegd een slecht resultaat na het kuren, no offence voor hem natuurlijk, als hij hiermee tevreden is, is dat goed.

Laatst bewerkt:
ja,kwil ongeveer naar de 90kg gaan,tamelijk droog
maar niet onder de 10%,want dat vind ik niet meer mooi als je toch gn wedstrijden meer draait
ik wil er ook met kledij aan toch beetje als BB'r uitzien
als je es pic wil zien v mn fysiek, kijk es bij de door mij gestarte topics
weet niet zo goed hoe ik dat topic hier moet linken
(topic heet : mn most muscular of poging tot)
zo stond ik er vorig jaar bij
nooit gekuurd en train nu zo'n 6 jaar toegewijd
grtz

heb net je foto bekeken

ziet er goed uit.vooral netjes met natuurlijk trainen..

kan op de foto je body niet echt zo goed zien door je houding
maaar goed werk

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Als je nu van plan bent om te gaan squaten: ja

Zelfs als ik er van uitga dat de talloze voorbeelden op internet ALLEMAAL nep zijn heb ik nog genoeg voorbeelden uit mijn echte leven van mensen die ik goed ken ;)

Dit is een normaal resultaat na een aantal jaar voor een natural, en eerlijk gezegd een slecht resultaat na het kuren, no offence voor hem natuurlijk, als hij hiermee tevreden is, is dat goed.

ik twijfel er ook niet aan dat het zo is.
bij mijn in de sportschool lopen er ook een paar die met natuurlijk trainen een GOED moooi fysiek hebben..

maar dit is misschien 5 % van de mensen in heeel de sportschool

zit tog echt in de genen en veel in je bouw waar je mee start

ik ben altijd al heel erg droog geweest
maakt niet uit wat ik eeet ik kom geen VET aaan..

heb net je foto bekeken

ziet er goed uit.vooral netjes met natuurlijk trainen..

kan op de foto je body niet echt zo goed zien door je houding
maaar goed werk

---------- Toegevoegd om 22:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

ik twijfel er ook niet aan dat het zo is.
bij mijn in de sportschool lopen er ook een paar die met natuurlijk trainen een GOED moooi fysiek hebben..

maar dit is misschien 5 % van de mensen in heeel de sportschool

zit tog echt in de genen en veel in je bouw waar je mee start

ik ben altijd al heel erg droog geweest
maakt niet uit wat ik eeet ik kom geen VET aaan..

Waarom dan zo weinig eten? Heb je enig idee hoe goed je fysiek zou kunnen worden?

Waarom dan zo weinig eten? Heb je enig idee hoe goed je fysiek zou kunnen worden?
hoezo zo weinig eten

voor mijn kuur was mijn voeding niet goed.
zoals ik al zei
ik let nu heel erg goed op mijn voeding..

ben er nu heel de dag mee bezig.
als ik wegga neem ik een bak met eten mee bijv

voorheen was dit niet zo..
voor mijn kuur dan,

probeer nu om de paar uur wat te eten veel water drinken, deed eerst heel veel ongezonde dingen drinken. cola enz enz je kent het wel

drink nu meer vruchtensappen enz enz

hoezo zo weinig eten

voor mijn kuur was mijn voeding niet goed.
zoals ik al zei
ik let nu heel erg goed op mijn voeding..

ben er nu heel de dag mee bezig.
als ik wegga neem ik een bak met eten mee bijv

voorheen was dit niet zo..
voor mijn kuur dan,

probeer nu om de paar uur wat te eten veel water drinken, deed eerst heel veel ongezonde dingen drinken. cola enz enz je kent het wel

drink nu meer vruchtensappen enz enz

hoeveel kcal zijn dat dan die je eet?

uiteindelijk wel ja

en daar heb ik dit topic oor aangemaakt

niet om te vragen wat mensen er nou van vinden

gr
Je post foto's en we mogen er alleen naar kijken? Niet op reageren? Dan zit je hier toch echt verkeerd kerel. Dit is een discussieforum en geen "partyflock".
Hier zeggen mensen daadwerkelijk wat ze van je behaalde resultaten vinden. Of je het nou leuk vind of niet. Dan moet je gewoon geen foto's plaatsen.

Je post foto's en we mogen er alleen naar kijken? Niet op reageren? Dan zit je hier toch echt verkeerd kerel. Dit is een discussieforum en geen "partyflock".
Hier zeggen mensen daadwerkelijk wat ze van je behaalde resultaten vinden. Of je het nou leuk vind of niet. Dan moet je gewoon geen foto's plaatsen.

sorry mijn fout.
ik bedoel daarmee het AS gebruik.
wat betreft de behaalde resultaat daar heb ik graag reacties/opbouwende kritiek op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven