JimmyNeutron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 143
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 9%
was een grap man, ziet er nice uit alleen jmmr van de aas
thnxx
tjah nix aan tedoen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
was een grap man, ziet er nice uit alleen jmmr van de aas

ben nu aan het droogtrainen
gewicht is nu 79 kilo
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ben nu anderhalf kilo kwijt..
buik ook goed aan het aanpakken nu,
ben nu aan het droogtrainen
maar toenik begon met mijn kuur
ben ik dit heeel andere gaan aanpakken ben supergoed op me eten gaan letten
3 maaltijden per dag
zonder die kuur zat ik nu nog wat aan te kloten met me voeding training rust enz enz
dat is NU niet meer het geval
het gaat hier wel om mijn gezondheid
denk dat ik het verkeerd heb toegelicht in mijn vorige posts
ik ben nu met NIX anders bezig dan met mijn voeding en training enz
dit hadik voor mijn kuur ook al moeten doen
het gaat nu 2 maanden heeel erg goed en voel me ook gezond en veel fitter

ben ik het niet mee eens
dat je in 3 jaar dit resultaat kan boeken..
en je ziet maar weinig mensen die 3 jaar aan 1 stuk TRAINEN

en iemand van 19 jaar hoeft mij niet te vertellen hoe of wat,

Gast, je hebt geen idee
Mwah, ben het hier toch behoorlijk mee oneens.
OMG lol
Ja, want leeftijd is een ontzettend goede indicatie van kennis bewijs jij maar weer
Ik vind je bovenlijf er goed uitzien. Alleen als ik lees hoe je het heb behaald denk ik dat je heel veel mazzel heb gehad. Als ik het goed begrijp ben je je tijdens je kuur gaan inlezen over hoe je gaat nakuren?![]()
zeg je dit omdat je zelf 20 bent?
maar iig
mazzel gehad?
dat vind jij misschienn
ik heb alles eruit gehaald wat eruit te halen WAS
ik heb me kapot getraind !
en dit is het resultaat,
dus zal tog iets goed hebben gedaan?,,
mensen denken dat ik er maar ''toevallig'' zo uit zie.
en je begrijpt het NIET goed nee

Mooi resultaat!
Je borstspieren zagen er bij de eerste foto al wel goed uit, armen waren alleen erg mager.
Mooi droog ook! Keep up te the good work!!
100 kg, zo breed hoeft een man niet voor mij te worden![]()
Ben sinds een dag 20 ja, shit nou is de grap minder leuk natuurlijk
Je hebt er zeker hard voor getrained, tuurlijk. Het is een grote misvatting dat je niet meer hoeft te trainen als je af en toe een spuit in je bil zet. Maar als ik lees hoe je met voeding bent omgegaan weet ik zeker dat je er niet alles uit heb gehaald wat er in zat. No offence btw. En ja, mazzel gehad dat je kuur goed uitpakte en je wat massa hebt weten te behouden. Kan ook anders aflopen als je maar wat aanklooit.
haha ja die man heeft dope teksten!!Buff fysiek man
(Als ik mij niet was, zou ik graag vrienden met me willen zijn.. Netjes man, rico sticks typhoon @ 101barz)
Jimmy ziet er puik uit kerel. Naar zon fysiek kunnen de meesten wel fluiten.

zeg je dit omdat je zelf 20 bent?
maar iig
mazzel gehad?
dat vind jij misschienn
ik heb alles eruit gehaald wat eruit te halen WAS
ik heb me kapot getraind !
en dit is het resultaat,
dus zal tog iets goed hebben gedaan?,,
mensen denken dat ik er maar ''toevallig'' zo uit zie.
en je begrijpt het NIET goed nee

Ben sinds een dag 20 ja, shit nou is de grap minder leuk natuurlijk
Je hebt er zeker hard voor getrained, tuurlijk. Het is een grote misvatting dat je niet meer hoeft te trainen als je af en toe een spuit in je bil zet. Maar als ik lees hoe je met voeding bent omgegaan weet ik zeker dat je er niet alles uit heb gehaald wat er in zat. No offence btw. En ja, mazzel gehad dat je kuur goed uitpakte en je wat massa hebt weten te behouden. Kan ook anders aflopen als je maar wat aanklooit.

Geen zin om te eten voor bodybuilding? Even een spuitje in mijn aders zetten en het komt allemaal goed, toch?![]()

Sorry dat ik niet precies weet hoe je moet kuren?
Kansloos trouwens, hoe dat hetgene is waar je op reageert in mijn ganse post![]()
Hahahaha
Zelfs iemand met de slechtste genen ooit kan dit op 5 jaar halen met kuren.
Je zei zelf een paar dagen geleden dat je TIJDENS je kuurtje 3x per dag at...wat ben je dan voor een idioot als je zegt dat je alles eruit hebt gehaald.
Je hebt gewoon niet de discipline gehad om dit natural te doen.
Overigens is het zielig om op mijn leeftijd commentaar te hebben en op die van MC, aangezien ik er wel op durf te wedden dat ik meer verstand heb dan jij, zelfs als ik je schrijfwijze die lijkt op die van een twaalfjarige vergeet valt het nog zo door de regels te lezen dat je niet veel verstand hebt.
Geen zin om te eten voor bodybuilding? Even een spuitje in mijn aders zetten en het komt allemaal goed, toch?
Je bent gaan kuren omdat je niet vooruit ging als natural, daar is een rede voor, zo simpel is het. Als je die rede had gevonden (je gebrek aan discipline, het feit dat je 3x per dag at...) en dan na een 5 tal jaar was gaan kuren, nadat je hard en goed had getraind met goede voeding, dan had ik alleen maar respect voor je gehad. Maar dit, dit is gewoon zielig, al zeker als je dan jezelf als god voordoet.
Iedereen kan hier de grote man komen uithangen met een paar spuitjes in zijn billen, dat zegt niets over je kennis en/of hoe je getraind hebt. Met chemische ondersteuning groei je, hoe dan ook.

hahaha
hee hakan jij bent ****ing sterk en echt ****ing ziek fysiek iedereen is jaloers man echt niet normaal leipe shit ben jij en kuur of niet toch ben je ****ing sterk
even serieus 3x wheel flip 320kg wtf!

ahha ahh nu neem je me propzz weg