XXL Nutrition

Mijn schema goed slecht?

Mitchel22

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
75kg
k heb hier ook een schema gemaakt. hoop dat deze goed is als jullie suggesties hebben zeg het maar

7.30 0,5 liter Halfvolle melk
100 gram Havermout
4 stuks bruine boterhammen
kaas

10.00 4 stuks Bruine boterhammen
50 gram Kipfilet (4 plakjes)
37,5 gram Amandelen

12.00 150 gram Zilvervlies rijst
100 gram Kipfilet
50 gram Roerbak groenten

14.00 4 stuks Bruine boterhammen
37,5 gram Amandelen

16.00 150 gram Zilvervlies rijst
100 gram Kipfilet
50 gram Roerbak groenten

18.00
50 gram Zilvervlies rijst
50 gram Kipfilet
50 gram Roerbak groenten
Voor training
18:30 5 gram creatine
Na training
20:00 30 gram Whey eiwit shake

21.30 450 gram Halfvolle kwark
0,25 liter Halfvolle melk
50 gram Havermout

• Topic Starter Topic Starter
is dit schema voldoende om meer spieren te bouwen en aan te komen?
is creatine en de whey eiwit shake genoeg of komen er nog meer supllementen bij kijken ??
Graag wil ik jullie informatie en hulp thnks peeps

Supps lijken met genoeg, alhoewel ik niet zo'n hele grote fan ben van creatine. Zou het alleen op de echt zware dagen pakken. Hoe vaak in de week train je en wat voor training doe je?

Gezien je lengte en gewicht kan je makkelijk tussen je shake na je training en de maaltijd van half 10 nog een bord met pasta/rijst met kip/vis eten. Ik ga er dan wel van uit dat je wilt gainen. Het lijkt me namelijk niet dat je heel veel vet hebt, dus een extra maaltijd kan nooit kwaad. Daarnaast 's ochtends nog 40 gr whey toevoegen om je lichaam een kick start te geven. Ik zou zelf wat meer varieeren met pasta en rijst en vis en kip, puur voor de afwisseling. Je eet nu geen vis waar toch wel goede vetten in zitten.

Als je dit kan volhouden lukt het makkelijk om te gainen.

ik train 3 x per week ga binnekort naar 4

ik doe vooral kracht training

borst triceps
schouders biceps
rug en benen
en elke trainingsdag men buikspieren

ik heb inderdaad niet veel vet ben een moeilijke aankomer vandaar heb ik een goed schema nodig zodat ik goed aankom maar ook genoeg eiwitten binnenkrijg voor men spieren

ik zal zeker pasta en vis nog in men schema toevoegen voor meer variatie in men eetpatroon

kwa supps is het goed moet ik het hier bij laten ?

thnks

Hoe lang train je per spiergroep? met veel borst oefeningen kan je al intensief je triceps trainnen. verder goed eetpatroon en schema. Zeker voor variatie zorgen en niet al teveel kip proberen te eten maar ook soortgelijke voedingsbronnen vinden zoals past,vis en rijst kan ik je ook aanraden. Bij mij doet een portie rijst na het avond eten voor het slapen het nog goe.
Eet je je schema elke dag? ook op rustdagen?
En waar is je ochtend shake?? Ik neem elke dag s'ochtends ook een 30 gram shake, als je echt extreem intensief traint is een shake voor het trainnen ook niet verkeerd. Je 0,5l melk kun je dan weglaten s'ochtends en het herstel zal aanzienlijk sneller zijn als je s'ochtends en n het trainnen standaart eiwit shakes neemt.
Mvg

als ik jou was zou ik rug en benen niet op de zelfste dag doen

Als je naar 4 dagen gaat zorg dan dat je rug + biceps doet en je benen op een aparte dag. En drink chocomel, helpt je ook om te gainen ;-)

krijg je geen buikpijn als je elke dag zo vroeg melk gaat drinken ? :P
drink je hem dan wel lauw ?

Neem je whey voor de training

k heb hier ook een schema gemaakt. hoop dat deze goed is als jullie suggesties hebben zeg het maar

7.30 0,5 liter Halfvolle melk
100 gram Havermout
4 stuks bruine boterhammen
kaas

10.00 4 stuks Bruine boterhammen
37,5 gram Amandelen

12.00 150 gram Zilvervlies rijst
100 gram Kipfilet
50 gram Roerbak groenten

14.00 4 stuks Bruine boterhammen
37,5 gram Amandelen

16.00 150 gram Zilvervlies rijst
100 gram Kipfilet
50 gram Roerbak groenten

18.00
50 gram Zilvervlies rijst
50 gram Kipfilet
50 gram Roerbak groenten
Voor training
18:30 5 gram creatine
Na training
20:00 30 gram Whey eiwit shake

21.30 450 gram Halfvolle kwark
0,25 liter Halfvolle melk
50 gram Havermout

De eerste paar maaltijden zien er goed uit, maar imo eet je op 18:00 (dan eet je voedsel wat je lichaam tijdens het trainen gebruikt) te weinig. En bij de andere maaltijden mag het allemaal best wat meer gram. Qua voedsel zit hij goed in elkaar.

krijg je geen buikpijn als je elke dag zo vroeg melk gaat drinken ? :P
drink je hem dan wel lauw ?

Volgens mij kan elke Nederlander zonder problemen 1 liter koude melk drinken als hij net wakker is. Behalve dan als je buitenlander of lactose intolerant bent of door veganistische ouders bent opgevoed :D

Volgens mij kan elke Nederlander zonder problemen 1 liter koude melk drinken als hij net wakker is. Behalve dan als je buitenlander of lactose intolerant bent of door veganistische ouders bent opgevoed :D

Ik ben idd een k*t buitenlander :P:P
daar zal het wel aan liggen

Waar kom je vandaan dan?

ik zal meer variatie toevoegen in men schema dus vis en pasta sochtends een eiwitshake er bij en iets meer grammen toevoegen aan men maaltijden dan moet het wel goed komen ...

ik eet dit schema bijna elke dag zeg maar 5 a 6 dagen per week de dag wanneer ik niet aan dit schema houd eet ik gwn normaal niet mac en kfc doe het nu 3 weken dit schema

over trainen

maandag borst triceps bij borst gebruik ik al triceps dus triceps neem ik niet te veel oefeningen

dinsdag schouders

woensdag rug biceps
donderdag benen

nog opmerkingen hoor ze graag mensen

Tetsjenie zuid west Rusland. zal je vast weleens van gehoord hebben

Ja :p dat is toch in de buurt van die Georgische oorlog? En Russen zijn imo zeker geen k*tbuitenlanders, daar hebben we andere bevolkingsgroepen voor :rolleyes: Heb wel respect voor russen, ondanks dat ze flink wodka drinken en communist waren ;)

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 22:28 ----------

ik zal meer variatie toevoegen in men schema dus vis en pasta sochtends een eiwitshake er bij en iets meer grammen toevoegen aan men maaltijden dan moet het wel goed komen ...

ik eet dit schema bijna elke dag zeg maar 5 a 6 dagen per week de dag wanneer ik niet aan dit schema houd eet ik gwn normaal niet mac en kfc doe het nu 3 weken dit schema

over trainen

maandag borst triceps bij borst gebruik ik al triceps dus triceps neem ik niet te veel oefeningen

dinsdag schouders

woensdag rug biceps
donderdag benen

nog opmerkingen hoor ze graag mensen

Train je buikspieren zwaar, als je een goede oefening zwaar uitvoert zal je voor de eerste keer zeker weten een week spierpijn hebben. Heb je imo meer aan dan honderden crunches ofzo te doen.

En je kan ook maandag borst, dinsdag rug en vrijdag biceps/triceps doen. Doe ik ook en bevalt goed, omdat je op de armendag een stuk meer kracht hebt en je armen wss sneller groeien omdat je ze 1x zwaar en 1x licht pakt (armen zijn bij mij best snel hersteld).

Ja :p dat is toch in de buurt van die Georgische oorlog? En Russen zijn imo zeker geen k*tbuitenlanders, daar hebben we andere bevolkingsgroepen voor :rolleyes: Heb wel respect voor russen, ondanks dat ze flink wodka drinken en communist waren ;)

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 22:28 ----------

Train je buikspieren zwaar, als je een goede oefening zwaar uitvoert zal je voor de eerste keer zeker weten een week spierpijn hebben. Heb je imo meer aan dan honderden crunches ofzo te doen.

En je kan ook maandag borst, dinsdag rug en vrijdag biceps/triceps doen. Doe ik ook en bevalt goed, omdat je op de armendag een stuk meer kracht hebt en je armen wss sneller groeien omdat je ze 1x zwaar en 1x licht pakt (armen zijn bij mij best snel hersteld).

En alle nederlanders lopen op klompen?

Je kan ook borst biceps en rug triceps doen, dan kan je een driedaagse split aanhouden en heb je niet een aparte armdag.

Terug
Naar boven