AndroidHealthClinic

Mijn sportschool

skyisthelimit

Dutch Bodybuilder
Waardering
69
Ik train al een half jaar bij Yourhealth breda. Ik train 2x per week en ik doe al een hele lange tijd fullbody. Eerste 2 maanden merkte ik snel al progressie maar nu gaat alles zo langzaam....:mad: het is echt frustrerend.

Na veel informatie te hebben gelezen hier op dbb wil ik de rippetoe programma volgen. Alleen heb ik een probleem: ik kan niet squatte op mijn sportschool.

Ik weet nu niet meer zo goed wat ik moet doen.

Squat in het MP rek dan? Ik ken yourhealth Breda, en daar heb je een perfect MP rek om in te squatten.. ;) Alleen oppassen voor de dwarsbalk!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Squat in het MP rek dan? Ik ken yourhealth Breda, en daar heb je een perfect MP rek om in te squatten.. ;)
Hoe kan ik squatte met dat ding??? Ik wilde gisteren beginnen voor het eerst maar ik wist maar niet hoe ik moest beginnen! Heb je misschien een filmpje of een duidelijke korte uitleg?

zou fijn zijn.....

Google, zoekfunctie en stickies bij oefeningen. Staat hier al genoeg over hoe te squatten dacht ik :)

Ik had jouw probleem ook, geen squatrek. Dan moet je gewoon creatief zijn!

Stoeltje van de military press helemaal omlaag doen, voetsteunbalk ff los schroeven en dan kan je er gewoon in squatten ;) Heb je nog save-balken ook.

• Topic Starter Topic Starter
Ik had jouw probleem ook, geen squatrek. Dan moet je gewoon creatief zijn!

Stoeltje van de military press helemaal omlaag doen, voetsteunbalk ff los schroeven en dan kan je er gewoon in squatten ;) Heb je nog save-balken ook.
Ik train alleen dus ik durf niet zomaar dingen aan te raken. ik ben nogal een kluns. Ik was van plan om voor een dag een PS in te huren...

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

Google, zoekfunctie en stickies bij oefeningen. Staat hier al genoeg over hoe te squatten dacht ik :)
Oke bedankt.

NEEE niet een PT!!! Geef die 40euro aan mij en ik leg het je wel uit! :)

die PT bij ons is echt een knaas jonge, hij is nog dunner dan de chick achter de balie..

Foto van chick achter de balie ?

Ik ga TS helpen met zen rippetoe schema, uitvoering van oefeningen en opstellen van schema zaterdag in de gym! ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven