Bruce18
Novice
- Waardering
- 0
dit is mijn trainingsschema en wil graag weten of er eventueel nog iets aan veranderd kan worden
maandag -> Borst 4 oefeningen 4 sets
Biceps 3 oefeningen 4sets
Dinsdag -> Benen 4 oefeningen 4 sets
-> Kuiten 1 oefening van 5 sets
Woensdag -> rug 4 oefeningen 4 sets
triceps 3 oefeningen 4 sets
Donderdag -> rust
Vrijdag-> Schouders 5 oefeningen
de oefeningen verschillen heel erg, over het algemeen niet zoveel met machines, ik train meer met dumbbells of een halter
meestal per oefening 10-8-6-4 reps laatste meestal met wat hulp of ik pers er nog een 5e rep uit, ook hier zit weer wat verschil in soms 10-8-6-6 of 10-8-4-2 ligt er gewoon aan hoeveel ik nog denk er nodig te hebben (moeilijk uit te leggen)
ene week begin ik met borst andere met rug of schouders, ligt eraan hoe druk het is aangezien ik geen zin heb om een half uur te wachten tot bijvoorbeeld de drukbank vrij is (en die is vaak bezet, het lijkt wel of iedereen alleen maar borst traint :-)
buik en onderrug doe ik 1 keer per week meestal na schouders (buik) (onderrug bij rug)
zelf vind ik dat ik eigenlijk wat meer oefeningen kuiten kan doen
heb je iets op of aan te merken .... ik hoor het graag
maandag -> Borst 4 oefeningen 4 sets
Biceps 3 oefeningen 4sets
Dinsdag -> Benen 4 oefeningen 4 sets
-> Kuiten 1 oefening van 5 sets
Woensdag -> rug 4 oefeningen 4 sets
triceps 3 oefeningen 4 sets
Donderdag -> rust
Vrijdag-> Schouders 5 oefeningen
de oefeningen verschillen heel erg, over het algemeen niet zoveel met machines, ik train meer met dumbbells of een halter
meestal per oefening 10-8-6-4 reps laatste meestal met wat hulp of ik pers er nog een 5e rep uit, ook hier zit weer wat verschil in soms 10-8-6-6 of 10-8-4-2 ligt er gewoon aan hoeveel ik nog denk er nodig te hebben (moeilijk uit te leggen)
ene week begin ik met borst andere met rug of schouders, ligt eraan hoe druk het is aangezien ik geen zin heb om een half uur te wachten tot bijvoorbeeld de drukbank vrij is (en die is vaak bezet, het lijkt wel of iedereen alleen maar borst traint :-)
buik en onderrug doe ik 1 keer per week meestal na schouders (buik) (onderrug bij rug)
zelf vind ik dat ik eigenlijk wat meer oefeningen kuiten kan doen
heb je iets op of aan te merken .... ik hoor het graag