XXL Nutrition

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maakt allemaal niet veel kleine kinderen hier. En dan vinden ze het gek dat er weinig echte bber's op het forum zitten. En de jongens die wedstrijden doen worden steeds minder actief. Maar zal het zelf vast zeggen voor aankomende week iemand het op Facebook ziet ik ben ook een Extrifit atleet en met hun heb ik een contract
 
Hè critk*t laat mijn kind erbuiten ja word een beetje doodziek van jou
 
Ja ik ben vader en hij is 2 jaar oud beter begin je hier niet over want 1 domme opmerking en het word tijd dat we fase to fase afspreken en dan wil ik nog eens iets horen
 
Ondanks alles vind ik dit niet slecht hoor. Je bent pas 22 eigen ondernemer, vader, bodybuilder in the making. Ga zo door
 
Ondanks alles vind ik dit niet slecht hoor. Je bent pas 22 eigen ondernemer, vader, bodybuilder in the making. Ga zo door

En als ie niet zon k-karakter had gehad was het nog een goeie jongen geweest ook.
 
Wordt tijd dat de mods maar moeten inschakelen, want vindt het niveau echt dramatisch worden.
 
Now kiss and make up.
 
Wordt tijd dat de mods maar moeten inschakelen, want vindt het niveau echt dramatisch worden.

Joh!

Dit zit er natuurlijk wel in! Iedereen neemt een loopje met hem.

Klonk lullig maar ik meende in mijn eerdere post echt dat het beter voor Jesse zou zijn als dit topic op slot zou gaan.

Mensen gaan gewoon door totdat het kwartje bij hem gaat vallen. En sommige gaan daar ver in, daar heb je gelijk in. Neemt niet weg dat de boodschap nog altijd de juiste is.
 
Maakt allemaal niet veel kleine kinderen hier. En dan vinden ze het gek dat er weinig echte bber's op het forum zitten. En de jongens die wedstrijden doen worden steeds minder actief. Maar zal het zelf vast zeggen voor aankomende week iemand het op Facebook ziet ik ben ook een Extrifit atleet en met hun heb ik een contract

Dus jij bent volgens jezelf een "echte bber" ? Keihard continu kuren en dan stoefen met je fake fysiek?

En op die facebook foto van jou op het podium reageer je zelf met "top atleet in wording"?? :D

En die fysiek kan/kon je natty ook halen, weliswaar op langere tijd.
Dit moest me toch even van het hart hoor..

Beter sluit je dit topic man.
 
Prive shit erbij halen is wel erg laag aan de grond
 
De mensen die mij Prive kennen van het forum weten beter. Ik ben altijd aardig en vriendelijk en als ik iets voor iemand kan doen of regelen doe ik dat niet om stoer te doen maar zo ben ik
 
Prive shit erbij halen is wel erg laag aan de grond

True

Daarom zeg ik op slot die handel! Mods grijp in!

Geef Jesse een adempauze zodat hij zijn posts na kan lezen en zich kan bezinnen over toekomstige uitspraken.

Als hij nog graag sponsoren in de toekomst wil hebben en dan bedoel ik bedrijven die hem geld gaan geven om oa als woordvoerder / representant op te treden dan zal hij beter moeten afwegen wat wel en wat niet te posten. En daarbij zal hij zijn taalgebruik ook beter op orde moeten hebben.

Zijn sponsor wordt nu verbonden aan dit topic. Zullen ze blij mee zijn!
 
Is dat je kind op die foto? Dan was je wel een vroeger vader man.

Serieus? Dit soort shit mag tegenwoordig op DBB?

Buiten het karakter van een bber en of je nou bullshit lult of niet zou er toch een klein beetje respect moeten zijn. Dit zal wedstrijd jongens ook echt stimuleren om interessante dingen te post als KK nerds je gaan googlen, facebooken en shit copy/pasten. en vooral privé shit!

"Tja moet je maar geen wedstrijden doen en in de belangstelling komen" hoor ik de internet heldinnen al denken. Maar waar heeft een forum meer aan?

Mensen die op hoog niveau de sport beoefenen (lees niet topic starter) of al die schrale ecto's die hier aan het spammen zijn? wie voegt er meer toe??

Hebben de mod's in alle sectie's niks meer te vertellen tegenwoordig?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Waarderingen: KaLe
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven