De mensen die mij Prive kennen van het forum weten beter. Ik ben altijd aardig en vriendelijk en als ik iets voor iemand kan doen of regelen doe ik dat niet om stoer te doen maar zo ben ik
Klopt, je bent irl heel anders dan op het forum en dat is ook het gekke eraan. Ik ken je natuurlijk nog wel van jááren geleden bij XXL in Helmond. Toen liep je hier als 15-jarige op het forum ook al te schreeuwen dat je een 650kg leg press deed. Toen riep je hier dat Frenkpie, RobG en ik dat maar moesten komen bekijken, maar je hebt het ons nooit laten zien. Weet je nog?

Het probleem is dat je hier gewoon veel teveel praatjes hebt terwijl je in het echt gewoon vrij rustig en normaal doet. Ik kan de mensen hier ook geen ongelijk geven dat ze zich aan je houding hier ergeren.
Wat ik je verder nog wil zeggen: ik vind het jammer dat na tijden niet trainen meteen bent begonnen te juicen, en dat zelfs voor een jaar lang. Ik ken je nog van toen je 15 was, en je hebt zoals ik toen kon beoordelen zeker goede aanleg. Jammer dat je niet consequent door hebt getraind vanaf je 15e, want dan had je er nu echt heel anders bij gestaan. De potentie heb je. Maargoed, je moet je zelf kiezen welke weg je in slaat, maar wees dan gewoon wel eerlijk over het hele verhaal, en 'vergeet' niet de helft te noemen.