XXL Nutrition

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahaahahha een koopverbod :roflol:
 
Elke keer dat ik kom kijken staan hier weer een paar epische uitspraken, dit zou een sticky moeten worden :roflol:
 
Mensen van bodyenfitshop willen jullie dit misselijk mannetje aub een koopverbod opleggen. Bij voorbaat dank.

Ga ergens anders spelen joh ecto.

Talent kun je niet neer type haha. Roelly kan ook geen engels maar heeft ook amerikaanse sponsor

Je hebt het wel hoog in jouw bol he? Jezelf een beetje vergelijken met Roelly.

Ga eens een half jaartje off en kijk dan wat er van je talent overblijft.
 
Ik vergelijk mezelf niet ik maak iets duidelijk moet jullie ook alles uitleggen hè

---------- Post toegevoegd Sat 29 Dec 2012 om 16:22 ----------

Het wisselen van sponsor kon tot nu toe omdat niemand een contract aanbood en deze wel. Plus het feit dat een sponsor krijgen niet moeilijk is als je je best maar doet en een duidelijk doel hebt
 
Jesse is niet alleen mentaal gehandicapt maar laat nu ook zien dat hij uiterst onbetrouwbaar is, laat 2 sponsors vallen in enkele weken.
 
Wat een respect van 1 of andere mongool die de man denkt te zijn online. Jongen ga buiten spelen
 
Wat een respect van 1 of andere mongool die de man denkt te zijn online. Jongen ga buiten spelen

Serieus gast, ga gewoon ergens anders om aandacht vragen. Je maakt jezelf met iedere opmerking belachelijker.
 
Het is zijn eigen keuze om trt te doen.
Ken er meer.
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat aankomende jaren samen met marvin.
 
doe mij 1 sponsor jij heb er nu toch 2 over :P
 
Kan altijd kijken wat ik voor je kan doen heb ik voor meer jongens gedaan
 
Als je toch bezig bent mag je er voor mij ook 1 regelen :o
 
Kaats mij ook sponsortjuh dan.
 
post anders is update pics
 
Lol 32 pagina's. Iemand een samenvatting?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven