MuscleMeat

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meeste zullen mij ondertussen wel kennen van het forum,facebook,geproken op wedstrijden of allemaal. Leden ontmoeten in het echt is altijd leuk de gezichten achter de post te zien. Dit jaar had ik voor mezelf besloten om een wedstrijd te gaan draaien. Mijn motivatie komt voornamelijk nog van mijn jeugd toen ik veel interesse had in BB maar het niet zag zitten dit ook te doen. Mijn droom was wel ooit wedstrijd BBer worden en mijn grote inspiratie was mijn oma zij zij altijd doe wat je wilt je kunt het. Vorig jaar kwam ze onverwachts te overlijden en mijn laatste belofte was dan ook ik zou mijn dromen achterna gaan. Het was hard werken maar het is me wel gelukt. En dit in slechts 1 jaar trainen.
Mogen het duidelijk zijn voor de jongens die volgend jaar de flex cup willen doen maar zich niet goed genoeg vinden kijk dan naar hoe ik eruit zag in januari en zeg het dan nog eens ;). 1jaar volledige toewijding en wie weet waar jij staat.

Hmm ik heb toch een heel ander (meer idyllisch) beeld van dromen achterna gaan dan gelijk maar een spuit zetten. Heb je dat je oma ook verteld?
 
Laatst bewerkt:
Ik waardeer je eerlijk- en openheid zeker en ik weet zeker dat er hier heel veel mensen die openheid respecteren. Sommigen zweren bij god en alles daaromheen dat ze niet gebruiken en dat later toch het geval blijkt te zijn.

Mag ik vragen hoeveel je woog op de dag vd flexcup en een week (of 2) voor de flexcup?
 
Is onderzoek naar gebeurd, jaren geleden. Daaruit bleek dat iemand die NIET traint en een BASIC AAS kuurtje van alleen testo doet, sneller vooruit gaat dan iemand die hard traint en op z'n voeding let. Als je goed zoekt zul je het zeker wel vinden.

Mensen die gaan ontkennen dat roids een groot effect hebben op je spiergroei hebben zware problemen. Dat lijkt me wel duidelijk. Ongetwijfeld weten die mensen wat het doet met je lichaam, ze merken zelf ook dat ze veel sneller vooruit gaan. Toch geloof ik dat er echt mensen zijn die zo ver zitten dat ze werkelijk geloven dat roids er amper iets mee te maken hebben. Maar het merendeel wil het natuurlijk gewoon niet toegeven aan de rest en zegt dat roids 'het laatste duwtje in de rug is', terwijl ze zelf verdomd goed weten dat ze nergens zouden staan zonder.

Ik vind het persoonlijk heel erg spijtig dat AAS bestaan. Zo hebben al voor duizenden misvattingen in de sport gezorgd. Iemand die zichzelf volspuit mag nog trainen zoals een mongool, hij zal toch VEEL sneller vooruitgaan dan iemand die wel goed traint, maar natural is. Vaak worden die juicemonkeys dan geloofd, wat ze ook zeggen.

Ik wil daarmee niet zeggen dat iedereen die kuurt alles bereikt heeft door de AAS, integendeel. Ik heb eindeloos veel respect voor mensen die op het podium staan, maar dat respect smelt als sneeuw voor de zon wanneer mensen zo'n idiote uitspraken gaan doen als Jesse.

Ben er verder niet zo in thuis, ging me om het feit dat hij aangaf dat t niet makkelijker zou gaan met aas.
 
Wat een ophef ineens ..

Blijkbaar zitten bij een paar gasten een drol dwars.

Leef en laat leven.

En die opmerking over zijn oma is ongepast hierboven .
 
Jongens, jullie klagen over dingen die hij niet zegt. Hij zegt helemaal niet dat de AAS hem niet hielpen met groeien. Dat heeft hij zelf ook wel door. Die optimaliseren de spierwinst.
Maar hij bedoelt dat hij alsnog alles ervoor gegeven heeft. De offers worden niet minder groot.
En voor hem voelt het gewoon dat mensen zeggen: (en ik denk dat velen dit ook denken)
Ik had meer respect voor je gehad als je dit resultaat had gehaald zonder AAS.

Maar dat is natuurlijk heel krom gedacht. Waar heb je dan respect voor? Voor genen?
Want als hij nu 100% gegeven heeft, kon hij niet meer doen... Als hij geen AAS had gebruikt, had hij niet beter zijn best gedaan ofzo.

Dus top dat je gewoon eerlijk bent Jesse, pas wel goed op je lichaam, heb er totaal geen verstand van, maar aan bepaalde reacties te zien neem je wel risico's!
 
Wat een ophef ineens ..

Blijkbaar zitten bij een paar gasten een drol dwars.

Leef en laat leven.

En die opmerking over zijn oma is ongepast hierboven .

Die opmerking over zijn oma is niet ongepast bedoeld. Die opmerking sloeg op het feit dat zijn oma zei dat je kunt bereiken wat je wilt. Waarschijnlijk had zij daar een andere intentie mee dan AAS gebruik (mijn inschatting zo).
 
Wegen zijn we mee gestopt ik woog op de dag zelf rond de 97-98kg en de laatste weging daarvoor nog 100kg dus zal vocht zijn wat afgedreven word voor de wedstrijd.

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 19:59 ----------

Ik weet wel dat ik vanaf nu niet meer eerlijk ga zijn over zulke dingen. Ik ben erachter dat je meer respect krijgt als je mensen voor de gek houd en laat denken dat ze naturel heel ver kunnen komen. Vind de meeste opmerkingen leuk de rest helaas niet en hebben mij doen beslissen om net als de rest van de BB wereld maar alles te gaan ontkennen.



Mocht 1 van de mod's dit lezen aub topic verwijderen heeft totaal geen meerwaarden meer en gaat in tegen de regels die hiervoor gelden.
 
Laatst bewerkt:
Hmm ik heb toch een heel ander (meer idyllisch) beeld van dromen achterna gaan dan gelijk maar een spuit zetten. Heb je dat je oma ook verteld?

Zo... Waar is jouw respect zeg? Jesus wat grof..

Ben je eerlijk over roids is het niet goed. Lieg je erover is het ook niet goed.

Goede progress hoor Jesse. Ik snap niet dat mensen zo veel haat kunnen geven aan iemand. Dit is een bodybuilding forum, hou er maar rekening mee dat AAS wordt gebruikt. Ik zie de goede bedoeling van je topic wel in hoor, jammer dat de meeste dit niet zien.

En ik zou geen verzoek tot verwijdering van dit topic doen. Waarom? Om een paar lui hier? Negeer het gewoon.
 
Laatst bewerkt:
Ja dit topic kan van mij ondertussen weg ik lees sommige dingen waar ik nu niet op reageer zonder heel kwaad te worden. Ik heb al een berichtje gestuurd waarin vriendelijk verzocht word dat dit topic verwijderd word. Een deel van DBB is hier nog niet klaar voor
 
Is onderzoek naar gebeurd, jaren geleden. Daaruit bleek dat iemand die NIET traint en een BASIC AAS kuurtje van alleen testo doet, sneller vooruit gaat dan iemand die hard traint en op z'n voeding let. Als je goed zoekt zul je het zeker wel vinden.

Mensen die gaan ontkennen dat roids een groot effect hebben op je spiergroei hebben zware problemen. Dat lijkt me wel duidelijk. Ongetwijfeld weten die mensen wat het doet met je lichaam, ze merken zelf ook dat ze veel sneller vooruit gaan. Toch geloof ik dat er echt mensen zijn die zo ver zitten dat ze werkelijk geloven dat roids er amper iets mee te maken hebben. Maar het merendeel wil het natuurlijk gewoon niet toegeven aan de rest en zegt dat roids 'het laatste duwtje in de rug is', terwijl ze zelf verdomd goed weten dat ze nergens zouden staan zonder.

Ik vind het persoonlijk heel erg spijtig dat AAS bestaan. Zo hebben al voor duizenden misvattingen in de sport gezorgd. Iemand die zichzelf volspuit mag nog trainen zoals een mongool, hij zal toch VEEL sneller vooruitgaan dan iemand die wel goed traint, maar natural is. Vaak worden die juicemonkeys dan geloofd, wat ze ook zeggen.

Ik wil daarmee niet zeggen dat iedereen die kuurt alles bereikt heeft door de AAS, integendeel. Ik heb eindeloos veel respect voor mensen die op het podium staan, maar dat respect smelt als sneeuw voor de zon wanneer mensen zo'n idiote uitspraken gaan doen als Jesse.

Vind het knap dat iemand gained terwijl hij niet traint.. dus als je genoeg zet word je toch wel een beest. :o
 
Vind het knap dat iemand gained terwijl hij niet traint.. dus als je genoeg zet word je toch wel een beest. :o

Zal ergens wel ophouden natuurlijk, maar toch. Ik begrijp niet waarom mensen er altijd zo verwonderd van staan. Het is toch heel normaal dat als je AAS gebruikt je massa gaat winnen? Dat is nu eenmaal de functie van die stoffen. Vanzelfsprekend stimuleert training en voeding dat proces, maar het hoeft niet te verbazen dat het zelfs zonder training zorgt voor spiergroei.
 
Zal ergens wel ophouden natuurlijk, maar toch. Ik begrijp niet waarom mensen er altijd zo verwonderd van staan. Het is toch heel normaal dat als je AAS gebruikt je massa gaat winnen? Dat is nu eenmaal de functie van die stoffen. Vanzelfsprekend stimuleert training en voeding dat proces, maar het hoeft niet te verbazen dat het zelfs zonder training zorgt voor spiergroei.

Dit wel het meest gekke wat ik ooit gehoord heb. Tuurlijk AAS zorgt voor een sneller en beter herstel ( maja jij hebt het over niet trainen) Zorgt voor betere opname van de voeding (mja jij zegt ook dat is niet nodig). Wat je nu zegt vertel dat maar lekker in het sprookjesbos daar geloven ze dat nog een prikje zetten en groeien doe je toch wel haha.
 
ik heb je niet kunnen spotten sinds ik niet wist hoe je eruit zag , maar dikke respect voor je progressie , iets scherper next time en dan ga je poten breken voor sure.
 
Ja klopt moet nog iets scherper komen massa gaat goed.
 
nee massa heb je niet te klagen idd :roflol:
 
Dit wel het meest gekke wat ik ooit gehoord heb. Tuurlijk AAS zorgt voor een sneller en beter herstel ( maja jij hebt het over niet trainen) Zorgt voor betere opname van de voeding (mja jij zegt ook dat is niet nodig). Wat je nu zegt vertel dat maar lekker in het sprookjesbos daar geloven ze dat nog een prikje zetten en groeien doe je toch wel haha.

Ga eerst eens naar school en leer begrijpend lezen, dan zie je dat ik net het omgekeerde zeg van wat jij hier stelt. Ik heb nergens gezegd dat je niet meer moet trainen of eten als je aan de AAS zit. Wel is het zo dat je zoiezo massa zult winnen als je AAS neemt, ja, zelfs als je niet traint.

Lijkt me heel logisch, aangezien dat net de functie van AAS is, het zorgt ervoor dat je spieren groeien (naast 101 andere dingen natuurlijk). Vanzelfsprekend gaat dat effect vele malen verdubbelen als je traint erbij en nog eens vele malen als je goed eet, maar dat neemt niet weg dat AAS zonder training ook effect heeft.
 
Laatst bewerkt:
Wat is je plan volgend jaar? Kuur doorzetten of paar maanden off gaan? Geen schrik voor een zware dip?

En wat is jouw relatie nu met b&f? Werk je voor hen? Of word je gesponsord? Of ...?


Als je mag via pm antwoorden als je het niet publiekelijk wil zeggen. Of je antwoordt niet, jou keuze :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven