XXL Nutrition

Mijn transformatie van januari naar Flex Cup 2012

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo... Waar is jouw respect zeg? Jesus wat grof..

Ben je eerlijk over roids is het niet goed. Lieg je erover is het ook niet goed.

Goede progress hoor Jesse. Ik snap niet dat mensen zo veel haat kunnen geven aan iemand. Dit is een bodybuilding forum, hou er maar rekening mee dat AAS wordt gebruikt. Ik zie de goede bedoeling van je topic wel in hoor, jammer dat de meeste dit niet zien.

En ik zou geen verzoek tot verwijdering van dit topic doen. Waarom? Om een paar lui hier? Negeer het gewoon.

Dit is helemaal niet grof bedoeld en dat heb ik in een andere posting ook al uitgelegd.

Ik ben alleen van mening dat als iemand (zijn oma) zegt dat hij alles kan bereiken wat hij wil dat ze daarmee waarschijnlijk wilskracht heeft bedoeld en niet hulpmiddelen zoals AAS.

Mijn inziens is in deze situatie toch sprake van de "gemakkelijkste weg" kiezen.
 
Jesse blijf lekker je doelen realiseren man en het is juist leuk als iemand zijn verhaal ook deelt met de rest van DBB die er oprecht in geintresseerd zijn.
Helaas heb je af en toe wat retards tussen zitten die het noodzakelijk achten om ongepaste uitlatingen te doen.
Maak je daar niet druk om bro. Je hebt een goede fysiek en met jouw wil kan je deze ook realiseren.
Dus wel blijven posten!!!
 
Thnks Ibo doet me goed te zien dat jij er ook zo over denkt. En mooie complimenten super
 
Veel jaloezie hier haha, keep going jesse!! Haters gunna hate had je kunnen verwachten
 
leuk dat je eerlijk bent over hoe of wat, verder nette transformatie naturel of niet.
 
Stelletje sukkels hier haha. Goede progressie jesse!
 
Beste jesse ,

Soms kan je ook te eerlijk zijn int leven , ik waardeer dit enorm dat je je gebruik durf toe te geven ...

Vele wedstrijd bodybuilders steken het toch alleen maar allemaal in de doofpot op een forum zeg je toch maar wat jezelf wil zeggen , en jij hebt het teminste lef om voor er voor uit te komen...:)
Ben er van overtuigd dat jij zeker niet de enige ben met dergelijk gebruik on stage...
Van mij heb je zeker diep respect zon verandering is niet te bereiken zonder hard werk en toewijding aan de sport..;)
Alleen jammer dat sommige mensen wat respectloos reageren door het te beweren dat het enkel door de gear komt....
 
Het maakt het niet makkelijker nee. Denk je dat de zin in leuke dingen verdwijnt ofzo , denk je dat niet liever opstap gaat dan optijd slapen omdat het moet, het helpt je ook niet om nee te zeggen tegen lekkere dingen terwijl iedereen je alles aanbied. Het enige wat het doet is zorgen dat je het maximale uit je plan kan halen. Ga een op wedstrijd dieet en zeg dan maar eens met aas is het makkelijker. Die cardio moet in de ochtend avond eten afslaan doorgaan terwijl je alleen nog wil slapen, vriendelijk blijven terwijl alles dom op je overkomt, probeer maar eens helder te denken als je honger hebt en je bent zo leeg als een ballon met een gat erin.

Snap jesse zijn post niet. Crit doeld meer op spiergroei, herstel etc. Dat eten en je leven aanpassen staat daar los van. Dat is nou eenmaal het pad dat je kiest bodybuilding is gewoon een zware sport waarbij je een zeer sterke geest nodig hebt! In ieder geval trek je niet te veel aan van elke post. Nogmaals ik wens je het beste!
 
Ja dit topic kan van mij ondertussen weg ik lees sommige dingen waar ik nu niet op reageer zonder heel kwaad te worden. Ik heb al een berichtje gestuurd waarin vriendelijk verzocht word dat dit topic verwijderd word. Een deel van DBB is hier nog niet klaar voor

Lijkt me niet noodzakelijk, gewoon maling hebben aan degenen die gaan mauwen over je AAS-gebruik. Deze sectie is daar niet voor bedoeld en ik verzoek een ieder dan ook opmerkingen over AAS-gebruik achterwege te laten.
 
Jesse goed werk man.
 
Jesse, respect voor je eerlijkheid. Ik vraag me af hoe je bloedwaarden er uit zien na 1jr aan deze hulpmiddelen. Met die informatie kan je misschien ook heel veel dbb'ers goed informeren.
 
Goed resultaat Jesse. Keep on growing!
 
Dat gaan we doen nu weer een heel jaar groeien en 2014 echt knallen met een nieuwe look. Meer massa en droger.
 
Monster man :thumb:
 
goeie progressie,en je bent irl een aardige gozer,lekker.doorgaan met wat je doel ook is.
 
Thnks momass ik moet zeggen jij bent ook aardig alleen die benen man pff daar word je bang van.
 
Wat een gast die critmonster, hahaha 1 ding is zeker; Die jongen leeft achter zn computer.. Ik vraag me al jaren af of hij wel traint, de kennis heeft die wel.. Ben zo benieuwd naar zn fysiek en uiterlijk, nog nooit een foto ofzo geplaatst alleen altijd zo wijs doen tegen iedereen.
 
Goed bezig, en het is of je word beschuldigd van aas, of ze zeiken je alsnog af, dusja.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven