MuscleMeat

Mijn verhaal en foto's

ddf

Advanced Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m66
Massa
63kg
Aight, dan hier ook maareens mijn verhaaltje plus foto’s.

Ik was altijd een vrij dik mannetje. Dat was ik zat en toen ben in 2006 begonnen met Sonja Bakker :o Zelf merkte ik al snel dat dat niet zo’n succes was en toen ben ik me steeds meer in voeding gaan verdiepen. Voeding werd echt een obsessie voor mij. Ik ben in die tijd 10 kg afgevallen. Ik woog toen zo’n 62 kg bij 1,65m, nog steeds wel iets of wat vet, maar gelukkig al een stuk minder dan voorheen. Toen ben ik in augustus 2007 begonnen met “behoorlijk” trainen en wat meer bodybuilding-gericht eten. Toch bleef ik altijd bang om vet te worden dus ik zat in een soort eeuwigdurende cut. Zo heb ik getraind tot en met januari 2008.

In februari onderging ik een operatie aan mijn borst. Dat was best een heftige operatie en ik heb heel de maanden februari en maart niets zwaarders mogen tillen dan een kg of 2 a 3. In die periode heb ik dus vooral heel wat kracht ingeleverd. Toen heb ik wel het besluit genomen om zodra ik hersteld was, écht aan mijn lichaam te gaan werken. Vanaf begin april ben ik het weer rustig op gaan bouwen. Ook ben ik begonnen met licht boven onderhoud te gaan eten.

Mijn doel is niet om keihard te gaan bulken, alles vreten wat los en vast zit en een beest worden. Ik ben tevreden zoals het nu gaat, ik wil lichtjes boven onderhoud eten zodat ik rustig aan wat massa win en niet te vet word.

Dit zijn foto’s van toen ik net weer een weekje trainde, in april. Ik ben niet zo’n held met belichting enzo, dus dat is niet echt een feest. Ook zullen mijn poseerkunsten vast beneden de maat zijn.
Stats toen:
18 jaar
1,65 m
Ongeveer 59 kg.
Vetpercentage ???

Dit zijn foto’s van nu:
Stats nu:
18 jaar
1,65 m
62 kg
Vetpercentage schat ik op zo’n 14 a 15%, iemand enig idee?

Laatst bewerkt:
Wat voor operatie heb je gehad, moet wel een flinke zijn geweest gezien de littekens. Konden ze daar niets aan doen? Plastische chirurg ofzo.
Ik heb verder geen reactie op je fysiek, aangezien er veel aan gewerkt moet worden. Before pics zal ik maar zeggen

Goed doorzettingsvermogen, ga zo door zou ik zeggen.

respekt

heb je ook before pics ?

Toch wel wat vooruitgegaan van april tot nu, heel veel suc6!

Mag je je borstspieren nu wel maximaal trainen of moet je nogsteeds een beetje voorzichtig zijn? Goede ontwikkelingen, vooral bij de benen zien er solid uit. Ga zo door!

• Topic Starter Topic Starter
Tnx voor de reacties!

@supreme: de littekens trekken als het goed is nog wel wat bij, maar ik denk niet dat het nog heel veel mooier zal worden. Helaas.

@olddutch: ik zal weleens kijken of ik nog echte before pics heb. Als ik iets vindt zal ik het posten!

Mag je je borstspieren nu wel maximaal trainen of moet je nogsteeds een beetje voorzichtig zijn? Goede ontwikkelingen, vooral bij de benen zien er solid uit. Ga zo door!
Ik moet alleen nog een beetje voorzichtig zijn dat er niet teveel spanning op de littekens komt te staan, maar verder kan ik gewoon voluit knallen!

Wat voor operatie heb je gehad als ik vragen mag? Als het gewoon een gyno operatie was sloeg ik die vent voor ze harses al ik zo'n littekens had....no offense

Haha nee was geen gewone gyno operatie hoor ;)
Is allemaal met lastige termen en shit, maar het komt erop neer dat het helemaal open moest zegmaar. Ik wist vantevoren dat ik zulke littekens zou krijgen.

Respect voor je, gewoon blijven doorgaan zoals je bezig bent.
Btw hoelang is operatie geleden? Littekens zullen og wel wat vervagen niet?

pas op voor je bf, succes!

Respect voor je, gewoon blijven doorgaan zoals je bezig bent.
Btw hoelang is operatie geleden? Littekens zullen og wel wat vervagen niet?

Operatie was in afgelopen februari, nog vrij kort geleden dus. Ik denk ook wel dat de littekens nog wat vervagen. Ze zullen sowieso nog wat lichter van kleur worden.

@J3330: tnx. Ik weet het, bf is altijd mijn probleem geweest, vandaar ook dat ik er voor kies om niet heel hard te gaan bulken.

idd niet teveel spanning op je littekens zetten dat kan het gezingsproces verminderen, spreek uit ervaring;)

Operatie zag er best wel heftig uit op de foto... Knap dat je doorzet maar ik denk dat die borst nooit gespierd/"vol" zal worden, iets wat serieus zal opvallen in de toekomst?

Toch knap:thumb:

knap en respect voor je doorzettingsvermogen

Die chirurg had wel wat fijner hechtdraad mogen gebruiken.. maar succes met je doelen! :thumbs:

Nogmaals, wat voor operatie heb je gehad???
Zet het maar in moeilijke termen neer, wij hebben ook google.
Ben erg benieuwd namelijk, en niet de enige.

succes met je doelen.

Het spijt me maar ik vrees voor de kortzichtigheid van van sommige mensen. Niemand hoeft zich aangesproken te voelen, maar watvoor operatie het was houd ik liever voor me.

Nog steeds bedankt voor de reacties! Dat maakt de motivatie des te groter!

Terug
Naar boven