Aight, dan hier ook maareens mijn verhaaltje plus foto’s.
Ik was altijd een vrij dik mannetje. Dat was ik zat en toen ben in 2006 begonnen met Sonja Bakker
Zelf merkte ik al snel dat dat niet zo’n succes was en toen ben ik me steeds meer in voeding gaan verdiepen. Voeding werd echt een obsessie voor mij. Ik ben in die tijd 10 kg afgevallen. Ik woog toen zo’n 62 kg bij 1,65m, nog steeds wel iets of wat vet, maar gelukkig al een stuk minder dan voorheen. Toen ben ik in augustus 2007 begonnen met “behoorlijk” trainen en wat meer bodybuilding-gericht eten. Toch bleef ik altijd bang om vet te worden dus ik zat in een soort eeuwigdurende cut. Zo heb ik getraind tot en met januari 2008.
In februari onderging ik een operatie aan mijn borst. Dat was best een heftige operatie en ik heb heel de maanden februari en maart niets zwaarders mogen tillen dan een kg of 2 a 3. In die periode heb ik dus vooral heel wat kracht ingeleverd. Toen heb ik wel het besluit genomen om zodra ik hersteld was, écht aan mijn lichaam te gaan werken. Vanaf begin april ben ik het weer rustig op gaan bouwen. Ook ben ik begonnen met licht boven onderhoud te gaan eten.
Mijn doel is niet om keihard te gaan bulken, alles vreten wat los en vast zit en een beest worden. Ik ben tevreden zoals het nu gaat, ik wil lichtjes boven onderhoud eten zodat ik rustig aan wat massa win en niet te vet word.
Dit zijn foto’s van toen ik net weer een weekje trainde, in april. Ik ben niet zo’n held met belichting enzo, dus dat is niet echt een feest. Ook zullen mijn poseerkunsten vast beneden de maat zijn.
Stats toen:
18 jaar
1,65 m
Ongeveer 59 kg.
Vetpercentage
Dit zijn foto’s van nu:
Stats nu:
18 jaar
1,65 m
62 kg
Vetpercentage schat ik op zo’n 14 a 15%, iemand enig idee?
Ik was altijd een vrij dik mannetje. Dat was ik zat en toen ben in 2006 begonnen met Sonja Bakker
Zelf merkte ik al snel dat dat niet zo’n succes was en toen ben ik me steeds meer in voeding gaan verdiepen. Voeding werd echt een obsessie voor mij. Ik ben in die tijd 10 kg afgevallen. Ik woog toen zo’n 62 kg bij 1,65m, nog steeds wel iets of wat vet, maar gelukkig al een stuk minder dan voorheen. Toen ben ik in augustus 2007 begonnen met “behoorlijk” trainen en wat meer bodybuilding-gericht eten. Toch bleef ik altijd bang om vet te worden dus ik zat in een soort eeuwigdurende cut. Zo heb ik getraind tot en met januari 2008.In februari onderging ik een operatie aan mijn borst. Dat was best een heftige operatie en ik heb heel de maanden februari en maart niets zwaarders mogen tillen dan een kg of 2 a 3. In die periode heb ik dus vooral heel wat kracht ingeleverd. Toen heb ik wel het besluit genomen om zodra ik hersteld was, écht aan mijn lichaam te gaan werken. Vanaf begin april ben ik het weer rustig op gaan bouwen. Ook ben ik begonnen met licht boven onderhoud te gaan eten.
Mijn doel is niet om keihard te gaan bulken, alles vreten wat los en vast zit en een beest worden. Ik ben tevreden zoals het nu gaat, ik wil lichtjes boven onderhoud eten zodat ik rustig aan wat massa win en niet te vet word.
Dit zijn foto’s van toen ik net weer een weekje trainde, in april. Ik ben niet zo’n held met belichting enzo, dus dat is niet echt een feest. Ook zullen mijn poseerkunsten vast beneden de maat zijn.
Stats toen:
18 jaar
1,65 m
Ongeveer 59 kg.
Vetpercentage

Dit zijn foto’s van nu:
Stats nu:
18 jaar
1,65 m
62 kg
Vetpercentage schat ik op zo’n 14 a 15%, iemand enig idee?
Laatst bewerkt: