AndroidHealthClinic

Mijn verhaal en foto's

Het spijt me maar ik vrees voor de kortzichtigheid van van sommige mensen. Niemand hoeft zich aangesproken te voelen, maar watvoor operatie het was houd ik liever voor me.

Nog steeds bedankt voor de reacties! Dat maakt de motivatie des te groter!

waarschijnlijk had je een ernstige vorm van vrouwelijke borstvorming, net zoals hem/haar;

http://images.google.nl/imgres?imgu...2&prev=/images?q=chest+surgery+man&um=1&hl=nl

Mag het litteken 100 % belast worden eigenlijk? Heb je het met de arts over krachttraining gehad?

Het spijt me maar ik vrees voor de kortzichtigheid van van sommige mensen. Niemand hoeft zich aangesproken te voelen, maar watvoor operatie het was houd ik liever voor me.

Nog steeds bedankt voor de reacties! Dat maakt de motivatie des te groter!

Je bent volledig anoniem dus je kunt t' gewoon zeggen. De mensen die tot nu toe in dit topic hebben gepost zullen heus niet kortzichtig zijn. Je hoeft het natuurlijk niet te zeggen maar ik en een aantal andere mensen zijn gewoon erg benieuwd wat voor operatie je achter de rug hebt. Kan van alles zijn, gyno, borst kanker (ja kan bij mannen) etc.

Maar goed veel succes met trainen, de motivatie is er als ik het zo bekijk!

Hij wil het niet zegen, dat geeft hij al vaker aan. Laat het dan.

Veel succes. Lekker trainen...

• Topic Starter Topic Starter
@Loo: ja er mag dus niet teveel spanning op staan dus oefeningen als triceps extensions enzo mogen niet. Maar dat voel je zelf heel goed aan. Ik ben alleen wel benieuwd hoe mijn borst zich dus verder nog zal ontwikkelen.

ik zou als ik jou was lekker doortrainen, wanneer je eenmaal een goede fysiek hebt staan die littekens alleen maar ruig ;)

Nooit schamen voor iets als littekens, zie het als battlescars!

@Loo: ja er mag dus niet teveel spanning op staan dus oefeningen als triceps extensions enzo mogen niet. Maar dat voel je zelf heel goed aan. Ik ben alleen wel benieuwd hoe mijn borst zich dus verder nog zal ontwikkelen.

feitelijk mag je dan geen enkele borst-oefening doen...

ik zou nog even navragen aan je behandelend arts wat je nou precies wel en niet mag.

feitelijk mag je dan geen enkele borst-oefening doen...

ik zou nog even navragen aan je behandelend arts wat je nou precies wel en niet mag.

Met benchen en dergelijke komt er niet echt enorme spanning op de littekens te staan. Het is vooral als ik mijn armen omhoog doe. Maar het is inderdaad wel een goed idee om dat nogeens concreet te bespreken.

@hckid: haha tnx ;) ik schaam me er zeker ook niet voor, anders had ik geen foto's gepost. Gewoon chickies scoren met een ruig verhaal haha. Grapje uiteraard.

Operatie was in afgelopen februari, nog vrij kort geleden dus. Ik denk ook wel dat de littekens nog wat vervagen. Ze zullen sowieso nog wat lichter van kleur worden.

@J3330: tnx. Ik weet het, bf is altijd mijn probleem geweest, vandaar ook dat ik er voor kies om niet heel hard te gaan bulken.

Mja inderdaad, heb ook een operatie doen 7 maanden geleden en dat is nu ook bijna helemaal weg.

1 ding mag die zeker niet doen in dat is in de zon lopen !

lekker blijven knallen kerel en idd rustig aan bulken, bij mij zet het ook heel snel aan op de buik en heupen.

Goed bezig, nu het vet eraf is, de spieren erbij proberen te winnen:wl:

eeuwigdurende cut klinkt bekend :O

Mja inderdaad, heb ook een operatie doen 7 maanden geleden en dat is nu ook bijna helemaal weg.

1 ding mag die zeker niet doen in dat is in de zon lopen !

Mooi man. Nee, ik ga het ook zeker uit de zon houden, maar een keer een zomertje niet bruin ;)

Veel succes en mooie progressie!

hmm digitenne van kpn ?

nu heb je wel een mooi excuus om heel je bortskas helemaal vol te tatoeeren ,als het niet mag van je ouders natuurlijk, .. :P
veel succes verder..gr

Mooi man. Nee, ik ga het ook zeker uit de zon houden, maar een keer een zomertje niet bruin ;)
In de sportzaal zie je toch geen zon?

Goeie vooruitgang al, zeker als je bedenkt dat die littekens (van een zwaardgevecht met een orc zeker?) de mogelijkheden beperken. Gewoon op't gemak zo verderdoen, dat gaat de goeie kant op :cool:

Terug
Naar boven