MuscleMeat

Mijn voedingsschema

Martijnnh

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
63kg
Vetpercentage
10%
hey,

Mijn probleem is altijd geweest dat ik te weinig at en te veel trainde, met dit schema probeer ik 300Kcal binnen te krijgen wat hopelijk genoeg is voor mijn training's routine. denken jullie dat ik het hiermee red en heeft iemand nog suggesties voor krachttraining. Ik woog eerst 67 kilo wat al weinig is maar nu het naar 62 is gegaan wordt het dramatisch, mijn goal is van 62-70K dit vind ik een mooi doel aangezien ik maar 1.70M ben.

Maandag - fitness
Dinsdag - boxen
woensdag boxen
donderdag - fitness
zaterdag - fitness

voeding
uur product

Tijd 1 ontbijt 300 ML Melk
1 banaan
2 boterhammen

tijd 2 2 uur later 4 boterhammen pindakaas
300 ML melk

tijd 3 rond half 3 nasi - Flink bord met silvervliesrijst kip en groente.

tijd 4 17:00 avond eten

tijd 5 na trainen 4 boterhammen
shake na trainen - lean gain -

tijd 6 voor slapen kwark 500g all the way tot de pot leeg is of het echt niet meer naar binnen gaat.
appel

Laatst bewerkt:
Zeker als je moeite hebt met kilos aankomen... invullen, alles bijhouden en gaan bulken. Bij twijfel, meer eten.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Weet niet hoelaat je opstaat, maar als je rond 8 uur opstaat mag je wel iets meer eten tussen 8 en half 3 (tijd 3)

• Topic Starter Topic Starter
Weet niet hoelaat je opstaat, maar als je rond 8 uur opstaat mag je wel iets meer eten tussen 8 en half 3 (tijd 3)

nou dat is het dus, ik ben een student en heb meestal maar 2 dagen per week school en als ik werk begin ik 2 uur. DE WEKKER GAAT DUS 10 UUR meestal eet ik de eerste maaltijd rond 11 uur.

Zeker als je moeite hebt met kilos aankomen... invullen, alles bijhouden en gaan bulken. Bij twijfel, meer eten.

ik moet grammen invullen van brood ? moet ik dan losse sneedjes gaan wegen of iets ? en roerbakgroentemix staat er ook niet bij, HELP ?!
heel erg bedankt voor je tijd en moeite.

Schema

oké dit is het geworden, Ik kom 400 Kcal te kort volgens dit schema.
ik zou het heel erg kunnen waarderen als iemand een aanpassing kan maken om aan deze 400Kcal extra te komen, a.u.b even erbij zeggen wat er aangepast is.

Bijlagen

Vruchtenkwark vervangen door magere kwark, en dan gewoon de hele bak (500g) nemen.
De appel naar 12:00 of 15:00 verplaatsen.
De rest van de kcal opvullen met pinda's / noten die je bij je kwark neemt.

Terug
Naar boven