Martijnnh
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 10%
hey,
Mijn probleem is altijd geweest dat ik te weinig at en te veel trainde, met dit schema probeer ik 300Kcal binnen te krijgen wat hopelijk genoeg is voor mijn training's routine. denken jullie dat ik het hiermee red en heeft iemand nog suggesties voor krachttraining. Ik woog eerst 67 kilo wat al weinig is maar nu het naar 62 is gegaan wordt het dramatisch, mijn goal is van 62-70K dit vind ik een mooi doel aangezien ik maar 1.70M ben.
Maandag - fitness
Dinsdag - boxen
woensdag boxen
donderdag - fitness
zaterdag - fitness
voeding
uur product
Tijd 1 ontbijt 300 ML Melk
1 banaan
2 boterhammen
tijd 2 2 uur later 4 boterhammen pindakaas
300 ML melk
tijd 3 rond half 3 nasi - Flink bord met silvervliesrijst kip en groente.
tijd 4 17:00 avond eten
tijd 5 na trainen 4 boterhammen
shake na trainen - lean gain -
tijd 6 voor slapen kwark 500g all the way tot de pot leeg is of het echt niet meer naar binnen gaat.
appel
Mijn probleem is altijd geweest dat ik te weinig at en te veel trainde, met dit schema probeer ik 300Kcal binnen te krijgen wat hopelijk genoeg is voor mijn training's routine. denken jullie dat ik het hiermee red en heeft iemand nog suggesties voor krachttraining. Ik woog eerst 67 kilo wat al weinig is maar nu het naar 62 is gegaan wordt het dramatisch, mijn goal is van 62-70K dit vind ik een mooi doel aangezien ik maar 1.70M ben.
Maandag - fitness
Dinsdag - boxen
woensdag boxen
donderdag - fitness
zaterdag - fitness
voeding
uur product
Tijd 1 ontbijt 300 ML Melk
1 banaan
2 boterhammen
tijd 2 2 uur later 4 boterhammen pindakaas
300 ML melk
tijd 3 rond half 3 nasi - Flink bord met silvervliesrijst kip en groente.
tijd 4 17:00 avond eten
tijd 5 na trainen 4 boterhammen
shake na trainen - lean gain -
tijd 6 voor slapen kwark 500g all the way tot de pot leeg is of het echt niet meer naar binnen gaat.
appel
Laatst bewerkt: