XXL Nutrition

Mijn volgend bulk kuurtje.

wimmeke26

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Hoi,

Heb vandaag alles binnengekregen zodat ik mijn kuur voor juni kan samenstellen.
Mijn doel is droge, harde spiermassa zonder vet aangezien ik nu alles eraan het aftrainen ben.

Kuur:

Week 1-week 5 : 2X4 sprays S1+
Week 1-week 3 : 10 of 20mg M1T dag
Week 2-week 5 : 25 mg/proviron dag
week 5-week 7 : clomid en forza T en mariadistel

Mariadistel erna nog wat doornemen en aan de tribulus en creatine.
enige opmerkingen??
Heb al met winstol/primo/anavar gekuurd en ben benieuwd hoe mijn resultaten zullen zijn.
Mijn cuttingkuur en bulkkuur liggen wel maar 3 maanden uit elkaar maar het zal mij wel lukken.

grtz

In welke hoeveelheden ga je nakuren?
Ben ook benieuwd naar je results.

Waarom clomid en geen nolvadex?

• Topic Starter Topic Starter
De hoeveelheden weet ik niet meer, staat hier wel ergens op het forum.

Clomid omdat ik dit een betere opstarter vind en er tevreden over ben.(heb ook al gelzezn dat je bloedwaardes rapper normaal worden ivgm nolva)
En de nolva van GS schijnt niet goed te zijn.

grtz wimpy

Ja dat klopt nolva van GS schijnt idd mar troep te zijn, maar GS is toch niet de enige die nolva maakt :cool:
Ik weet niet of je er wat aan hebt maar ik zet hier nog ff een link naar een artikel bij ergogenics, vond het zelf wel interessant.

http://www.ergogenics.org/gla.html

Je gaat natuurlijk wel een log bijhouden en ons van je resultaten op de hoogte houden :D

bossie zei:
Ja dat klopt nolva van GS schijnt idd mar troep te zijn, maar GS is toch niet de enige die nolva maakt :cool:
Ik weet niet of je er wat aan hebt maar ik zet hier nog ff een link naar een artikel bij ergogenics, vond het zelf wel interessant.

http://www.ergogenics.org/gla.html

Je gaat natuurlijk wel een log bijhouden en ons van je resultaten op de hoogte houden :D

Ja, maar eerst wat cutten (hatelijk) en tegen juni aan kuurtje beginnen dus.

grtz ;)

waarom tribulus ???

Mijn nakuur bestaat uit clomid en 6-oxo, als die erop zit pak ik idd nog eens erxtra tribulus na mijn nakuur, kan alleen maar positief zijn.

Maar van tribulus alleen moet je niet veel verwachten.
Van de endotest (tribulus van san) krijg je wat meer honger en je potentie wordt ook beter wat positief is na nakuur.

grzt wimpy ;)

Terug
Naar boven