AndroidHealthClinic

Mijn winterkuur!!!

• Topic Starter Topic Starter
Kleine update. Trainen gaat erg lekker. Heb een pomp van hier tot aan Zuid Tokyo :D. Voelt dus allemaal fantastisch. Gyno is nog steeds licht en af en toe gaan de tepels ovaal staan. Pas als het echt hard erachter word gaat de Nolva erin. Dit tijdens de vorige kuur ook gedaan en was weg met een dag of 5. Wegen doe ik over 2 dagen weer!!!

Ben alleen erg vermoeid de laatste tijd!!! Behalve in de sportschool:D :D :D

Mooi man !! ben benieuwd over 2 dgn ( hoeveel kilotjes erbij zitten ) :D

Ik heb er gister ook maar weer 2 in geramd , en Super getraind :D , ben nu net vd peniciline af dus de d-boll kan ook weer toegevoegd gaan worden :D

Mooi man !! ben benieuwd over 2 dgn ( hoeveel kilotjes erbij zitten ) :D

Ik heb er gister ook maar weer 2 in geramd , en Super getraind :D , ben nu net vd peniciline af dus de d-boll kan ook weer toegevoegd gaan worden :D

Ja dus je kan volop kuren en trainen nu? 2 erin geramd? 500/400mg?

+6 kilo :D :D :D

Vandaag staat rug/biceps op het programma. De spierpijn in mijn borst is niet normaal. Train de borst en rug 2x per week maar kom haast niet uit omdat ik bijn een week spierpijn heb in mijn borst. Borst heb ik altijd al erg gehad maar ook tijdens de kuur blijft dit aanhouden. Voelt overigens wel heerlijk omdat ik dan weet dat ik mijn borst keihrad hebt aangepakt maar zou best wel weer naar een dag of 2 a 3 over mogen zijn want begin mijn 2de borst training met lichte spierpijn!!!

Morgen gaan we met een hele groep naar het Giga piratenfestijn. Eens kijken kijken hoe leuk dat wordt als enige (maatje van me ook nuchter want die kuurt ook) nuchtere...

netjes ouwe! gaat goed!

Hello My brothers.....

Geweldig dat jullie zo met JP79 meeleven..

JP...in mei ga ik ook weer eens flink kuren...

Woooooooooooooooow...

You're the man bro...

Yep gaat lekker gab. Eerste x frontload toch wel lekker. Nu snap ik waarom jij altijd een frontload neemt;) !!! FF weekje ziek geweest. Ben overigens nog steeds aan het hoesten:rolleyes: ...
Maar de kilo's maken het allemaal goed. Vandaag gaat de naald er weer heerlijk in:D

Hello My brothers.....

Woooooooooooooooow...

You're the man bro...

Lekker ouwe!!! Gaat idd erg lekker... Ben je nu ook aan het kuren of wacht je gewoon tot mei? Ik ga namelijk ook in mei kuren;) Maar dan een cuttingscycle...

Eerlijk gezegd ben ik nou puur en alleen met wat dianabol bezig.
Alleen om ff te overwinteren ;-)

In mei ga ik met een goeie massa kuur beginnen.
Man wat heb ik er zin in....

Hebben jullie dat trouwens ook...... dat als je naar een jay cutler of ronnie coleman dvd kijk dat je dan zo gemotiveerd als de pest raakt???

Groetjes,
John

Eerlijk gezegd ben ik nou puur en alleen met wat dianabol bezig.
Alleen om ff te overwinteren ;-)

In mei ga ik met een goeie massa kuur beginnen.
Man wat heb ik er zin in....

Hebben jullie dat trouwens ook...... dat als je naar een jay cutler of ronnie coleman dvd kijk dat je dan zo gemotiveerd als de pest raakt???

Groetjes,
John

Hoeveel mg neem je en voor hoelang (dianabol)? Waarom geen lekker massakuur van de winter gepakt angezien je al test/deac ed gebruikt hebt??

En ja dat is idd goed voor de motivatie....

12 weken lang incl op en afbouw tot 50 mg per dag...

Wil ook weer lekker aan de testo en aan de deca..

Alleen krijg ik van testo altijd kleine ballen en gyno...

12 weken lang incl op en afbouw tot 50 mg per dag...

Wil ook weer lekker aan de testo en aan de deca..

Alleen krijg ik van testo altijd kleine ballen en gyno...

Pfff 12 weken gab wil je het graag aan je lever krijgen. Hoop als je zo lang kuurt met orals dat je een bloedonderzoek voor en na de kuur hebt/gaat laten doen.

Ik heb ook altijd last van gyno maar daarom heb ik altijd Nolva bijdehand. En mochten je ballen echt zo klein worden als een knikker dat kun je HCG nemen anders hersteld dat vanzelf wel weer...

Ik zit nu op 6 weken....

Dus het is aan te raden om al te om al te beginnen met afbouwen??????

Niet op en afbouwen. Gewoon onmiddelijk stoppen als je al aan 6weken zit.

Hello My brothers.....

Woooooooooooooooow...

You're the man bro...

Fans heb je iig mate hahahad er alweer bijna overheen gelezen maar 6kg gaat lekker man! :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven