XXL Nutrition

Mijn winterkuur!!!

• Topic Starter Topic Starter
Oh ja moet er nog wel bij vertellen dat mijn startgewicht 110 kilo was ipv 112... In de tussentijd ook nog een kleine meid gekregen dus iets terug gevallen in gewicht!!! Maar de 120 kilo moet absoluut te halen zijn anders wordt het een tegenvaller na zo'n daverende start;) ...

Woei de 120 kg plus groep word weer aangevuld!

Hoop dat ik binnenkort de enige in de 150 plus zal zijn :)

150 plus :eek:

De t*ring ik ben sinds een jaar weer eens onder de zonnenbank geweest bij ons op de sportschool. Er stond nog "kijk uit nieuwe lampen". Ik dacht ach ik wil snel bruin worden dus 24 minuten eronder. Pfff ben als een gek verbrand. Alles doet me pijn. Vanacht met slapen was het zwaar klote maar ja....

Voor een ieder alvast fijne feestdagen....

tja jp je moet er iets voor over hebben om op een n*ger te lijken

tja jp je moet er iets voor over hebben om op een n*ger te lijken

Yep mijn vrouwtje is een half bloedje en die had ook een zonnebankje gepakt. Nu zag ik er toch wel bleek uit vandaar ik direct 24 min. maar dat moet ik toch opbouwen. Word direct bruin van een zonnestraaltje maar dit was toch teveel van het goede...

Vandaag tijdens de training de gehele training een wijd shirt aan gehad. En nog komen er verschillende mensen naar me toe "t*ring je bent weer groter aan het worden". Altijd fijn om te horen:D

fijn he jp die opmerkingen streelt je ego altijd he.En die zonnebank doe ik elke week op zaterdagmorgen word ik wakker slaap ik nog half strompel ik naar zonnebank toe aanzetten en onder de zonnebank verder slapen is lekker;afijn vanmiddag eten bij schoonbroer heb voor mij een dubbele portie besteld neem nog wat shakes mee dus gaat helemaal goed komen zal wel goed zijn voor mijn bf:D

fijn he jp die opmerkingen streelt je ego altijd he.En die zonnebank doe ik elke week op zaterdagmorgen word ik wakker slaap ik nog half strompel ik naar zonnebank toe aanzetten en onder de zonnebank verder slapen is lekker;afijn vanmiddag eten bij schoonbroer heb voor mij een dubbele portie besteld neem nog wat shakes mee dus gaat helemaal goed komen zal wel goed zijn voor mijn bf:D

Altijd lekker voor je ego ja. Ik wil ook 1x per week gaan volhouden. Ik neem mijn shakes ook mee en voor de rest vreet ik me lekker 2 dagen helemaal rond. Ook wel lekker een x!!!

Zo met de kerst heb ik 2 trainings vrije dagen en ga mezelf lekker vol vreten deze 2 dagen. Lang geleden dat ik me vol ben wezen vreten met "fout" voedsel...

Heb sinds 3 dqagen de Nolva er ook in gegooid. Als ik mijn rechterhand omhoog doe en met mijn linker hand aan mijn rechter tepel voel (snap je het nog:p ) dan voel ik een verdikking zo groot als een oude rijksdaalder. Dus heb besloten om direct 20mg Nolva erin te doen totdat het weg is...
En dit proces zou zich dus kunnnen gaan herhalen. Bij de vorige kuur ben ik erin week 5 mee begonnen. Toen waren de klieren gewoon keiharde brokken. Nu lijkt het groter maar is lang niet zo hard maar wel dik en groot!!!

Maatje van me moet waarschijnlijk ook geopereerd worden aan gyno dus ben hier erg voorzichtig mee...

Beter het zekere voor het onzekere bro.

Goed bezig iig, keep on growing!

wat weeg je nu?

Terug
Naar boven