Jamesss
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 40kg
Goede shit bro!!. Hoe staat het met het vet%?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op het eerste gezicht eet je maar weinig voor iemand van 120 kilo met een bulkschema........maar goed;
Ik zou die weightgainer niet nemen, snelle suikers ( kijkl maar op de verpakking, mits je vitargo bedoeld) wordt je sneller vet van als je ze niet op de juiste momenten neem zoals na je training, wat ik dus weer mis in dit eetschema.
De melk zou ik ook schrappen en het "eiwittekort" dat je door hget schrappen oploopt compenseren met goeie whey en deze mixen met water. Melk bevat namelijk lactose, en lactose vertraagd de opname van o.a. eiwitten, iets dat je niet moet willen in een kuur.
De carbs uit de melk vervangen door OF havermout OF rijst of een andere "langzame bron"
De laatste maaltijd om 10:30 ( je bedoeld 22:30 denk ik?) zou ik wat vetten bij doen. Ik lees dat je niet van het uirekenen bent, maar 20% "goeie vetten" is vrij normaal in een bulkschema, en dat ontbreekt hier. Met eiwitten haal je de 250-300 gram per dag wel........mocht je meer energie nodig hebben zou ik de carbs omhoog schroeven en de vetten heb ik je zojuist verteld
Gebruik ook supplementen? Denk aan dagelijkse vitamine/mineralenbommen, omega 3,6,9 vetten, etc?
Succes verder JP
!!!!Gaat lekker! 4,2 kg in 2 weken.
Ik heb hetzelfde hoor. Ik eet ook relatief weinig tov mijn gewicht.
merk je al dat je agressiever wordt in het verkeer?
(heb ik wel van de test, kan weinig hebben van medeweggebruikers dan
)
Sounds good
Krijgen we ook progressiefoto's te zien ?