XXL Nutrition

Mijn winterkuur!!!

• Topic Starter Topic Starter
Op het eerste gezicht eet je maar weinig voor iemand van 120 kilo met een bulkschema........maar goed;

Ik zou die weightgainer niet nemen, snelle suikers ( kijkl maar op de verpakking, mits je vitargo bedoeld) wordt je sneller vet van als je ze niet op de juiste momenten neem zoals na je training, wat ik dus weer mis in dit eetschema.

De melk zou ik ook schrappen en het "eiwittekort" dat je door hget schrappen oploopt compenseren met goeie whey en deze mixen met water. Melk bevat namelijk lactose, en lactose vertraagd de opname van o.a. eiwitten, iets dat je niet moet willen in een kuur.

De carbs uit de melk vervangen door OF havermout OF rijst of een andere "langzame bron"
De laatste maaltijd om 10:30 ( je bedoeld 22:30 denk ik?) zou ik wat vetten bij doen. Ik lees dat je niet van het uirekenen bent, maar 20% "goeie vetten" is vrij normaal in een bulkschema, en dat ontbreekt hier. Met eiwitten haal je de 250-300 gram per dag wel........mocht je meer energie nodig hebben zou ik de carbs omhoog schroeven en de vetten heb ik je zojuist verteld ;)

Gebruik ook supplementen? Denk aan dagelijkse vitamine/mineralenbommen, omega 3,6,9 vetten, etc?

Succes verder JP

Dank je voor je ruime feedback bro. Ik neem inderdaad na de training de weightgainer. Weightgainers gebruik ik normaliter niet dus weet het fijne er niet van. de gainer die ik gebruik is het beste uitgeroepen in Canada. Kerel had een hele uitleg waarom deze beter is als Vitargo (maar vraag me niet meer wat hij allemaal zei). Hij had ze beide trouwens en qua prijs maakt het ook niet uit. De weightgainer is van Mammoth 2500 (interactive nutrition).

Klopt inderdaad dat de laatste maaltijd om 22.30 is. Qua vetten zit denk ik wel redelijk goed omdat ik de kip in de middag en avond eten in olijfolie bak. Tevens zitten er vetten in de weightgainer.

Ik ben nog geen 120 kilo he maar denk dat ik mijn eigen lichaam wel goed genoeg ken om te zeggen dat ik goed in mijn bulk-voeding zit. Ga ik nog hoger zitten dan wordt ik erg vet. Zet redelijk snel aan als ik mijn voeding omhoog schroef.

Zonder de melk erbij te rekenen zit ik op 7x50= 350gram aan eiwiten. Er zitten namelijk 50gr per maaltijd in.

Ik gebruik idd een multi vitamine waar de nodige vitamines en mineralen in inzitten. Daarnaast dus whey en weightgainer. De omega vetzuren zal zeker een optie kunnen zijn maar heb ik momenteel niet...

Goede shit bro!!. Hoe staat het met het vet%?

2 weken terug heb ik mijn vet met de tang natuurlijk gemeten. Ik zat toen op 12.7% vet. Nu naar 2 weken kuren weet ik het niet. Laat me volgende week weer meten...

Idd goede shit ouwe:D :D :D !!!!

beetje vet in de winter kan geen kwaad ;)

Nope dat is het laatste waar ik me nu druk om ga maken. Mag best wat stijgen maar moet natuurlijk niet te gek worden....

Vet is kracht!

Ik ben net als jou denk ik. Ik hoef er maar naar te kijken en ik kom al aan...
Heeft z`n voordelen maar ook z`n nadelen.

Gaat lekker! 4,2 kg in 2 weken.

Ik heb hetzelfde hoor. Ik eet ook relatief weinig tov mijn gewicht.

update?

vind het raar als JP twee dagen niet post:eek:

Hey man, gaat lekker zie ik, keep going ;)

Gaat lekkerrr, op naar de 10KG! :cool:

Gaat lekker! 4,2 kg in 2 weken.

Ik heb hetzelfde hoor. Ik eet ook relatief weinig tov mijn gewicht.

Gaat zeker lekker!!! Yep denk dat toch ieder lichaam anders reageerd op voeding. Ik weet dat ik niet hoger in de voeding moet want wordt dn alleen maar vetter...

Gisteren borst/triceps aangepakt. Het enige klote van mijn borst training is dat ik zelfs tijdens de kuur echt wel 4 dagen flinke spierpijn heb. Maatjes van me hebben tijdens de kuur helemaal geen spierpijn en herstellen erg snel. Zoals gisteren ook kwam ging ik met lichte spierpijn toch weer aan mijn borst beginnen. Ging trouwens heerlijk!!!
Borst is de spiergroep waar ik altijd dagen lang spierpijn van heb. Aan de andere kant vind ik dat altijd wel eer heerlijk voelen. Dan denk ik altijd, zo die heb ik weer flink aangepakt!!!

Maandag ga ik me trouwens weer wegen. Wil er niet meer iedere dag opstaan want daar maak ik mezelf helemaal gek mee. Als ik dan 2 dagen op hetzelfde gewicht blijf dan wordt ik daar niet vrolijk van. Dus probeer het 1x per week te doen...

En wat is GG toch heerlijke shizzle he...

Vandaag de lekkerste training tot nu toe gehad. Vandaag stond rug/biceps op het programma. Een vreselijke harde pomp in mijn armen. Niet normaal, mijn armen stonden op ontploffen. Had het gevoel dat ik uit mijn vel zou knappen!!! Pfff wat heb ik die pomp gemist zeg.

Kon het vandaag niet laten om toch ff op de weegschaal te gaan staan.
2.5 week (19dagen) aan kuren en +5.2
Gaat erg hard moet ik zeggen...

Ben de laatste dagen wel erg vermoeid. Heb het gevoel dat ik ieder moment van de dag kan slapen...

Jezus kerel, gaat hard!

Hoe veel daarvan zal VVM zijn denk je??

Van mijn vorige kuur heb ik 6 kilo aan overgehouden!!! Ik ga van de helft uit. Daarom is het ook wel lekker dat winny de laatste weken heb voor het vocht wat dan wordt afgedreven....
Terwijl ik nu nog niet zo gek veel vocht vasthoud als anders. maar ben ook nog maar net bezig. Ben erg gevoelig voor vocht en loop snel met eenm dikke plofkop rond vandaar dat ik erg veel rekening houd met zout.

Voel lichte gyno achter mijn rechtertepel (zoals altijd) dus dat houd ik goed in de gaten. Nolva bijdehand natuurlijk!!!!

merk je al dat je agressiever wordt in het verkeer?

(heb ik wel van de test :eek: , kan weinig hebben van medeweggebruikers dan :D )

Sounds good :)

Krijgen we ook progressiefoto's te zien ?

merk je al dat je agressiever wordt in het verkeer?

(heb ik wel van de test :eek: , kan weinig hebben van medeweggebruikers dan :D )

Kan mezelf redelijk goed in de hand houden!!! Ben van mezelf redelijk opvliegerig dus houdt er zeker nu meer rekening mee...

Terug
Naar boven