MuscleMeat

Mijn winterkuur!!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik mis leg-extension bij je benen programma!
Verder doe ik de ene keer Deathlift bij benen, de andere keer bij Rug, net als jij.
De keer dat ik Deathlift bij mn rug, die keer doe ik geen riem om, wel als ik hem bij benen doe, dan voel je je hams lekker! :P

Yep dat had ik ook aangeven maar was met de squat en de legpress niet nodig voor goede massa. Maak eigenlijk altijd zelf mijn schema's maar een andere invloed is ook weleens goed. Ik moest hem erop vertrouwen en dat doen we ook. Maar nogmaals gaat het niet naar mijn zin dan gooi ik het zo om...

Mja, ik zou alleen mezelf vertrouwen, zeker als die ander leg-extension eruit laat... De beste Quadriceps oefening imo, als je hem na het squatten doet!

sinds ik leg extensions doe voor men squat EN na men squat heb ik al véél vooruitgang geboekt hoor .

leg extesions MOET in elke been training zitten ;)

Mja, ik zou alleen mezelf vertrouwen, zeker als die ander leg-extension eruit laat... De beste Quadriceps oefening imo, als je hem na het squatten doet!

Het is ook weleens goed dat een "frisse wind" mee kijkt... En ik heb idd wel vertrouwen in deze man niet alleen omdat die erg groot is maar heeft verstand van zaken. Maar zoals ik al zei, loopt het niet naar mij zin dan gooi ik het zo om!!! We hebben het schema trouwens samen gemaakt maar op sommige punten gaf ik hem de voordeel van de twijfel. We zullen zien!!!

Straks borst/rug op het programma. Ben nu nog ff aan het werk en sta te popelen om naar de sportschool te knallen...

en waarom nu dan niet? je zit trouwens in een kuur..... dan zou ik ze zeker doen.

Zoals ik eerder al schreef vind hij squatten en legpress voldoende voor massa. Zijn natuurlijk ook meer massa-makers dan de extensions. Extensions komen er de volgend ex weer in. Maar nogmaals als het niet naar mijn wens is verander ik het...

Sinds tijden de borst en rug weer op 1dag gehad. Dit voelde erg lekker. Begin een heerlijke pomp te krijgen in mijn biceps van de rug trainen. Kan niet wachten om de biceps zelf weer hard aan te pakken. Jezus wat heb ik die pomp gemist de laatste tijd. Ben echt weer trainingsgeil en moet mezelf dwingen om af en toe rust te nemen.
Vanavond feest bij mijn beste yugoslavische kameraad maar er zit geen drank in voor deze jongen!!!

Sinds tijden de borst en rug weer op 1dag gehad. Dit voelde erg lekker. Begin een heerlijke pomp te krijgen in mijn biceps van de rug trainen. Kan niet wachten om de biceps zelf weer hard aan te pakken. Jezus wat heb ik die pomp gemist de laatste tijd. Ben echt weer trainingsgeil en moet mezelf dwingen om af en toe rust te nemen.
Vanavond feest bij mijn beste yugoslavische kameraad maar er zit geen drank in voor deze jongen!!!

weer die discipline jongens!! :clap:

lekker he :o

Ja jongens als ik aan het kuren ben dan moet "alles" daar voor wijken:o ...

gaat wel lekker zo te leze!!ik ben wel benieuwd naar je kracht statts op onderdelen zoals de bench,neckpress enzo?

Zo vandaag precies 2 weken geleden dat de spuit erin is gegaan. Vandaag rust! Ga met me schoonvader zo mee naar de hondenclub. Hij richt politiehonden af (geen wout hij richt te alleen af;) ).
Ik moest vanochtend op de weegschaal staan en daar werd ik heel erg vrolijk van: +4.2 kilo in exact 2 weken tijd

Zo dat motiveert me nog meer om me totaal te focussen op BB:D ...
Dat ziek zijn van de frontload (nog steeds veel hoesten) wordt nu toch wel beloond zeg!!!

4.2 kilo.... hopelijk gaat dat bij mij ook zo zijn...:D

Ik zou mijn voedingsschema ook eens posten. Omdat ik nu aan het bulken ben gebruik ik een weightgainer (1000cal. per shake waarvan 50gr. eiwit) anders doe ik dit niet.

8.00 Weightgainer (snelle carbs en eiwitten)

10.00
600ml magere melk, 100gr. havermout en 50gr. whey eiwitten

12.30
4 volkoren bruinen boterhammen met 2 stuks kipfilet

15.00 100gr. ontbijtkoek en 500gr. magere kwark

17.30
Avondeten met veel vlees

20.00
600ml magere melk, 100gr. havermout en 50gr. whey eiwitten

10.30 4 bruine volkoren boterhammen met 500gr. magere kwark (langzame eiwitten)

Ik train vaal in de middag waardoor de maaltijd vn 15.00 (ontbijtkoek) wordt vervangen door een weightgainer. Dit ivm met de snelle opname van het lichaam!!!
Oh ja en ik ben niet van het uitrekenen hoeveel carbs/eiwitten en vetten ik zit...

Oh ja en in de middag wil ook nog weleens macaroni of rijst met kip eten...

Op het eerste gezicht eet je maar weinig voor iemand van 120 kilo met een bulkschema........maar goed;

Ik zou die weightgainer niet nemen, snelle suikers ( kijkl maar op de verpakking, mits je vitargo bedoeld) wordt je sneller vet van als je ze niet op de juiste momenten neem zoals na je training, wat ik dus weer mis in dit eetschema.

De melk zou ik ook schrappen en het "eiwittekort" dat je door hget schrappen oploopt compenseren met goeie whey en deze mixen met water. Melk bevat namelijk lactose, en lactose vertraagd de opname van o.a. eiwitten, iets dat je niet moet willen in een kuur.

De carbs uit de melk vervangen door OF havermout OF rijst of een andere "langzame bron"
De laatste maaltijd om 10:30 ( je bedoeld 22:30 denk ik?) zou ik wat vetten bij doen. Ik lees dat je niet van het uirekenen bent, maar 20% "goeie vetten" is vrij normaal in een bulkschema, en dat ontbreekt hier. Met eiwitten haal je de 250-300 gram per dag wel........mocht je meer energie nodig hebben zou ik de carbs omhoog schroeven en de vetten heb ik je zojuist verteld ;)

Gebruik ook supplementen? Denk aan dagelijkse vitamine/mineralenbommen, omega 3,6,9 vetten, etc?

Succes verder JP

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven