Ik wilde me op de sportschool wegen maar helaas het hok zat dicht omdat het tussen kerst en oud en nieuw trainen zonder begeleiding is. Vandaag werd ik echt heel vrolijk van de spiegel. Vandaag was voor het eerst het moment dat ik "ik zie er goed uit" ( ja eigen dunk he
).
Maar wat ik wil zeggen is dat ik een grote vooruitgang in de spiegel zie en ik daar ERG VROLIJK van word. Wegen heb ik al een paar dagen niet gedaan en verwacht dat nu de Nolva erin zit het ff wat minder hard zal gaan maar cdat boeit niet.
Trouwens toen ik de vorige x gyno kreeg heb ik deze voor 5 dagen op 40mg gezet maar nu heb ik deze op 20mg gezet. Als het de 5de dag geen vooruitgang in zit ga ik toch weer over na de 40mg. Maar ja geduld is een schone zaak...
).Maar wat ik wil zeggen is dat ik een grote vooruitgang in de spiegel zie en ik daar ERG VROLIJK van word. Wegen heb ik al een paar dagen niet gedaan en verwacht dat nu de Nolva erin zit het ff wat minder hard zal gaan maar cdat boeit niet.
Trouwens toen ik de vorige x gyno kreeg heb ik deze voor 5 dagen op 40mg gezet maar nu heb ik deze op 20mg gezet. Als het de 5de dag geen vooruitgang in zit ga ik toch weer over na de 40mg. Maar ja geduld is een schone zaak...

, doe je goed gab !!!