Fitness Seller

Mijn winterkuur!!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik wilde me op de sportschool wegen maar helaas het hok zat dicht omdat het tussen kerst en oud en nieuw trainen zonder begeleiding is. Vandaag werd ik echt heel vrolijk van de spiegel. Vandaag was voor het eerst het moment dat ik "ik zie er goed uit" ( ja eigen dunk he:p ).
Maar wat ik wil zeggen is dat ik een grote vooruitgang in de spiegel zie en ik daar ERG VROLIJK van word. Wegen heb ik al een paar dagen niet gedaan en verwacht dat nu de Nolva erin zit het ff wat minder hard zal gaan maar cdat boeit niet.

Trouwens toen ik de vorige x gyno kreeg heb ik deze voor 5 dagen op 40mg gezet maar nu heb ik deze op 20mg gezet. Als het de 5de dag geen vooruitgang in zit ga ik toch weer over na de 40mg. Maar ja geduld is een schone zaak...

Klinkt goed kerel. Ga je nog steeds even hard vooruit?

Zoals je misschien gelezen heb, ben ik de laatste dagen niet meer wezen wegen. Daar komt ook bij dat de Nolva erin is dus de weegschaal zou wat minder aangeven. Maar vanmiddag werd ik erg blij van de spiegel.

Zou me in deze dagen weer eens gaan wegen...

Weegschaal schiet nu niet zo hard vooruit maar dat had ik wel verwacht met de Nolva: +6.8 kilo

Gyno begint gelukkig af te zwakken maar is nog niet helemaal weg dus zal de Nolva nog een paar dagen slikken!!!

Zo direct rug/biceps op het programma. Kan niet wachten totdat ik die heerlijke pomp in mijn armen weer voel....

6.8 :eek: , doe je goed gab !!!

Het gaat de goede kant op gab!!! Tijdens mijn vorige kuur was ik echt een grote vocht bal en had me een dikke plof kop. Nu haast geen last van. Misschien toen wat meer zout gegeten maar kan me niet voorstellen want heb toen vrij schoon gegeten.

Ik heb de nolvadex toch verhoogd naar 40mg want nog eens goed wezen voelen en er zat toch niet zo heel veel verbetering mee. Vorige keer was het na 5 dagen weg op 40mg dus toch maar weer naar 40mg verhoogd...

De geiligheid is niet normaal. Ik ben niet meer te houden....

Heerlijke opmerking Jwan!! :D

Hmmm denk dat dit het laatste dagje Nolva was want ben gewoon -0.2 kilo afgevallen. Tepels zijn nog wel gevoelig maar is eigenlijk weer zacht onder de tepels. Weet dat ik niet teveel van de weegschaal afhankelijk moet worden maar als je afvalt (al is het maar iets) is dat toch frusterend:mad:

als je stopt met de nolvadex zit dat er binnen notime weer bij maar die 120 kilo moet gewoon gaan lukken

Wel frustrerend maar het is toch prio dat je even van die gyno afkomt lijkt me!

En je bent er nu weer van af volgens mij dus dat komt wel goed maat...

Wel frustrerend maar het is toch prio dat je even van die gyno afkomt lijkt me!

En je bent er nu weer van af volgens mij dus dat komt wel goed maat...

Yep gyno is eerst prioriteit dus moet nog ff paar dagen aan de Nolva. Had te laag ingezet met mijn 20mg....:o

balen van de gyno bro..wel nette vooruitgang keep it up!

Yep nog steeds aan de Nolva maar sinds ik op 40mg zit voelt het minder aan. Stop er pas mee als de gyno echt weg is. Maatje van me moet geopereerd worden dus ben er een beetje huiverig voor...

Hoop dat het na de Nolva weer hard vooruit gaat gab!!!

Pak er nu 's nachts weer een shake bij. Word natuurlijk zwaarder dus mijn lichaam heeft meer voedingsstoffen nodig...
Havermout ook lichtjes verhoogd!!!

Vanochtend sinds een tijdje weer op de weegschaal gestaan en +8.8 kilootjes ondanks ik al een week aan de Nolva zit!!!! Werd dus weer erg vrolijk van de weegschaal:D ...

Gisteravond Barney gekeken en heb me zo "opgefokt" door de spanning dat ik de hele dag al vreselijke koppijn heb. merkte het gisteren al tijdens de wedstrijd. Leek erop alsof mijn bloeddruk omhoog schoot en mijn hart kon je over duidelijk horen kloppen. Denk dat de koppijn de naweeen zijn van gisteravond. Wat een partij zeg...

Vandaag rust en morgen weer heerlijk de borst/triceps aanpakken...

Terug
Naar boven