XXL Nutrition

Mijn winterkuur!!!

Je hebt het er steeds maar over dat je met nolvadex zou afvallen en dat je aankomt ondanks de nolvadex.
Maar nolvadex zorgt niet voor minder oestrogeen en zal dus ook niet voor afname van het gewicht zorgen. Het blok alleen de receptor.

Mijn ervaring is dat nolvadex niet werkt bij gyno tijdens het kuren. Ik heb het al meerdere keren gehad en zelfs 40 mg nolva per dag verhelpt het niet. Maargoed ik heb het ook wel heel extreem, komt al bij 250 mg test per week.

Maar al zou het gaan werken, de nolva, dan zal je het moeten gebruiken tot aan je nakuur. Want wat denk je wat er gebeurd als de gyno weg gaat door nolva en je stop ermee? De hoeveelheid oestrogeen is nog net zo hoog dus je krijgt het binnen no time weer terug.

Een veel effectiever middel, dat echt werkt, is arimidex/liquidex. Dit zorgt dat de aromatisering minder wordt dus minder oestrogeen. Je kan er in het begin wel nolva bij gebruiken om de gyno zo snel mogelijk te verminderen.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt het er steeds maar over dat je met nolvadex zou afvallen en dat je aankomt ondanks de nolvadex.
Maar nolvadex zorgt niet voor minder oestrogeen en zal dus ook niet voor afname van het gewicht zorgen. Het blok alleen de receptor.

Mijn ervaring is dat nolvadex niet werkt bij gyno tijdens het kuren. Ik heb het al meerdere keren gehad en zelfs 40 mg nolvadex per dag verhelpt het niet. Maargoed ik heb het ook wel heel extreem, komt al bij 250 mg test per week.

Maar al zou het gaan werken, de nolvadex, dan zal je het moeten gebruiken tot aan je nakuur. Want wat denk je wat er gebeurd als de gyno weg gaat door nolvadex en je stop ermee? De hoeveelheid oestrogeen is nog net zo hoog dus je krijgt het binnen no time weer terug.

Een veel effectiever middel, dat echt werkt, is arimidex/liquidex. Dit zorgt dat de aromatisering minder wordt dus minder oestrogeen. Je kan er in het begin wel nolvadex bij gebruiken om de gyno zo snel mogelijk te verminderen.

Dat klopt bro maar het onthoudt ook de vocht van de Test/Deca vandaar de kilo's dan minder hard gaan. En ja ben heel iets terug gevallen maar schiet nu weer als een gek omhoog. Dat had ik zeker niet verwacht (+8.8 kilo)!!!

Ben ook erg bekend met het fenomeen gyno want heb het ook al bij een kuurtje dianabol maar gebruik de nolvadex gewoon niet langer dan nodig (vorige kuur ook zo gedaan). Als de gyno weg is duurt heb bij MIJ altijd wel weer een aantal weken voordat het weer erg word.

Arimidex is zeker een goede optie maar los het liever zo op met de Nolva. Dat beetje vocht is wel lekker om op te groeien...

Dat klopt bro maar het onthoudt ook de vocht van de Test/Deca vandaar de kilo's dan minder hard gaan. En ja ben heel iets terug gevallen maar schiet nu weer als een gek omhoog. Dat had ik zeker niet verwacht (+8.8 kilo)!!!

Ben ook erg bekend met het fenomeen gyno want heb het ook al bij een kuurtje dianabol maar gebruik de nolvadex gewoon niet langer dan nodig (vorige kuur ook zo gedaan). Als de gyno weg is duurt heb bij MIJ altijd wel weer een aantal weken voordat het weer erg word.

Arimidex is zeker een goede optie maar los het liever zo op met de nolvadex. Dat beetje vocht is wel lekker om op te groeien...

Beetje vocht erbij is zeker goed. Daarom is het met arimidex goed uitzoeken wat een goede dosering is voor je. Je moet het aromatiseren niet helemaal uitschakelen maar iets verminderen. Maargoed als jij met nolva de gyno wegkrijgt en het ook even zo kan houden is dat mooi natuurlijk.

Hoe gebruik jij de arimidex? Ja met de Nolva red ik het tot nu toe altijd nog...

wat doet jou vetpercentage tijdens je kuur, blijft dat stabiel of loopt dat op, en zo ja hoeveel denk je?

wat doet jou vetpercentage tijdens je kuur, blijft dat stabiel of loopt dat op, en zo ja hoeveel denk je?

Bij de bulk die ik nu doe ga ik er vanuit dat het 2 a 3% stijgt maar dat heb je zelf in de hand... Ik wil maximaal op 15/16% eindigen en daar ook blijven hangen totdat ik in het voorjaar ga cutten....

tot hoever wil je gaan cutten dan?

7 a 8% wil ik ook voor gaan richting zomer, of ik daar een kuur bij ga nemen weet ik nog niet, onder de 7 vind ik persoonlijk niet mooi meer.

7 a 8% wil ik ook voor gaan richting zomer, of ik daar een kuur bij ga nemen weet ik nog niet, onder de 7 vind ik persoonlijk niet mooi meer.

Als je er geen kuur bij zet dan ga je helaas zoveel spiermassa verliezen...
En daar hebbenw e hard voor gewerkt en willen we niet verliezen...

Spuitje erin zo en de rug/biceps aanpakken....

hoelang ben je nu bezig?

Arimidex is zeker een goede optie maar los het liever zo op met de nolvadex. Dat beetje vocht is wel lekker om op te groeien...

Had ik je wel kunnen vertellen met lange esthers....je zit toch nu in week 4 of 5? eind november ofzo begon je? week 6 & 7 kan het alsnog hard gaan.........daarna houdt het aan, en blijf je vaak stabiel

gaat goed bro

Had ik je wel kunnen vertellen met lange esthers....je zit toch nu in week 4 of 5? eind november ofzo begon je? week 6 & 7 kan het alsnog hard gaan.........daarna houdt het aan, en blijf je vaak stabiel

Ja dikke 6 weken bezig nu en ik groei idd altijd hard tot week 8. Dan gaat de Winny er ook in. Had meer met de Nolva te maken omdat de weegschaal dan niet zo hard meer stijgt. Maar bleef hard stijgen:D

Gaat lekker gab!!! Houdt ook lang niet zoveel vocht vast als de vorige kuur met test/deca. Toen liep iedereen te zeiken dat ik zo'n dikke plof kop had (trok me er weinig van an overigens) maar nu hoor ik niemand erover...

Hoe gebruik jij de arimidex? Ja met de nolvadex red ik het tot nu toe altijd nog...

Ik nam liquidex.
De laatste keer heb ik het gebruikt toen het op kwam zetten maar als ik weer met test zou kuren zou ik vanaf de eerste prik gelijk 0,5 ml om de dag nemen.

Volgens mij was het 1mg/ml dus komt neer op 0,5 mg arimidex om de dag.

Alles komt goed!

Heb je Winny tabs voor het einde?

Terug
Naar boven