Is het niet zo dat je door winstrol op het einde ( of 17aa int algemeen) je spiermassa daarna weer sneller verliest of niet kunt behouden vanwege problemen" die orals geven mbt cortisol? Iemand?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het niet zo dat je door winstrol op het einde ( of 17aa int algemeen) je spiermassa daarna weer sneller verliest of niet kunt behouden vanwege problemen" die orals geven mbt cortisol? Iemand?
Wel eens alleen winstrol gebruikt? Dan zal je merken dat je daarna niks kwijt raakt. Mischien leuk verzonnen in theorie dat cortisol verhaal met winstrol, in de praktijk merk je hier niks van.
Wel eens alleen winstrol gebruikt? Dan zal je merken dat je daarna niks kwijt raakt. Mischien leuk verzonnen in theorie dat cortisol verhaal met winstrol, in de praktijk merk je hier niks van.
, zoals je dat ook in mijn kuurlog deed!dan heb je ook niets gewonnen tijdens je kuur met dianbol he, als je na een griep alles kwijt bent.
Waarom heb je geen Masteron gepakt JP?
Dat wilde je toch al in je volgende kuur en dan kon je het gelijk testen...![]()
En hoe kan het nou dat dianabol alleen vocht en vet is...? Waarom is het dan zo mega populair om te gebruiken? Ik ga het zelf ondervinden de komende maand en dan weet ik het ook. Iedereen praat er zo negatief over maar het is het populairste product. Dat snap ik dus niet...
...dan heb je ook niets gewonnen tijdens je kuur met dianbol he, als je na een griep alles kwijt bent.

Dat kun je niet zeggen. Misschien kon hij wel geen hapdoor zijn keel krijgen door de griep/koorts en dan ga je echt wel spiermassa verliezen...

Had nog wat Winny liggen vandaar...
Dianabol is echt wel een hele lekker massabouwer bro en echt niet alleen maar vocht en vet. Echt dikke bullshit!!!

Ja zekerrrr !!!!
Lekker hoor die dianabol
On-Topic ;
Goed om te lezen dat je weer volle bak kan gaan JP !!
Al een beetje richting de 120 aan 't gaan ??
Ik nam liquidex.
De laatste keer heb ik het gebruikt toen het op kwam zetten maar als ik weer met test zou kuren zou ik vanaf de eerste prik gelijk 0,5 ml om de dag nemen.
Volgens mij was het 1mg/ml dus komt neer op 0,5 mg arimidex om de dag.