AndroidHealthClinic

Mijn winterkuur!!!

Is het niet zo dat je door winstrol op het einde ( of 17aa int algemeen) je spiermassa daarna weer sneller verliest of niet kunt behouden vanwege problemen" die orals geven mbt cortisol? Iemand?

Wel eens alleen winstrol gebruikt? Dan zal je merken dat je daarna niks kwijt raakt. Mischien leuk verzonnen in theorie dat cortisol verhaal met winstrol, in de praktijk merk je hier niks van.

• Topic Starter Topic Starter
Is het niet zo dat je door winstrol op het einde ( of 17aa int algemeen) je spiermassa daarna weer sneller verliest of niet kunt behouden vanwege problemen" die orals geven mbt cortisol? Iemand?

Klopt daarom zorg ik er ook voor dat een androgeen (test) als laatst mijn lichaam verlaat om de cortisol te minimaliseren...
Rekening houden dat de Test nog 2 weken doorloopt!!!

Wel eens alleen winstrol gebruikt? Dan zal je merken dat je daarna niks kwijt raakt. Mischien leuk verzonnen in theorie dat cortisol verhaal met winstrol, in de praktijk merk je hier niks van.

Ik heb ook weleens een winny only gedaan en ging prima....

Jij roept altijd direct uit de hoogte heb je het wel eens gebruikt???, zoals je dat ook in mijn kuurlog deed!

JA is wederom het antwoord, maar het was een only, en daarna was ik ook alles weer kwijt.
En ik was eigenlijk benieuwd naar de theorie en de effecten op lange termijn over dit "verzonnen verhaal".

Danku

Stukje van mijn wijze gab G21:

zoals BK al aangeeft bouwt je lichaam cortisol op tijdens je kuur..dit blijft circuleren aangezien de androgenen de receptoren bezetten. gevolg is dat je in de nakuur..wanneer androgeen levels onder baseline raken..in een catabole status raakt..vanwege veel circulerend cortisol welke nu de gelegenheid krijgt om zich te hechten..en lage LH/FSH levels maken het niet beter..

17 aa roids (alle tabs behalve halotestin) zorgen voor een opregulering van de glucocorticoreceptoren. dit betekend dat je receptoren nog meer affiniteit vertonen om circulerend cortisol aan zich te hechten..winny,dianabol etc is IMO vragen om problemen richting nakuur..het zal dus moeilijker worden om je gains vast te houden. dat je wat scherper uit je kuur wilt komen is logisch..daarvoor wordt winny dan gebruikt..masteron is echter een beter alternatief..veel lichter op je cholesterol en gewrichten..anderzijds geen upregulering van je glucocorticoreceptoren!

In je nakuur is IGF ook een hele verstandige keuze om je catabole status te minimaliseren..het optimaliseert je opname van voedingsstoffen..daar waar je igf levels etc veel lager zijn dan normaal in je nakuur. er wordt ook wel met phosphatidyl serine gesuplementeert om cortisol levels onder controle te houden. echter dien je dit zo hoog te doseren dat het een duur grapje wordt..

nolvadex/HCG/IGF/arginine/ glutamine/creatine/amino's/multi vit./zink
vit. C/ b6/b12

ik heb ben nu 4 dagen gestopt met Dianabol en mede dankzij een flinke griep alles al weer kwijt wat ik met die roze dingen gewonnen had...ik pak ze nooit meer.

dan heb je ook niets gewonnen tijdens je kuur met dianbol he, als je na een griep alles kwijt bent.

Waarom heb je geen Masteron gepakt JP?

Dat wilde je toch al in je volgende kuur en dan kon je het gelijk testen...:D

En hoe kan het nou dat Dbol alleen vocht en vet is...? Waarom is het dan zo mega populair om te gebruiken? Ik ga het zelf ondervinden de komende maand en dan weet ik het ook. Iedereen praat er zo negatief over maar het is het populairste product. Dat snap ik dus niet...

Waarom heb je geen Masteron gepakt JP?

Dat wilde je toch al in je volgende kuur en dan kon je het gelijk testen...:D

En hoe kan het nou dat dianabol alleen vocht en vet is...? Waarom is het dan zo mega populair om te gebruiken? Ik ga het zelf ondervinden de komende maand en dan weet ik het ook. Iedereen praat er zo negatief over maar het is het populairste product. Dat snap ik dus niet...

Had nog wat Winny liggen vandaar;) ...
Dianabol is echt wel een hele lekker massabouwer bro en echt niet alleen maar vocht en vet. Echt dikke bullshit!!!

dan heb je ook niets gewonnen tijdens je kuur met dianbol he, als je na een griep alles kwijt bent.

Dat kun je niet zeggen. Misschien kon hij wel geen hapdoor zijn keel krijgen door de griep/koorts en dan ga je echt wel spiermassa verliezen...

Gisteren rug/biceps getraind en de pomp is gewoon optimaal. Wat is het toch fijn om zo te trainen. Echt super!!!

Vandaag benen/schouders en kan niet veel meer zeggen dan dat het gewoon heerlijk gaat.

Geiligheid is nog steeds niet normaal. Ben echt niet meer te houden. Als ik een dagje niet zou kunnen dan ben ik in alle staten en loop zwaar geprikkeld rond. Loop mezelf dan gewoon in de weg... Gelukkig begrijpt me vrouwtje me hier heel goed in:D

Dat kun je niet zeggen. Misschien kon hij wel geen hapdoor zijn keel krijgen door de griep/koorts en dan ga je echt wel spiermassa verliezen...

kom idd 3 dagen lang nauwelijks een hap door mijn keel krijgen....heb het echt geprobeerd maar ging niet :mad:

Vandaag daggie rust!!! Morgen borst/rug op het programma...

Ik nam liquidex.
De laatste keer heb ik het gebruikt toen het op kwam zetten maar als ik weer met test zou kuren zou ik vanaf de eerste prik gelijk 0,5 ml om de dag nemen.

Volgens mij was het 1mg/ml dus komt neer op 0,5 mg arimidex om de dag.

Denk dat dit voor mij de volgende keer ook een optie is want gyno is hardnekkig. Met wat voor een naaldje zet jij de liquidex? Ben nog liquidex maagd....

Terug
Naar boven