- Waardering
- 450
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat ik vanaf volgende week de winny 4 weken op 50mg zetten. Toch niet tot aan de nakuur om wille van de cortisol. Je kunt dus het best een androgeen het laatst je lichaam uit laten gaan maar dan kan ik toch wel rekening houden met het feit dat de test 2 weken door werkt?

Ja winny of masteron, bij masteron heb je iniedergeval minder last van cortisol. Ik zou kiezen voor masteron maar dat moet je zelf weten. Als je echt bang bent voor cortisol dan moet je het inderdaad lekker doen zoals jij het hier vermeld, je brengt toch nog wat nieuws aan in je lichaam dus dan heb je nog een laatste eindsprint. Gewoon niet teveel over inzitten en keihard doorblijven eten en trainen![]()

JP is femara (letrozole) niks voor jou? Heb zelf ook erg veel last van gyno, ben er ook aan geopereerd (aan 1 kant) maar hebben een stukje laten zitten en moet dus nog steeds opassen met gyno en kuren. Bij mij helpt nolvadex goed bij beginnende gyno. Met beginnend bedoel ik dan jeukende beetje pijnlijke tepels en iets verdikking maar nog geen schijven. Als het niet stopt op 40 nolvadex per dan (wat bij mij meestal wel stopt) zou ik je aanraden om femara te gebruiken. Ik gebruik dan 1.25 mg eod en houdt gyno echt weg. Arimidex of liquidex (is vloeibare arimidex) zou idd ook moeten werken maar heb ik zelf geen ervaring mee. Weet dat letrozole iig goed voor mij werkt en nolvadex trouwens ook.
Hoe heeft de gyno zich nu bij jou ontwikkeld? Iig succes ermee weet hoe ****ed up het is. Wordt er soms echt panisch van tijdens de kuur, ik kijk dan elke dag wel 10 keer in de spiegel om te kijken of het niet verergerd. Laatste kuur @ 1000 sust in de week begon het op de spelen aan de kant waar ik geopereerd ben. Andere kant nooit last gehad echt heel vreemd. Trok gelukkig na 4-5 dagen nolvadex @ 40 mg helemaal weg
...Vergeet niet liters en liters water naar binnen te werken! Dat zweten moet je maar voor lief nemen.. Je zou onder een dunnere deken kunnen gaan liggen, en een dubbel deken bij je voeten zo blijft je bovenlichaam wat koeler!
Kan me niet voorstellen dat het aan het weer ligt.
Sommige steroiden zorgen ervoor dat je schildklier sneller gaat werken, wat dus betekent dat je gaat transpireren, lichaamstemperatuur omhoog gaat en je hart sneller gaat kloppen. Dit lijkt me het meest voor de hand liggende.
Hoe staat het ervoor met het gewicht en de kracht, update update update !!!!!![]()

Heb altijd erg last van vochtretentie maar deze kuur totaal niet. Dit zal natuurlijk komen omdat ik al een aantal weken aan de Nolva zit...
De kilo's die eraan zijn gekomen zijn echt keiharde kilo's....![]()