XXL Nutrition

Mijn winterkuur!!!

neem gewoon 0,4x25, groter hoef je echt niet

• Topic Starter Topic Starter
neem gewoon 0,4x25, groter hoef je echt niet

Waar zet je die Hitman? Denk dat dit de volgende keer zeker een optie word. Tevens ga ik cutten dus niet verkeerd maar doe het vooral om die klote gyno die steeds hardnekkeriger word.

Denk dat ik vanaf volgende week de winny 4 weken op 50mg zetten. Toch niet tot aan de nakuur om wille van de cortisol. Je kunt dus het best een androgeen het laatst je lichaam uit laten gaan maar dan kan ik toch wel rekening houden met het feit dat de test 2 weken door werkt?

Denk dat ik vanaf volgende week de winny 4 weken op 50mg zetten. Toch niet tot aan de nakuur om wille van de cortisol. Je kunt dus het best een androgeen het laatst je lichaam uit laten gaan maar dan kan ik toch wel rekening houden met het feit dat de test 2 weken door werkt?

Ja winny of masteron, bij masteron heb je iniedergeval minder last van cortisol. Ik zou kiezen voor masteron maar dat moet je zelf weten. Als je echt bang bent voor cortisol dan moet je het inderdaad lekker doen zoals jij het hier vermeld, je brengt toch nog wat nieuws aan in je lichaam dus dan heb je nog een laatste eindsprint. Gewoon niet teveel over inzitten en keihard doorblijven eten en trainen;)

JP is femara (letrozole) niks voor jou? Heb zelf ook erg veel last van gyno, ben er ook aan geopereerd (aan 1 kant) maar hebben een stukje laten zitten en moet dus nog steeds opassen met gyno en kuren. Bij mij helpt nolvadex goed bij beginnende gyno. Met beginnend bedoel ik dan jeukende beetje pijnlijke tepels en iets verdikking maar nog geen schijven. Als het niet stopt op 40 nolvadex per dan (wat bij mij meestal wel stopt) zou ik je aanraden om femara te gebruiken. Ik gebruik dan 1.25 mg eod en houdt gyno echt weg. Arimidex of liquidex (is vloeibare arimidex) zou idd ook moeten werken maar heb ik zelf geen ervaring mee. Weet dat letrozole iig goed voor mij werkt en nolva trouwens ook.

Hoe heeft de gyno zich nu bij jou ontwikkeld? Iig succes ermee weet hoe ****ed up het is. Wordt er soms echt panisch van tijdens de kuur, ik kijk dan elke dag wel 10 keer in de spiegel om te kijken of het niet verergerd. Laatste kuur @ 1000 sust in de week begon het op de spelen aan de kant waar ik geopereerd ben. Andere kant nooit last gehad echt heel vreemd. Trok gelukkig na 4-5 dagen nolva @ 40 mg helemaal weg

Ja winny of masteron, bij masteron heb je iniedergeval minder last van cortisol. Ik zou kiezen voor masteron maar dat moet je zelf weten. Als je echt bang bent voor cortisol dan moet je het inderdaad lekker doen zoals jij het hier vermeld, je brengt toch nog wat nieuws aan in je lichaam dus dan heb je nog een laatste eindsprint. Gewoon niet teveel over inzitten en keihard doorblijven eten en trainen;)

Juist bro:D :D :D :D :D

JP is femara (letrozole) niks voor jou? Heb zelf ook erg veel last van gyno, ben er ook aan geopereerd (aan 1 kant) maar hebben een stukje laten zitten en moet dus nog steeds opassen met gyno en kuren. Bij mij helpt nolvadex goed bij beginnende gyno. Met beginnend bedoel ik dan jeukende beetje pijnlijke tepels en iets verdikking maar nog geen schijven. Als het niet stopt op 40 nolvadex per dan (wat bij mij meestal wel stopt) zou ik je aanraden om femara te gebruiken. Ik gebruik dan 1.25 mg eod en houdt gyno echt weg. Arimidex of liquidex (is vloeibare arimidex) zou idd ook moeten werken maar heb ik zelf geen ervaring mee. Weet dat letrozole iig goed voor mij werkt en nolvadex trouwens ook.

Hoe heeft de gyno zich nu bij jou ontwikkeld? Iig succes ermee weet hoe ****ed up het is. Wordt er soms echt panisch van tijdens de kuur, ik kijk dan elke dag wel 10 keer in de spiegel om te kijken of het niet verergerd. Laatste kuur @ 1000 sust in de week begon het op de spelen aan de kant waar ik geopereerd ben. Andere kant nooit last gehad echt heel vreemd. Trok gelukkig na 4-5 dagen nolvadex @ 40 mg helemaal weg

Ja dat ga ik de volgende x zeker doen gab. Harde stukken achter de tepel en pijnlijk als ik erop lig...

Das echt klote, hoop dat je het weg krijgt. Zodra er schijven ontstaan heb je grote kans dat het uit klierweefsel bestaat en eenmaal gegroeid weefsel trekt niet vanzelf meer weg.

We gaan maar van het goede uit.....

Zou vandaag met de Winny gestart. Ga deze toch een kleine 6 weken nemen 50mg ed. Heb er zin in:D

Pfff zweet me de laatste dagen de t*ring 's nachts. Als ik in de ochtend wakker word dan is mijn t shirt echt zeiknat. Laatste tijd ben ik onrustig 's nachts. Slecht slapen, veel eruit om te plassen en heel veel zweten!!!

Zo weer ff een naald in mijn reet stoppen:D ...

Vergeet niet liters en liters water naar binnen te werken! Dat zweten moet je maar voor lief nemen.. Je zou onder een dunnere deken kunnen gaan liggen, en een dubbel deken bij je voeten zo blijft je bovenlichaam wat koeler!

Vergeet niet liters en liters water naar binnen te werken! Dat zweten moet je maar voor lief nemen.. Je zou onder een dunnere deken kunnen gaan liggen, en een dubbel deken bij je voeten zo blijft je bovenlichaam wat koeler!

De liters water gaan er zeker wel in. Dat zweten maak ik me ook helemaal geen zorgen over en neem ik voor lief. Vraag me alleen af waar dat ineens vandaan komt dat zweten...

Misschien gewoon de stijgende temperatuur?
Het is dan momenteel wel k*tweer, maar t is lang niet koud.
Lig snachts ook te zweten in bed, en ik ben momenteel niet
aan t kuren.

Kan me niet voorstellen dat het aan het weer ligt.

Sommige steroiden zorgen ervoor dat je schildklier sneller gaat werken, wat dus betekent dat je gaat transpireren, lichaamstemperatuur omhoog gaat en je hart sneller gaat kloppen. Dit lijkt me het meest voor de hand liggende.

ja,oke,uiteraard zal het met zn kuur samenhangen. Maar hij is al een
aantal weken onderweg en hij heeft het pas sinds enkele dagen zo warm
snachts. En de temperatuur is onlangs weer aardig gestegen, dus
misschien.

Hoe staat het ervoor met het gewicht en de kracht, update update update !!!!! :D

Kan me niet voorstellen dat het aan het weer ligt.

Sommige steroiden zorgen ervoor dat je schildklier sneller gaat werken, wat dus betekent dat je gaat transpireren, lichaamstemperatuur omhoog gaat en je hart sneller gaat kloppen. Dit lijkt me het meest voor de hand liggende.

Sinds dat mijn lichaamstemperatuur gestegen is heb ik voor het slapen gaan ook "hartkloppingen" dus dat zal zeker samenhangen met elkaar. Vind het alleen vreemd dat dit nu pas komt na 7 weken kuren...

Hoe staat het ervoor met het gewicht en de kracht, update update update !!!!! :D

Ik zal me na het weekend weer eens wegen op de sportschool. Zit nog steeds aan de Nolva omdat de gyno erg heftig was. Is nu een stuk minder en dat wil ik graag zo houden. Volgende keer ga ik zeker wat preventiefs nemen...

Winny zit er nu 4 dagen in en verwacht dat ik hier nog lekker hard van hard. Heb altijd erg last van vochtretentie maar deze kuur totaal niet. Dit zal natuurlijk komen omdat ik al een aantal weken aan de Nolva zit...
De kilo's die eraan zijn gekomen zijn echt keiharde kilo's....:D

Heb altijd erg last van vochtretentie maar deze kuur totaal niet. Dit zal natuurlijk komen omdat ik al een aantal weken aan de Nolva zit...
De kilo's die eraan zijn gekomen zijn echt keiharde kilo's....:D

Ik hoop het wel voor je maar ik vrees dat je flink wat vocht vasthoudt. Die gyno duidt al op een hoog oestrogeen gehalte en ik denk dat die andere bijwerkingen daar ook aan te danken zijn.

Nolvadex vermindert de hoeveelheid oestrogeen niet. Het heeft dus ook geen invloed op de hoeveelheid vocht die je vasthoudt.

En ook al hou je liters vocht vast, je spieren voelen nog steeds keihard.
Hou er vast rekening mee dat je straks echt een aantal kilo kwijt gaat raken anders valt het straks zo tegen.

Terug
Naar boven