AndroidHealthClinic

Mijn winterkuur!!!

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop het wel voor je maar ik vrees dat je flink wat vocht vasthoudt. Die gyno duidt al op een hoog oestrogeen gehalte en ik denk dat die andere bijwerkingen daar ook aan te danken zijn.

Nolvadex vermindert de hoeveelheid oestrogeen niet. Het heeft dus ook geen invloed op de hoeveelheid vocht die je vasthoudt.

En ook al hou je liters vocht vast, je spieren voelen nog steeds keihard.
Hou er vast rekening mee dat je straks echt een aantal kilo kwijt gaat raken anders valt het straks zo tegen.

Klopt Nolva blokt... Daar houdt ik ook zeker rekening mee maar ik weet hoe ik er de vorige kuren uit zag. Echt iedereen in mijn omgeving was dan aan het zeiken "jongen wat krijg je toch weer een dikke kop".Niet dat het mij uitmaakt maar familie, collega's, vrienden.... Iedereen hoorde ik erover. Voor het eerst dat ik niemand erover hoor en ik zie het ook dat het echt stukken minder is. Maar dan nog ga ik ervanuit dat ik zeker kilo's ga verliezen...

je gaat een 4-5 kilo verliezen hoor , je komt nu 10-11 kilo aan in deze kuur en hoelang ga je OFF gaan?

Dank jullie voor al het waarschuwen maar ben er vanop de hoogte jongens. Ga er altijd vanuit dat ik zo'n 5 a 6 kilo schoon vast houdt. Mijn vorige kuur heb ik precies 6 kilo overgehouden....

Hoelang ik off ga? Denk dat ik rond eind mei ga cutten met Test/Tren/Mast...

t*ring wat krijg je toch heerlijke pomps van die Winny. Niet te vergelijken met die van de Test/Deca. Super kan niet wachten tot morgen om mijn borst en rug aan te pakken.
Mijn benen knalden vandaag bijna uit elkaar. Zo hard stonden ze. En met schouders trainen kregen mijn biceps een pomp die ik lang niet meer gehad heb.

I LOVE IT!!!!!!!!!!!!

Dank jullie voor al het waarschuwen maar ben er vanop de hoogte jongens. Ga er altijd vanuit dat ik zo'n 5 a 6 kilo schoon vast houdt. Mijn vorige kuur heb ik precies 6 kilo overgehouden....

Hoelang ik off ga? Denk dat ik rond eind mei ga cutten met Test/trenbolone/Mast...

Als je schoon 6 kilo overhoudt na een kuur, mag je absoluut niet klagen hoor.
We hebben het wel over 6 kilo zuivere spiermassa.

6kilo zuivere spiermassa :D daar teken ik voor!!

Precies,

maar zou je bij elke kuur 5/6 kilo aankomen, ben je in no-time 140kg!! Die vlieger gaat helaas niet op. Het wordt echt elke kuur alleen maar moeillijker. Van een goeie kuur kom ik hooguit nog 2/3 kilo pure spiermassa aan en mag ik alle zeilen bijzetten om ze ook vast te houden. Vocht gaat het snelst, zeker de helft van wat je aankomt is er binnen een paar weken weer af. Hard werken en volhouden!! Veel succes nog met je kuur!

Ben me er ook bewust van dat dit niet iedere kuur zo blijft (+5 of +6 kilo) maar tot nun toe lukt het me nog wel....:p

Precies,

maar zou je bij elke kuur 5/6 kilo aankomen, ben je in no-time 140kg!! Die vlieger gaat helaas niet op. Het wordt echt elke kuur alleen maar moeillijker. Van een goeie kuur kom ik hooguit nog 2/3 kilo pure spiermassa aan en mag ik alle zeilen bijzetten om ze ook vast te houden. Vocht gaat het snelst, zeker de helft van wat je aankomt is er binnen een paar weken weer af. Hard werken en volhouden!! Veel succes nog met je kuur!

Klopt bro!!! Lijkt me wel frusterend dat ik straks als ik "groot" ben:p nog maar een kilo of 2 pakt per kuur. maar ja daar moet ik me dan maar op instellen. Hoeft nu gelukkig nog over te denken:D

Klopt bro!!! Lijkt me wel frusterend dat ik straks als ik "groot" ben:p nog maar een kilo of 2 pakt per kuur. maar ja daar moet ik me dan maar op instellen. Hoeft nu gelukkig nog over te denken:D

Ach ja jij hebt nog behoorlijk wat rek want je hebt nog nooit geavanceerde middelen aangeraakt. Maar hoeveelste kuurjte is dit dan? Want als je 6kg per kuur pakt dan was je niet heel zwaar toen je begon met spuiten ??

ik denk dat veel mensen zouden gaan verschieten als ze echt gaan cutten en een kilo verliezen per % vet want dan verlies je gemakkelijk 10kilo.

en JP gaat 120 kilo wegen bij 1.90 cm, is normaal hoor is niets overdreven aan maar om de 130 kilo te halen gaat hij nog wel een paar kuren mogen zetten;)

ik denk dat veel mensen zouden gaan verschieten als ze echt gaan cutten en een kilo verliezen per % vet want dan verlies je gemakkelijk 10kilo.

en JP gaat 120 kilo wegen bij 1.90 cm, is normaal hoor is niets overdreven aan maar om de 130 kilo te halen gaat hij nog wel een paar kuren mogen zetten;)

He 188cm he bro;) !!! De 130 kilo komt er ook nog wel aan na een aantal kuren. Zoals James al zegt heb ik tot nu toe de wat standaard kuurtjes gehad... Dus rek genoeg lijkt me nog:D

En bro ik ga over een aantal maanden cutten maar ga dat doen met een kuur natuurlijk want deze jongen gaat echt geen 10 kilo verliezen...

Ach ja jij hebt nog behoorlijk wat rek want je hebt nog nooit geavanceerde middelen aangeraakt. Maar hoeveelste kuurjte is dit dan? Want als je 6kg per kuur pakt dan was je niet heel zwaar toen je begon met spuiten ??

En de geavanceerde middelen idd nog niet aangeraakt dus nog zat te doen lijkt me;) ...
Daarom moet de 130 ook geen probleem zijn ouwe....

Niet zo negatief JP de 200 is bijna inzicht! :p

bijwerkingen

doe je goed man ;) maar heb je nu door die annebolen kuur geen ongewenste bijwerkingen gekregen? omdat er toch voor een aantal procent afval stoffen in die anno's zitten ebn ik daar altijd benieuwd na om te horen

He 188cm he bro;)

En bro ik ga over een aantal maanden cutten maar ga dat doen met een kuur natuurlijk want deze jongen gaat echt geen 10 kilo verliezen...

zelfs met een kuur kan je 10kilo verliezen;) , wat denk je dat de wedstrijdjongens verliezen met een cutkuur... ja hoor 8-10kilo, maar dan heb je wel vet% van 3%

cutten is niet beetje tren nemen en hopen op een kilo of 4 extra en 2% vet zakken he, dat heet bulken :D

doe je goed man ;) maar heb je nu door die annebolen kuur geen ongewenste bijwerkingen gekregen? omdat er toch voor een aantal procent afval stoffen in die anno's zitten ebn ik daar altijd benieuwd na om te horen

Afvalstoffen??? Dat mag je mij eens uitlleggen!!!

Enige bijwerkingen wat ik gehad heb is: koortsig van de frontload, vermoeid en de altijd opkomende gyno (vandaar aan de Nolva)...

Maar dat weegt niet tegen de gains op;)

zelfs met een kuur kan je 10kilo verliezen;) , wat denk je dat de wedstrijdjongens verliezen met een cutkuur... ja hoor 8-10kilo, maar dan heb je wel vet% van 3%

cutten is niet beetje trenbolone nemen en hopen op een kilo of 4 extra en 2% vet zakken he, dat heet bulken :D

Je bent een mooie grappenmakker ouwe. Dat snap ik maar zo diep ga ik echt niet cutten. Wil naar een procent of 7 a 8%. Minder echt niet. Wil er wel een "grote jongen" bij blijven;)

ach JP ook al verlies je in gewicht een kilo of 10 als je dan mooi droog staat lijk je gewoon groter, ik heb gewoon 10 kilo verlies ingecalculeerd(moeilijk woord) voor de zomer maar wel mooi droog dan ;maar het gaat wel goed bij jou dus gewoon doorgaan

Terug
Naar boven