Fitness Seller

Mijn winterkuur!!!

Je bent een mooie grappenmakker ouwe. Dat snap ik maar zo diep ga ik echt niet cutten. Wil naar een procent of 7 a 8%. Minder echt niet. Wil er wel een "grote jongen" bij blijven;)

Zo is het maar net Think Big!! En anders gewoon de dosis opschroeven :D
Maar ik ken het gevoel hoor. Weegschaal si niet belangrijk maar toch is het k*t om je gewicht omlaag te zien gaan. Daarom als ik cut weeg ik mezelf maar 2x in de week en alleen maar om mijn kcal behoefte op aan te passen.

Hoe lang ben je off als je in mei weer gaat kuren?? Al overwogen om IGF te pakken in de tussentijd? Ik ben er nu 5 weekjes mee bezig maar is echt lekker spul en niet zo duur. Als het echt zo goed werkt in de nakuur als ik hier lees zou het eigenlijk standaard nakuur product moeten worden.

• Topic Starter Topic Starter
ach JP ook al verlies je in gewicht een kilo of 10 als je dan mooi droog staat lijk je gewoon groter, ik heb gewoon 10 kilo verlies ingecalculeerd(moeilijk woord) voor de zomer maar wel mooi droog dan ;maar het gaat wel goed bij jou dus gewoon doorgaan

Tot hoever wil je zakken in je BF% dan? Neem aan dat je gaat cutten met ondersteuning van een kuur?

Zo is het maar net Think Big!! En anders gewoon de dosis opschroeven :D
Maar ik ken het gevoel hoor. Weegschaal si niet belangrijk maar toch is het k*t om je gewicht omlaag te zien gaan. Daarom als ik cut weeg ik mezelf maar 2x in de week en alleen maar om mijn kcal behoefte op aan te passen.

Hoe lang ben je off als je in mei weer gaat kuren?? Al overwogen om IGF te pakken in de tussentijd? Ik ben er nu 5 weekjes mee bezig maar is echt lekker spul en niet zo duur. Als het echt zo goed werkt in de nakuur als ik hier lees zou het eigenlijk standaard nakuur product moeten worden.

Voor de nakuur ben ik het nog wel aan het overwegen. Heb me nog niet zoveel in IGF verdiept. Hoe gebruik je het in de nakuur?
Hmmm nu ik zo aan het uitrekenen ben wordt mei toch wel redelijk vroeg. Als ik half juni begin dan ben ik 3 maanden off geweest!!!!

Voor de nakuur ben ik het nog wel aan het overwegen. Heb me nog niet zoveel in IGF verdiept. Hoe gebruik je het in de nakuur?
Hmmm nu ik zo aan het uitrekenen ben wordt mei toch wel redelijk vroeg. Als ik half juni begin dan ben ik 3 maanden off geweest!!!!

Ik persoonlijk ga de dag van de laatste injectie beginnen met IGF. Dan zet ik 3x per week 50mcg verdeeld over 2 spuitjes van 25mcg. Dan doe je ongeveer 6 weken met 1000mcg en is het lekker betaalbaar en heb je de tijd tussen nakuur en heel je nakuur IGF draaien om je massa wat makkelijker te behouden.

Ik persoonlijk ga de dag van de laatste injectie beginnen met IGF. Dan zet ik 3x per week 50mcg verdeeld over 2 spuitjes van 25mcg. Dan doe je ongeveer 6 weken met 1000mcg en is het lekker betaalbaar en heb je de tijd tussen nakuur en heel je nakuur IGF draaien om je massa wat makkelijker te behouden.

Thanks bro...

+10.8 kilo dus de 120 kilo grens ben ik eindelijk over:D :D :D

:banana: :lifter:

Gefeliciteerd man, wanneer kunnen we het "gratis" feestje verwachten :D

Missie geslaagd ouwe... Als het maar gratis is he;)
Doel wat ik voor ogen had is binnen gehaald. Nu de 4de dag Winny en daar ga ik nog 5 weken mee door op 50mg. Winny is lekker:D

Proficiat kerel! :D

Hiep hiep hoera!!!

Of ik het nu in mijn hoofd haal of niet. Maar na die 5 dagen Winny (50mg) ed vind ik mezelf al harder ogen. Ben benieuwd hoe dat eruit ziet over 5 weken:D ...

Wacht maar straks komt het cortisol mannetje al je gains afpakken. ;)

Netjes man, bijna 11 kilo, keep on going :D

Gisteren na de training voor de gein de armen weer eens laten meten. Ze zaten op 51cm. Dus 2 mijlpalen en de 120 grens over en meer dan een halve meter arm:D

Nice kerel! En nu maar mooi harder worden van de winny! :)

Light weight baby!!! :D

Nothing but a peanut....

hehe, there is nothing to it but to do it:P

Eens kijken wie de meeste kent:D:D

Terug
Naar boven