AndroidHealthClinic

Mijn winterkuur!!!

Goed bezig kerel.
Nette gains

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig kerel.
Nette gains

Yep gaat lekker gab maar in mijn ogen nooit hard genoeg. Als ik de buiten wereld moet geloven vinden ze me allemaal erg groot worden maar ik zie het helaas niet. Ik zie mijn lichaam vaak pas veranderen als ik een kilo of 8 ben aangekomen. Mijn ogen houden me gewoon voor de gek!!!
In mijn ogen was ik gewoon cm's kwijt in mijn armen maar zijn er zeker meerdere bij nadat ik ze gemeten heb (51cm:D ).
Maar ja het houdt me wel altijd naar de sportschool gaan want het is nooit groot genoeg....

Yep gaat lekker gab maar in mijn ogen nooit hard genoeg. Als ik de buiten wereld moet geloven vinden ze me allemaal erg groot worden maar ik zie het helaas niet. Ik zie mijn lichaam vaak pas veranderen als ik een kilo of 8 ben aangekomen. Mijn ogen houden me gewoon voor de gek!!!
In mijn ogen was ik gewoon cm's kwijt in mijn armen maar zijn er zeker meerdere bij nadat ik ze gemeten heb (51cm:D ).
Maar ja het houdt me wel altijd naar de sportschool gaan want het is nooit groot genoeg....

DAt komt omdat jezelf ook elke dag in de spiegel ziet. Voor de mensen die jouw een tijdje niet hebben gezien valt het wel op.
Anders moet je voor de gein een foto voor en na de kuur doen, dan valt het wel op.;)

DAt komt omdat jezelf ook elke dag in de spiegel ziet. Voor de mensen die jouw een tijdje niet hebben gezien valt het wel op.
Anders moet je voor de gein een foto voor en na de kuur doen, dan valt het wel op.;)

Yep dat klopt bro dan valt het me ook vaak pas op idd....

51 cm Guns !!!
Damn kom ik aan met 45,5 cm :(

Maar idd , ken het probleem met de spiegel dat je jezelf niet / bijna niet vooruit ziet gaan.

echter zijn de opmerkingen van buitenstaanders wel leuk natuurlijk als boost voor je ego :D :D

51 cm Guns !!!
Damn kom ik aan met 45,5 cm :(

Maar idd , ken het probleem met de spiegel dat je jezelf niet / bijna niet vooruit ziet gaan.

echter zijn de opmerkingen van buitenstaanders wel leuk natuurlijk als boost voor je ego :D :D

Yep dat doet jezeker goed gab. Armen zijn trouwens nog lang niet groot genoeg:( . Nog veel werk aan de winkel maar het gaat langzaam de goede kant op:D

mischien moet ik jou dan ook maar eens een tijdje niet zien

:D

Waar blijven die foto's dan

Wil ze wel eens zien of schaam je je eigen dat maar 51 cm zijn:D

mooi zo jp dus de 120 is gehaald en ook al dikke armen erbij domme hmmm moet ik toch nog harder trainen

Proficiat met je nieuwe massa!
Picje zou aardig zijn.

foto is wel op zijn plaats denk ik. Ik kan ook wel 120 wegen dan ga ik gewoon heel de weke naar de mac. Gaat niet omk kilo's gaat om kwaliteit.

Make me proud

foto is wel op zijn plaats denk ik. Ik kan ook wel 120 wegen dan ga ik gewoon heel de weke naar de mac. Gaat niet omk kilo's gaat om kwaliteit.

Make me proud

He bro hoef me echt niet te bewijzen gab;) . Ga jij het maar lekker wegen van het mac eten:rolleyes:

je hoeft je ook niet te bewijzen. BEn alleen benieuwd hoeveel kilo's ook echt kwaliteit zijn. Dat willen er wel meer weten denk ik

Wie weet komt er nog wat moois!!! Is het niet na de bulk dan is het wel na de cut maar er komen echt nog wel foto's jongens...

Damn dikke armen en goede gains :D Ben ook wel benieuwd naar foto.

Geduld is een schone zaak;)

Terug
Naar boven