- Waardering
- 1
Gisteren na de training voor de gein de armen weer eens laten meten. Ze zaten op 51cm. Dus 2 mijlpalen en de 120 grens over en meer dan een halve meter arm![]()
2x proficiat

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren na de training voor de gein de armen weer eens laten meten. Ze zaten op 51cm. Dus 2 mijlpalen en de 120 grens over en meer dan een halve meter arm![]()

).Yep gaat lekker gab maar in mijn ogen nooit hard genoeg. Als ik de buiten wereld moet geloven vinden ze me allemaal erg groot worden maar ik zie het helaas niet. Ik zie mijn lichaam vaak pas veranderen als ik een kilo of 8 ben aangekomen. Mijn ogen houden me gewoon voor de gek!!!
In mijn ogen was ik gewoon cm's kwijt in mijn armen maar zijn er zeker meerdere bij nadat ik ze gemeten heb (51cm).
Maar ja het houdt me wel altijd naar de sportschool gaan want het is nooit groot genoeg....

DAt komt omdat jezelf ook elke dag in de spiegel ziet. Voor de mensen die jouw een tijdje niet hebben gezien valt het wel op.
Anders moet je voor de gein een foto voor en na de kuur doen, dan valt het wel op.![]()
51 cm Guns !!!
Damn kom ik aan met 45,5 cm
Maar idd , ken het probleem met de spiegel dat je jezelf niet / bijna niet vooruit ziet gaan.
echter zijn de opmerkingen van buitenstaanders wel leuk natuurlijk als boost voor je ego![]()
![]()
. Nog veel werk aan de winkel maar het gaat langzaam de goede kant op
DAt komt omdat jezelf ook elke dag in de spiegel ziet. Voor de mensen die jouw een tijdje niet hebben gezien valt het wel op.
Anders moet je voor de gein een foto voor en na de kuur doen, dan valt het wel op.![]()

Waar blijven die foto's dan
Wil ze wel eens zien of schaam je je eigen dat maar 51 cm zijn![]()

foto is wel op zijn plaats denk ik. Ik kan ook wel 120 wegen dan ga ik gewoon heel de weke naar de mac. Gaat niet omk kilo's gaat om kwaliteit.
Make me proud
. Ga jij het maar lekker wegen van het mac eten