Geduld hebben ze op DBB niet, dat moet je onderhand toch weten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zo na een lange tijd off te zijn geweest is het 26-11 de hoogste tijd om de spuit er weer in te drukken. Begin nu de dagen echt af te tellen en kan niet wachten om weer lekker te groeien. Zou mijn kuur voor de duidelijkheid hier nog maar een x neerzetten.
Even wat info over de frontload. Memberlid Ikke heeft voor mij dmv een schema berekent wanneer ik op stabiele bloedwaardes zit. Dat is na de eerste week al. Ik zet die eerste week 2x. Op zondag 750mg Test E en 600mg Deca en op donderdag 250mg Test E en 200mg Deca. Nu moet ik op stabiele bloedwaardes zitten. Ikke nog bedankt ouwe!!!
Mijn kuur:
week 1 Test E 1000mg
week 1 Deca 800mg
week 2-12 Test E 500mg
week 2-11 Deca 400mg
week 9-12 Winny 50mg ed (wilde de eerst tot aan de nakuur maar cortisol....)
week 14-17 Nolvadex 40mg-40mg-20mg-20mg
Hoop de 120 kilo aan te tikken maar ben me er bewust van dat ik die niet ga vasthouden. Maar zou toch een mijlpaal op de weegschaal zijn. Ik weet dat de spiegel veel meer zegt maar kan het niet laten om tijdens de kuur dagelijks op die weegschaal te staan...
Wanneer ik begin zou ik dagelijks mijn logje bijhouden!!!

GG ook![]()
Zit wel goed met die "schone" gains lijkt mij zo
Keep up the good work JP![]()

JP, ben nieuw hier, net al je log pagina's door gelezen..
ennehh:: NETJES!!
ga zo door!!
(120 gaat ie wel aantikken tog??.. en al zou je het niet halen haal je hem dik met je trenbolone kuur)

overheen gelezen dan.. gaat het lukken op 120 droog over te houden denk je?DAvid weet je wel waar je over praat. Als hij 120 droog overhoud dan moet ie aan de olympia gaan mee doen. Als je voor een wedstrijd gaat cutten dan val je zo een kilo of 18 af
)overheen gelezen dan.. gaat het lukken op 120 droog over te houden denk je?
Jezus, dat gaat lekker JP... Wat is het toch fijn als alles zo vlotjes verloopt hé. Hoe lang moet je nu nog?
Ik wil wel foto`s zien straks maat!