Fitness Seller

Mijn winterkuur!!!

• Topic Starter Topic Starter
Mooi kl*te jongen da ziek zijn !! ( ken 't ) dan voel je je idd gekrompen maar gelukkig is dat 9/10 keer niet zo en mocht je 1 kilo kwijt zijn dan zit die er zo weer bij , helemaal met nog 1x Test en 3wkn winny :D

Komt goed ! Gas erop!!!!!!!!!

Komt goed ouwe vanaf morgen gaat het gas er weer volop...

en?

Laatst bewerkt:
update!!

Na mijn ziekte ben ik een kilootje of 2 kwijt geraakt. Zou ook kunnen komen door de Winny dat ik al wat vocht kwijt raak. De winny doet zijn werk nu goed. Krijg een hardere/gespierdere look!!!!
Vorige week donderdag mijn laatste injectie test gehad en nu nog zo'n 1.5 week winny 50mg ed. Krijg een enorme heerlijke pomp van de winny die ik met de test/deca niet gehad heb.
Tijdens de hele kuur geen puistje gehad maar sinds ik met winny (dht) bezig ben krijg ik puisten. Niet veel maar van die rare bulten die je niet kunt uitdrukken...

Ik ben eigenlijk al jaren aan het bulken en heb nu echt zin om in mei/juni te gaan cutten. Wil naar een procent of 7 a 8...

Na mijn ziekte ben ik een kilootje of 2 kwijt geraakt. Zou ook kunnen komen door de Winny dat ik al wat vocht kwijt raak. De winny doet zijn werk nu goed. Krijg een hardere/gespierdere look!!!!
Vorige week donderdag mijn laatste injectie test gehad en nu nog zo'n 1.5 week winny 50mg ed. Krijg een enorme heerlijke pomp van de winny die ik met de test/deca niet gehad heb.
Tijdens de hele kuur geen puistje gehad maar sinds ik met winny (dht) bezig ben krijg ik puisten. Niet veel maar van die rare bulten die je niet kunt uitdrukken...

Ik ben eigenlijk al jaren aan het bulken en heb nu echt zin om in mei/juni te gaan cutten. Wil naar een procent of 7 a 8...

Hoe weet je dat nou? Deca en test werken nog steeds momenteel , dus zal wel de combi van alle 3 zijn :D

Hey JP, ben je nou twee keer ziek geweest in deze kuur? Zonde...

Heb jij ook last van gewrichten/pezen door Winny??

en waarom zou dat van winstrol zijn?

Ik bedoel.........hij ramt er ook 400 mg deca in; er staat in honderden topics hier dat deca je gewrichten soepeler zou maken>?

Er worden meerdere middelen gestacked in deze kuur, hoe kun je dan 1 stof de schuld geven?:roflol:

en waarom zou dat van winstrol zijn?

Ik bedoel.........hij ramt er ook 400 mg deca in; er staat in honderden topics hier dat deca je gewrichten soepeler zou maken>?

Er worden meerdere middelen gestacked in deze kuur, hoe kun je dan 1 stof de schuld geven?:roflol:

Tegen wie heb jij het man??

Heb jij ook last van gewrichten/pezen door Winny??[/QUOTE]

@Die lange

Iwan wil gewoon weten of die daar slechte ervaringen mee heb want hij gaat daar zelf ook mee beginnen of is zelfs al begonnen of ik moet nu helemaal fout zitten dat kan ook nog. Maar die klachten zijn heel verschillend had er weinig last van en met masteron ook geen last, combinatie van veel meer kracht en minder soepele gewrichten maakt het wel lastig dan kan er pijn ontstaan als je al last heb van iets dan zal dat zeker erger worden.

Klopt helemaal Drycure!

Had het namelijk van Arno gehoord en die stackt ook met meerdere produkten...

En waarom zou je dat niet kunnen weten? Als je 9 weken lang niets aan je gewrichten voelt en je voelt wel iets nadat je 3 dagen met Winny bent begonnen. Dan lijkt het MIJ wel duidelijk!!

Hoe weet je dat nou? Deca en test werken nog steeds momenteel , dus zal wel de combi van alle 3 zijn :D

:D klopt maar ik neem aan dat JP ook echt wel weet dat die nog ff doorwerken , dus wss zal hij bedoelen dat ie met ; test/deca/winny een betere pomp heeft dan met test/deca ;)

Je kunt dingen ook verkeerd opvatten, niet gelijk vanuit gaan dat hij het bij het verkeerde eind heeft :rolleyes: ;)

Je meent het dat de test/deca nog steeds doorwerken:rolleyes:
Lijkt me toch wel logisch dat ik de hele kuur niet een hele vreselijke pomp heb en zodra de Winny erin gaat ik een enorme lekkere pomp krijg. Rara waar zal het dan van komen:D

Klopt helemaal Drycure!

Had het namelijk van Arno gehoord en die stackt ook met meerdere produkten...

En waarom zou je dat niet kunnen weten? Als je 9 weken lang niets aan je gewrichten voelt en je voelt wel iets nadat je 3 dagen met Winny bent begonnen. Dan lijkt het MIJ wel duidelijk!!

Precies....

:D klopt maar ik neem aan dat JP ook echt wel weet dat die nog ff doorwerken , dus wss zal hij bedoelen dat ie met ; test/deca/winny een betere pomp heeft dan met test/deca ;)

Je kunt dingen ook verkeerd opvatten, niet gelijk vanuit gaan dat hij het bij het verkeerde eind heeft :rolleyes: ;)

Ja ik weet wel iets:D

Ik denk toch dat ik vrijdag stop met de Winny. Heb namelijk zaterdag een groot feest en het is alweer 3 maanden geleden dat ik wat lekkers gedronken heb. Heb wel zin om me weer eens een x te laten gaan.
Maar ben er geen voostander om dit te combineren met Winny want dat is niet bevordelijk voor mijn lever...

De Winny doet zijn werk overigens erg goed:D

Als het goed is is hij wat harder geworden dacht ik en een goede pomp maar wacht zijn bericht maar ff af....

goed bezig jp :thumbs:

ik ben nu 4 dagen bezig met winny, wat voel je van de winny?

Ik begon in week 4 pas echt verschil te zien van de winny. Maar ja heb natuurlijk ook 10 dagen niet kunnen trainen:mad: . Ik werd harder, kreeg meer adertjes, een heerlijke pomp. Ik zag er gewoon een stuk gespierder uit.... Winny is lekker:D

Terug
Naar boven