MuscleMeat

Mijn winterkuur!!!

• Topic Starter Topic Starter
107 cm :eek: , gaaf man !!!

Maar nog 2 weken ? zit er bijna weer op dan ?
ik heb nu nog 5 weken deca en 4 test te gaan ,... hopen dat ik nog wat kan pakken :D

Het is nog erger gab. Heb gisteren test/dec gezet. Was mijn laatste deca. Volgende week nog 1x Test en dan nog 2 weken winny. Nakuren en het feest is afgelopen...

Je moet zeker nog kilo's kunnen pakken gab...

Nu weet ik wat pijn inhoud naar een injectie. Nog nooit last van gehad maar gisteren een zenuw geraakt. Tot vanacht 05.00 wezen kloten van de pijn. kan niet liggen, zitten, kleren aandoen, auto rijden etc...
Pfff de t*ring dat hebben we ook weer mee gemaakt!!!

Vanavond naar kickboksgala en daar de hele avond zitten. Wordt echt een ramp maar we gaan met zo'n 20 man dus kan niet afhaken. Maatje van ons moet vechten. Ben bang dat het een drama word...

Achja die gasten kunnen het toch wel begrijpen dat je vrouw een nieuw speeltje heeft voor in bed. :D

:roflol:

Paar aspirines nemen vanavond misschien dat het helpt. Het zal er iniedergeval niet slechter op worden.

Duw jij die spuit er heel snel in JP?
Of voel je die zenuw helemaal niet aankomen als je em er heel langzaam in duwt?
Ben er zelf namelijk ook een beetje huiverig over, dus duw em er altijd zeer langzaam in..

Hej JP,
alvast gefeliciteerd met je gains.
kan je ook wat pics laten zien van je progressie?
Alvast bedankt.

Duw jij die spuit er heel snel in JP?
Of voel je die zenuw helemaal niet aankomen als je em er heel langzaam in duwt?
Ben er zelf namelijk ook een beetje huiverig over, dus duw em er altijd zeer langzaam in..

Heb 1x zenuw geraakt en duw hem er altijd langzaam in... ik voelde hem niet aankomen in ieder geval. Maar ik duw liever langzaam is persoonlijk denk

hmmm dat heb ik nog nooit gehad gelukkig zo te lezen ;al wel een paar keer bloedbad maar daar wen je aan en doet geen pijn.

Heb het niet voelen aankomen dat ik in een zenuw zat. Vorige week niet kunnen trainen door werk en ziekte. Pfff zware koorts gehad en 1 dag helemaal niets gegeten. Alles wat ik at kotste of scheet ik er direct uit. Begin me nu wat beter te voelen en woensdag ga ik weer trainen naar 1.5 week. Wat een ellende is dat zeg!!!!
Durf niet op de weegschaal te staan. Eest maar weer eens een paar dagen goed eten...

yo jp, k*t om te horen maar je komt er wel bovenop, zeker nu je nog in de kuur zit.
moet je horen wat ik aan de hand had.
heel blij 3 weken gedaan met de kuur , schoon 7.5kg overgehouden, lekker lekker, ook savonds ineens een k*ttig gevoel in me buik, beetje platte op toilet, ik denk ow sniks ergs zal morgen wel over zijn.
**** THAT, die nacht wakkeer geworden om ALLES onder te kotsen en te schijten, ****ing 5 dagen geen hap kunnen eten en er kwam zelfs water uit me kont, zo erg had ik het zitten.
ik had enterol genomen, werkt redelijk goed tegen buikgriep.
nja dus 5 dagen niets gegeten, juist 3 weken uit de kuur, dat was dus weer flippen, ik deed me T-shirt uit keek in de spiegel en kon wel wenen!
wat toen gedaan?

3kg turbo mass gainer gaan halen, me dieet eens onder de loep genomen (aangezien ik ong 6% stond)
vanaf die dag tot nu zit ik op 1000 extra kcals en ik sta TOP vandaag, iedereen denkt dat ik nog steeds in de kuur zit.
na regen komt zonneschijn , als je wilskracht groot genoeg is kom je hierdoor zelfs nog beter uit de kuur!

veel geluk verder en laat die ziekte je niet kleinkrijgen animal!

jp? nice gains!!! precies al wel een paar keer wat ziekjes geweest onder je kuur?zoals ik je log kan lezen
greetz steven

gewoon doorzetten nu jp flink eten en trainen als een beest

Ha... Nou weet je ook eens hoe dat voelt!:p

Die koorts kan misschien ook een reactie van je lichaam zijn op de verkeerde injectie of niet??

Komt goed, je mag niet klagen eigenlijk met die gains van jou!

Succes en beterschap!

Beterschap!

yo jp, k*t om te horen maar je komt er wel bovenop, zeker nu je nog in de kuur zit.
moet je horen wat ik aan de hand had.
heel blij 3 weken gedaan met de kuur , schoon 7.5kg overgehouden, lekker lekker, ook savonds ineens een k*ttig gevoel in me buik, beetje platte op toilet, ik denk ow sniks ergs zal morgen wel over zijn.
**** THAT, die nacht wakkeer geworden om ALLES onder te kotsen en te schijten, ****ing 5 dagen geen hap kunnen eten en er kwam zelfs water uit me kont, zo erg had ik het zitten.
ik had enterol genomen, werkt redelijk goed tegen buikgriep.
nja dus 5 dagen niets gegeten, juist 3 weken uit de kuur, dat was dus weer flippen, ik deed me T-shirt uit keek in de spiegel en kon wel wenen!
wat toen gedaan?

3kg turbo mass gainer gaan halen, me dieet eens onder de loep genomen (aangezien ik ong 6% stond)
vanaf die dag tot nu zit ik op 1000 extra kcals en ik sta TOP vandaag, iedereen denkt dat ik nog steeds in de kuur zit.
na regen komt zonneschijn , als je wilskracht groot genoeg is kom je hierdoor zelfs nog beter uit de kuur!

veel geluk verder en laat die ziekte je niet kleinkrijgen animal!

t*ring gabber dat is idd klote maar mooi dat je er weer helemaal bovenop bent gekomen...

gewoon doorzetten nu jp flink eten en trainen als een beest

Yep vanaf vandaag kan ik weer volop eten en vanaf morgen weer trainen. Voel me klein na 2 dagen haast niet gegeten te hebben:(
Is vooral het psychische effect omdat ik al ruim een week niet getraind heb. Maar kom weer keihard terug. Nog een dikke week testo en nog 3 weken winny dus maak me geen zorgen....

Mooi kl*te jongen da ziek zijn !! ( ken 't ) dan voel je je idd gekrompen maar gelukkig is dat 9/10 keer niet zo en mocht je 1 kilo kwijt zijn dan zit die er zo weer bij , helemaal met nog 1x Test en 3wkn winny :D

Komt goed ! Gas erop!!!!!!!!!

He bro, als ik een zenuw raak tijdens het injecteren, voel ik gelijk mijn spieren samentrekken. Had jij dat niet dan.
Wat ik dan altijd doe is, de spuit iets terug trekken en dan iets schuiner houden en opnieuw injecteren. Meestal werkt dit.
Neem desnoods voor de pijn de onstekingsremmende ibuprofen.
Succes nog met je kuur.

He bro, als ik een zenuw raak tijdens het injecteren, voel ik gelijk mijn spieren samentrekken. Had jij dat niet dan.
Wat ik dan altijd doe is, de spuit iets terug trekken en dan iets schuiner houden en opnieuw injecteren. Meestal werkt dit.
Neem desnoods voor de pijn de onstekingsremmende ibuprofen.
Succes nog met je kuur.

Snap het ook niet maar heb niets gevoeld...

Terug
Naar boven