Fitness Seller

Mijn workouts goed genoeg?

swillems

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
2
Lengte
1m83
Hallo stef weer
Heb een gym abbonoment afgesloten na thuis wat te hebben gedaan
Nu toch wat serieuser bezig maar ik heb niet echt een idee voor een schema
Kunne jullie me een beetje helpen ik heb mij. Schema voor abs al wel alvast bedankt

En dan nog 3 x per week abbs :
1.reverse crunch 40x
2.leg push 40x
15 sec rust
3. 4times abs 40x
4.alternating beat abs 40x
15 sec rust
5.vertical leg crunches 40x
6.alternating curls 40x
15 sec rust
7.plank 60 sec
8.foot to foot crunch 40x

dé stef? :eek:

Dafuq? Wat is de bedoeling met dit schema?
Enkel het deel voor abs?
Abs maak je in de keuken. Ga squatten, triceps pushdown, deadliften, noem maar op en doe er miss miss nog 1 of 2 buikspieroefeningen bij ofzo als je dat echt wil.

• Topic Starter Topic Starter
Ik bedoel te zeggen dit is mijn abb schema ik gebreuk wel
Apparaten maar ik zoek een schema voor de rest van me lichaam
Ik squat wel en bankdrukken ect maar wil daarvoor een schema snap?

Waarom in godsnaam een apart abs schema?
Lees je hier in deze sectie gewoon even in en start met een goed full body schema. Bv rippetoe of starting strength.

schema voor je abs :haha:

..........................niet alweer.........niet nu al

Dus je wilt 3x per week abs trainen met 8 oefeningen en 200+ reps :roflol: Ga aub normaal doen.

Niemand antwoord serieus, doe ik dat maar..

Al pak je je abs 20 keer per dag of 40 keer ze zullen niet harder groeien integendeel, je moet ze behandelen als elk andere spier, zoek 1 of 2 oefeningen max en progresseer daarin, met gewichten het liefst..

Bvb weighted sit ups, en van die crunches met een cable system etc..

Al pak je je abs 20 keer per dag of 40 keer ze zullen niet harder groeien integendeel, je moet ze behandelen als elk andere spier, zoek 1 of 2 oefeningen max en progresseer daarin, met gewichten het liefst..

Ja want weighted sit ups is ook zo een goede oefening:o

Als je alleen abs traint dan krijg je vanzelf een flinke chest en armen. Ik snap die jongen wel

Als je alleen abs traint dan krijg je vanzelf een flinke chest en armen. Ik snap die jongen wel

Hoogstwaarschijnlijk wilt ie niet té breed worden, als ie dan nog andere spiergroepen gaat trainen bovenop zijn goeie abs schema zou hij binnen de korste keren bodybuilder zijn..

Hoogstwaarschijnlijk wilt ie niet té breed worden, als ie dan nog andere spiergroepen gaat trainen bovenop zijn goeie abs schema zou hij binnen de korste keren bodybuilder zijn..

1m95 en 73 kilo, hou beter je mond jij, jullie zijn hier goed in iedereen af te breken, zo voelen julle je groter dan jullie eigenlijk zijn ectoboys, echte computerhelden op dit forum, ja misschien stelt hij een domme superdude vraag, maar dan hoeven jullie hem geen superdude antwoord te geven..

Als je niet nuttig willen antwoorden, doe dat dan niet, niemand wacht op jullie kk antwoorden..

Als er van tijd tot tijd geen goeie info op dit forum werd gegeven was ik allang weg hier..

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 17:19 ----------

Want sit ups zijn ontzettend goed voor je rug

Ja ik had je al door bij je eerste antwoord, daarom mijn reactie als je goed op je vorm let en laag begint, wat is het probleem dan, en is niet omdat jij daar rugpijn van krijgt dat dat zo bij iedereen is..

Ik heb overigens nergens last van, en doe af en toe weighted situps met een 15 kilo schijf..

Laatst bewerkt:

Met weighted sit ups kom je er inderdaad wel................

1m95 en 73 kilo, hou beter je mond jij, jullie zijn hier goed in iedereen af te breken vanaf 1 iemand begint zo voelen julle je groter dan jullie eigenlijk zijn ectoboys, echte computerhelden op dit forum, ja misschien stelt hij een domme superdude vraag, maar dan hoeven jullie hem geen superdude antwoord te geven..

Als je niet nuttig willen antwoorden, doe dat dan niet, niemand wacht op jullie kk antwoorden..

Als er van tijd tot tijd geen goeie info op dit forum werd gegeven was ik allang weg hier..

---------- Post toegevoegd Sat 26 Jan 2013 om 17:19 ----------

Ja ik had je al door bij je eerste antwoord, daarom mijn reactie als je goed op je vorm let en laag begint, wat is het probleem dan, en is niet omdat jij daar rugpijn van krijgt dat dat zo bij iedereen is..

Ik heb overigens nergens last van, en doe af en toe weighted situps met een 15 kilo schijf..

Heb nergens vermeld dat ik er rugpijn van krijg? Hoe goed je vorm ook is, het is en blijft een verkeerde belasting voor je rug... google er maar eens op.

Terug
Naar boven