AndroidHealthClinic

Mike's log/biograafje

• Topic Starter Topic Starter
Nou gisteren op tijd thuis en dus weer getraint ;)

Militarypress
6x70
5x90
5x100
5x110
5x115 (echt verrekte last van mn rechterschouder weer, gedurende alle setjes....k*t :mad: ).

Supersets leg extension icm fullsquat
12x80kg----------6x110kg
15x80kg----------5x150kg
15x110kg---------5x200kg (takke!, die laatste 2 reps waren echt zwaar!)

Kuiten op legpress
12x250kg
12x280kg
12x310kg

Hierna was de pijp gewoon leeg. Ik had de bedoeling om fullbody te doen, maar ik was erg moe en zeker na die afmattende squatsetjes gewoon helemaal naar de t*fus...haha :rolleyes:

Ik pas bij benen het voorvermoei-principe toe. Ga reps maken op de legextension(jaja) tot er lekker de fik in staat en dan gelijk onder de halter om te kniebuigen, nix geen rust, m.u.v. dan die tien stapjes naar het squatrek toe. En oh ja, diep heeeel diep. Als ik voel dat er nog iets inzit zak ik gewoon en zie ik wel of ik nog omhoog kom. Een fail op de squat boeit me niet zo, het geeft af en toe wat kabaal en rotzooi! ;)
Op een andere trainingsdag varieer ik hetzelfde principe met de legpress ipv fullsquat. Alleen is deze variant iets makkelijker, vooral mentaal, maar ook best lekker om te doen.
De truuk is om gelijk door te gaan, heel zwaar, maar erg verslavend en geeft enorme voldoening en pomp!

Uiteraard werk je dan wel met veel lichtere gewichten dan dat je met normale setjes gewent bent.
Ik ben aardig tevreden met de progressie die ik kwa gewicht ook boek hiermee.
Al denk ik dat dit niet echt een bijdrage aan je topsquat levert, wel heel veel aan je uithoudings en herstelvermogen.

Rating: :o

Als ik voel dat er nog iets inzit zak ik gewoon en zie ik wel of ik nog omhoog kom. Een fail op de squat boeit me niet zo, het geeft af en toe wat kabaal en rotzooi! ;)

Hoe los je dat dan op als je niet meer omhoog komt? lijkt me lastig om uit die positie te komen of is het niet zo moeilijk om die stang achter je tet laten vallen? :p

Dude daar heb je een squatrack/ powerrack voor gewoon droppen die handel

eey grote ga ff met je schouder naar de fysio..ik ben 1x geweest en helpt nu al!!!

Hoe los je dat dan op als je niet meer omhoog komt? lijkt me lastig om uit die positie te komen of is het niet zo moeilijk om die stang achter je tet laten vallen? :p

Ik sta in squatrek, maar als je zo diep wil dan haal ik de steunen weg om tot gronddiepte te komen. Ik gooi dus de barbell van me af.
Moet natuurlijk niet elke training voorkomen, maar zo een enkele keer....boeien hoor. :eek:

Nou wilde ik dinsdag eigenlijk trainen, maar daar was weer eens geen tijd voor, dus dan maar een dagje later.

Dumbbellpress (vlakke bank)
8x60kg (2x30)
8x90kg (2x45)
6x124kg (2x62)
5x150kg (2x75)

Cablecross op kaiser
15x***
15x****
15x*****

Closegrip pulldown
12x87kg
10x107kg
8x127kg en direkt daarna nog 6 reps met 77kg :cool:

Barbell bicepscurl
6x50
6x70
6x90
3x100 (pfff waren geen stricte curls, niet goed dus. Armpjes waren toch wat vermoeider dan verwacht.)

Behind the neck triceps extension
15x25kg
12x30kg
12x32,5kg

Push down rope icm Bosuball leg raise
12x30kg---------15x eigen gewicht benen
12x35kg---------12x idem + 6kg
12x42kg---------10x idem + 10kg

Rating: :cool:

Was al met al wel een fijne training, ondanks dat ik aardig aan de lat was voor die tijd en erna helemaal. ;)

jezus wat een extreem ziek sterke dumbbell press!

haha ik zie net voor het eerst je log. Damn wat ben jij een monster zeg! Echt een prachtige (en vaak onhaalbare) doel voor velen!

zal zeker je log volgen

Ik pas bij benen het voorvermoei-principe toe. Ga reps maken op de legextension(jaja) tot er lekker de fik in staat en dan gelijk onder de halter om te kniebuigen, nix geen rust, m.u.v. dan die tien stapjes naar het squatrek toe. En oh ja, diep heeeel diep. Als ik voel dat er nog iets inzit zak ik gewoon en zie ik wel of ik nog omhoog kom. Een fail op de squat boeit me niet zo, het geeft af en toe wat kabaal en rotzooi! ;)
Op een andere trainingsdag varieer ik hetzelfde principe met de legpress ipv fullsquat. Alleen is deze variant iets makkelijker, vooral mentaal, maar ook best lekker om te doen.
De truuk is om gelijk door te gaan, heel zwaar, maar erg verslavend en geeft enorme voldoening en pomp!

Uiteraard werk je dan wel met veel lichtere gewichten dan dat je met normale setjes gewent bent.
Ik ben aardig tevreden met de progressie die ik kwa gewicht ook boek hiermee.
Al denk ik dat dit niet echt een bijdrage aan je topsquat levert, wel heel veel aan je uithoudings en herstelvermogen.

Rating: :o

erg goede tip kerel!
thnx.
:thumbs:

jezus wat een extreem ziek sterke dumbbell press!

Haha, het was wel een heel gekloot om die onhandige knabosters in de juiste positie te krijgen.
Die eerste rep was het zwaarst, daarna ging het wel. :eek:

Was overigens ook de eerste keer dat ik ze gebruikte die zware jongens. Ze lagen daar maar spinnetjes te verzamelen. ;)

Gisteren v/h eerst sinds tijden weer gedeadlift.
Gewoon rustig, daarna wat benen en upperbodywerk.

Deadlift
5x200
5x230
5x260 (lekker, ik ben niet zwaarder gegaan om mn rug wat te sparen. Dit voelde goed en easy.)

Legpress
15x250
12x350
10x550

Smal banken (speed)
15x100 (warming-up)
3x130
3x135
3x140
3x145 (zwaarder niet gegaan, voelde bij dit gewicht heel iets irritatie in mn rechterschouder).

Biceps Hammercurl
10x26kg
8x32kg
6x38kg
6x44kg

Optrekken aan stang (BW)
10x (+/- 138kg)
8x
5x (pfff, haha, was zwoegen)
7x (iets langer dan 2 min gerust)

Frenchpress
12x40kg
12x50kg
12x60kg
12x70kg (makkie ;) )

Was wel een lekkere training. Wel baalde ik vh banken, dat ik daar gewoon niet op het juiste trainingsgewicht kom, puur door mn schouder.
Nu hoefde dat gister ook niet, omdat ik speedbenches deed, maar toch...:mad:

En dat optrekken met eigen BW ga ik ook weer vaker doen, want wat viel dat tegen zeg....hihi.

Het deadliften voelde goed, ik had macht zat, maar ben wel voorzichtig. Straks weer knallen!
Eenmaal thuis realiseerde ik me dat ik buik compleet was vergeten. Heb wat sit-ups in de slaapkamer gemaakt, maargoed :rolleyes:

Rating: :rolleyes:

sterke training! deadlift is heel goed!

sterke training! deadlift is heel goed!

Dank je,

Ik heb me als doel gesteld om 330 top einde dit jaar te pakken. Daar is dus nog werk aan de winkel. Ik heb vd zomer 2x320 gepakt, zat er dus dicht bij. Daarna kwamen de pijntjes en irritaties in de gewrichtjes, dus even een tijdje geen deadlifts, maar alternatieve rug-oef.
Dan gebeurd het dat werk en prive de nodige aandacht vereisen.
Dan ga je keuzes maken in je trainingen.....K*T...maar 't is nu eenmaal zo.

Nu voor het eerst sinds een paar maanden weer deadlifts, dan is het zaak om weer het gevoel te pakken te krijgen.
Nou ja, we zien wel.

nice training!

wannneer ga je weer es wat serieuze shit doen in raalte?!
dikke bryan deadlifte vandaag met een kater 8 x240kg gaat nergens meer over!

wannneer ga je weer es wat serieuze shit doen in raalte?!
dikke bryan deadlifte vandaag met een kater 8 x240kg gaat nergens meer over!

Als ik weer tijd heb.
Ben geen student met zeeen van tijd....helaas.

Maar mooi dat Bryan zo goed gaat. Vind ik klasse.

De bedoeling is om rond halverwege nov. en dec. weer flink op odd tekeer te gaan. :D

Terug
Naar boven