MuscleMeat

Mike's log/biograafje

Mike wat een gewichten man
Diepe respect.
Maar je moet wel serieus naar je schouder laten kijken.
Dat gaat je nog een keer op breken.

• Topic Starter Topic Starter
Mike wat een gewichten man
Diepe respect.
Maar je moet wel serieus naar je schouder laten kijken.
Dat gaat je nog een keer op breken.

Hmm ja, ik wil vaak ook te snel. Het leek de goede kant op te gaan met mn schouder.
Trouwens het gaat ook wel de goede kant op hoor, maar als dit nog langer blijft slepen, dan ga ik er echt wat aan doen.
Het is alleen een kwestie van trainen met het koppie en proberen om de pijn heen te trainen. Doet een bepaalde beweging pijn, maak dan die beweging niet.
Maar de pijn en steken wordt wel minder. Ik kijk het nog even aan.

Maar iig bedankt voor het advies. :D

Blessure!

Afgelopen zaterdag bij een piratenfestival geweest. Supergezellig, veel bier en broodjes warme beenham. :D
Eentje een tik moeten verkopen omdat ie met zijn lompe klauwen niet van mn schoonzusje af kon blijven. Meerdere malen gewaarschuwd (wil het zelf graag gezellig houden). Een reus van een kerel, dus dan ben ik sneller geneigd om te slaan. Ging braaf liggen en werd door security naar buiten gesleept....hihi. :rolleyes:

Maar wat wel minder is dat ik in een gat in het grasveld ben gestapt en met een te snelle draaibeweging mn poot eruit wilde trekken....knak....aiai.
Mijn linkerknie. Ach "deurgoan" er zat genoeg alcohol in me lijf. Dat heb ik gisteren geweten, wat een nare stekende en brandende pijn, kon eigenlijk niet echt lopen of staan.
Dan maar even naar de dokter en gelijk door naar ziekenhuis (waar ik nu net terug van ben). Daar kwam men tot de conclusie iig overrekte kruisbanden, maar mijn meniscus zit ook niet helemaal lekker. Zij meenden een scheurtje te kunnen zien. Ook vertelde de arts dat m'n beide knieen bomvol met vocht zaten.:(

Toen ik zei, "och haal het vocht er maar uit dan" keken ze me wel een beetje vreemd aan. Ik zeg toch niks verkeerds?
Nou ja, benen trainen gaat voorlopig even niet lukken. Rust was het devies iig 4 tot 6 weken en daarna even terug komen. Ik denk dat ik stiekum wel wat legpresses doe (heel licht uiteraard). Ik geloof niet in zo lang rusten. Ik hoor wel wat de fysio ervan vind.
En of ik niet teveel pijn heb natuurlijk.

Nou, ajeto maar weer dan. :D

pain is weakness leaving the body !
veel geluk met je knie ..

Klote van je knie en goed van die lampe lul...jammer dat zo iemand ff de sfeer komt verpesten maarja goed opgelost :P

damn mike!zo kom je nooit op dat sterkste man van nederland podium!beterschap!

Klote van je knie en goed van die lampe lul...jammer dat zo iemand ff de sfeer komt verpesten maarja goed opgelost :P

Ja, die knie komt wel weer goed. En die kerel was typisch zo'n enorme beer van een boer (zeker 2m+) die los ging. Paar keer gewoon gezegd dat ie op moest houden, zelfs hebben we een keer een ander plekje gezocht (je heb dames mee he)...
Maargoed zoals het een goed zuipfeest betaamt, kwam die gast (ik schatte zo midden 30) weer zeuren en duwen en toen moest het maar even gebeuren. Een paar van die gastjes erbij, ik denk hun "local hero", ik zag dat anderen hem ook ruim baan gaven, zo van "och Bolle Jan heeft een slachtoffer op het oog" . (ik weet niet hoe hij heet hoor, maar je kent dat standaard onwetende dorpse gezeur dan wel).
Boeien! Tiktik, slaap lekker was het voor hem.....hihi. Maar ik had wel zoiets van die moet ik wel in een paar keer goed raken anders heb ik een probleem :eek:
Vrouwen een beetje over de zeik, ach wat....bier!....haha......mot kunne zo ene keer in de paar jaar. :D

héhé doet me denken aan kerel in mijn gemeente :)

komt wel goed je bent nog maar een broekkie!!!haha!sterkte nogmaals!

héhé doet me denken aan kerel in mijn gemeente :)

Je hebt ze in elke gemeente wel. Vooral in de dorpen, van die enorme sterke grote boeren, die in de ogen vd locals de sterkste man ter wereld is en eigenlijk ook niet echt beter weten.
Sportschool kennen ze niet, alleen keihard werken, veel vreten en bier.
Twee gasten kwamen voor die tijd ook naar mij toe, om mij een beetje te intimideren met verhalen over die kerel.
"Oh kijk maar uit voor hem, hij heeft al es een keer...bla...bla...bla en tegen 6 man...bla...bla...tilt een trekker op....bla...bla.... en gooit met kuune....bla...bla...
Dat soort verhalen, weet je wel. ;)

Maar verder was het een superfeest, behalve van mn knie dan, maargoed dat bewijst maar weer es dat een ongeluk in een klein hoekje zit, of in dit geval een gaatje. :o

komt wel goed je bent nog maar een broekkie!!!haha!sterkte nogmaals!

Ach u doelt op mijn zeer jeugdige leeftijd, terwijl ik eventjes vermoedde dat dit sloeg op mijn fysieke voorkomen. Waarna een verhelderende gedachte uw statement....zzzip.....godver de godver.....volgens mie heb ik nog steeds wat drank in de balg......haha :D :D

Maar dank je Wietse

Datr krijg je met dat lompe gedans van je.

Nee k*t man, hoop dat het beetje meevalt. Ik heb ooit zoiets gehad met een skieongeluk. Heb veel evenwicht oefeningetjes gedaan om de spieren eromheen sterker te maken.

Hehehe Mike heeft een soortgelijke zaterdagavond gehad als ik.

Paar skinheads van mijn leeftijd zouden mn kleine neefje pakken bij een hardcorefeestje in mijn woonplaats.
Zelf maar ff heengegaan en op identieke wijze opgelost als jij...;)

Whaha, volgens mij was het overal raak met mensen van het forum.. Heb er gelukkig zelf niets aan over gehouden..

Kan me haast niet voorstellen dat er een gast groter sterker is dan Mike. Of Jarno moet voor je staan. :P

Maarja, dat worden dus beachboy trainingen hier.:D

Datr krijg je met dat lompe gedans van je.

Haha, ja nee het was een elegant ritmisch bewegen...hehe :p

Nee k*t man, hoop dat het beetje meevalt. Ik heb ooit zoiets gehad met een skieongeluk. Heb veel evenwicht oefeningetjes gedaan om de spieren eromheen sterker te maken.

Ja, ik w8 wel ff op de standaard fysio-oefeningen. Zal ook wel zoiets worden.
Kan niet slapen, die zeurende knie.....hoe je ook gaat liggen het is niet fijn.
Maargoed genoeg geklaagd een 300+ squat zal er voorlopig niet meer inzitten. :(

Terug
Naar boven