XXL Nutrition

Mike's log/biograafje

• Topic Starter Topic Starter
Kan me haast niet voorstellen dat er een gast groter sterker is dan Mike. Of Jarno moet voor je staan. :P

Alles wat 110 kilo plus weegt en richting de 2 meter gaat, moet je even werk van maken, anders kan het zo lullig uitpakken. :p
Ik ben geen vechtersbaas, maar wel op de juiste momenten altijd uitgehaald. Ik heb zelden meer dan twee tikken hoeven te verkopen....gelukkig, want dan zou ik het wel zwaar krijgen....hihi.

Het is best lang geleden dat ik fysiek moest ingrijpen in een situatie en ik hou daar dan ook gemengde gevoelens aan over. Op het moment zelf gaat er een enorme kick door je lijf....zo van "yeah mtf!"
Maar eenmaal thuis bij mn gezinnetje, voelde ik me zo'n aso-kl***zak. :o

Maarja, dat worden dus beachboy trainingen hier.:D

Hmmm, overheads en banken doe ik nog steeds met m'n armen.
Evenals rug etc. Maargoed, een van de belangrijksten kan ik niet doen nee, helaas. ;)

Fysio

Vanochtend bij fysio geweest.
Wat oefeningetjes voor de bandjes. Ging wel lekker.

Pijn zit er nog wel, maar lopen gaat al uitstekend. :D

Vanavond wat upperbody in de sportschool. Hopelijk kennen ze me daar nog ;)

Vanochtend bij fysio geweest.
Wat oefeningetjes voor de bandjes. Ging wel lekker.

Pijn zit er nog wel, maar lopen gaat al uitstekend. :D

Vanavond wat upperbody in de sportschool. Hopelijk kennen ze me daar nog ;)

Hoezo heb je een snorretje laten staan ;)

Succes man, hoop dat het wat wil!

Nou vandaag maar weer es aan de slag. Het kriebelde behoorlijk dus, had er wel vertrouwen in. In ieder geval werd het upperbody.

Militarypress
10x60kg
8x80kg
8x90kg
8x100kg (dit keer maar es wat meer reps en hele korte rustpauze van max. 1 min....pfff )

Smalbankdrukken
15x90kg
15x120kg
12x150kg ( Ging waanzinnig, had dit nooit verwacht, die laatste paar reps waren met heel iets hulp )

Lattpulldown Machine
12x87kg
10x107kg
8x127kg

Chin up BW
7x(+/- 138kg)
4x( pfff de pijp was echt leeg hoor :rolleyes: )

Side Raise Kaiser
12x***
12x****
12x*****

Bicep Hammercurl
12x28kg
12x34kg
12x40kg
Pompsetje op scottcurlmachine (au...au :D )

Superset schouderpress icm chestpress (machines :eek: )
12x72kg-------12x84kg
12x72kg-------12x84kg
Tja zwaarder kan niet, dan maar langzaam uitvoeren, brandt het ook wel.

Ben best wel tevreden over deze training. Gezien het onregelmatige en inconsequente de laatste maanden, ben ik blij dat ik toch nog redelijk in vorm blijf.

Rating: :cool:

nice pressing :eek:

12*150 kg small benchpress:eek:

gij zot:D

übersterk kerel:wl:

eey mika nice pressing hoor!alleen zei je laatst niet dat je 190kg 6x smal had gedrukt?zal wel normale grip zijn geweest!?nu wel ff doorzetten weer!

eey mika nice pressing hoor!alleen zei je laatst niet dat je 190kg 6x smal had gedrukt?zal wel normale grip zijn geweest!?nu wel ff doorzetten weer!

Ja, was smal hoor.
Alleen had ik toen nog geen blessure in mn schouder en kon ik alles geven en is dat een absoluut PR!
Voorheen lukte dat alleen met +/- 175kg, dus een combi van een topdag met topbench en superfit.

Wat je ook in ogenschouw moet nemen en das niet arrogant bedoeld hoor, als je kracht op een hoger nivo zit, is je verschil in een k*tdag en topdag ook groter.
Puur relatief. 10% minder duwen van 220kg of 100kg is nogal een verschilletje.

Het kan he, je kunt soms heel onverwachts boven jezelf uitstijgen. Ik ben daar trouwens altijd wat gevoelig voor geweest. Ene moment geen deuk in pakje boter kunnen duwen en het andere moment een 10-tonner van zijn plek kunnen werpen.....hihi

Ongeloofelijk die krachtstats van je, heb je ook foto's van toen je zo droog was? En je was gewoon clean toch?

Terug
Naar boven