ItaStaLLion67
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 242
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Knoeperdse Legpress Mike, Je schouders zullen al wel lekker vol hebben gezeten van de MP tijdens de Close grip BP. Train je nog met regelmaat of puur wann. je ff tijd hebt?
Ik trainde een hele tijd puur wanneer ik ff tijd heb. Maar ik heb me voorgenomen om vanaf nu echt met regelmaat te gaan trainen.
Dat houdt in 3x per week kracht in de sportschool (iig en misschien meer) en straks als ik klaar ben met huis en tuin ook odd op zaterdag of zondag erbij pakken.
Ik zou dolgraag meer willen, maar dat is gewoon echt onmogelijk. Ik kijk in februari ook even hoe het er dan voor staat met mn stats en of het uberhaupt zin heeft om serieus met de sterkste man mee te doen.
Al zal ik zowiezo een paar wedstrijden pakken, al is het maar voor de fun.
wat een pomp!
Je hebt in principe veel kans om een C/B-wedstrijd te winnen, alhoewel je natuurlijk de ervaring wel mist en het zou daarom gewoon lekker zijn een paar wedstrijdjes op C niveau te draaien puur voor de ervaring. Je Stats zijn natuurlijk abnormaal hoog, nu moet je kijken of je het ook om kunt zetten in de onderdelen. Probeer vooral "heel" te blijven!
Ik "mag" niet mee doen op C, anders had ik dat wel gedaan. Het is niet correct om daar rond te lopen. "B" wedstrijden zijn als ik even naar afgelopen seizoen kijk wel ineens een stuk zwaarder dan C.
De enige echte "A"-wedstrijd is eigenlijk de finale vd sterkste man van Nederland.
Het gaat zowiezo "B" worden, de kwalificatiewedstrijden zijn mooie wedstrijden en ik zou al blij zijn om eens een top5 notering te halen.

goeie pomp!

)
)

)