XXL Nutrition

Mike's log/biograafje

bench is bruut! Beast!

damn wat een gewichten !! nice !

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig!!!! Heb je een idee vanaf wanneer je op onderdelen gaat trainen?

Ja, ik wil binnenkort gaan beginnen.
En ga dit langzaam opbouwen. Dat kan i/h begin betekenen dat ik wel iets onder de maat kwa belasting zit, maar focus me dan op techniek, zodat ik ook gympower er nog bij kan trainen.

Daarna geleidelijk aan verzwaren. En dan zien we wel waar ik in het voorjaar ben.
Ik ga me sowiezo inschrijven voor de kwalificaties, alleen ben ik wel bang dat ik me daar niet optimaal kan presenteren.
Dit ivm studie en werk en daardoor weinig tijd om te trainen.
Maar A zeggen, is B zeggen....dus.

Verder zal ik ophouden met excuusjes...;)

idd stoppen met excuses en events trainen

of anders !!!

:p

Jij bezige bijtje!!!! En dan nog je hobbyboerderijenhobby erbij! Netjes hoor dat je het allemaal weet te combineren!

Jij bezige bijtje!!!! En dan nog je hobbyboerderijenhobby erbij! Netjes hoor dat je het allemaal weet te combineren!

Zekers, ik sta er soms zelf ook wel es van te kijken. Dan hoor je wel eens collga's die één of twee x per week wat fitnessen en dan klagen dat het zo zwaar is in combinatie met werken en thuis..... tja.... :o

Ik heb mn zinnen wel gezet om volgend jaar die wedstrijden te gaan draaien.
De Finale halen zou werkelijk fantastisch zijn, maar dat zal echt pittig worden, tegen al die jonge supergemotiveerde gasten. We zien wel. :D

Leef je nog reus? ???

:D Zekers. Leef nog wel, maar train alleen niet. :eek:

Ga in januari weer aan de slag. Vanaf dan zal ik ook weer mijn logje bijhouden.
Mag rekening gaan houden met veel spierpijn, auw als ik daar al aan denk....haha. :rolleyes:

Hey Mike,
Indrukwekkende stats en trainingen. Belooft wat als je in Arnhem komt......
Gr.

Hey Mike,
Indrukwekkende stats en trainingen. Belooft wat als je in Arnhem komt......
Gr.

:D Eerst maar weer es beginnen met trainen. Zoals je wellicht gezien heb ben ik sinds eind Okt. niet meer aan het trainen en al sinds eind zomer niet meer echt gefocussed en zwaar.
Dus me stats liggen nu wat lager :(.
Ik zei al tegen Ylke voor de gein dat een kratje bier al zwaar aanvoelt..hehe ;)

Maar ik wil zeker es wat sessies met jullie doorbrengen, mits ik daar echt de tijd voor heb en het wel in mn routine past. Mijn doel is om dit jaar de voorrondes van StM v. Ned te draaien en van daaruit wel zien of ik me gekwalificeerd heb ja dan nee. (zal lastig worden, nivo stijgt rap).

Mijn ervaring is dat zware gym workouts verrekte lastig te combineren zijn met zwaar odd trainen. Dan moet je soms keuze's maken en dan geniet puur het trainen van de odd's de voorkeur.
De ene keer gaat het wat beter dan de andere keer, dus ik zie wel even hoe het loopt.
Maar het aanbod staat en dat vind ik heel leuk. :D

:D Eerst maar weer es beginnen met trainen. Zoals je wellicht gezien heb ben ik sinds eind Okt. niet meer aan het trainen en al sinds eind zomer niet meer echt gefocussed en zwaar.
Dus me stats liggen nu wat lager :(.
Ik zei al tegen Ylke voor de gein dat een kratje bier al zwaar aanvoelt..hehe ;)

Maar ik wil zeker es wat sessies met jullie doorbrengen, mits ik daar echt de tijd voor heb en het wel in mn routine past. Mijn doel is om dit jaar de voorrondes van StM v. Ned te draaien en van daaruit wel zien of ik me gekwalificeerd heb ja dan nee. (zal lastig worden, nivo stijgt rap).

Mijn ervaring is dat zware gym workouts verrekte lastig te combineren zijn met zwaar odd trainen. Dan moet je soms keuze's maken en dan geniet puur het trainen van de odd's de voorkeur.

De ene keer gaat het wat beter dan de andere keer, dus ik zie wel even hoe het loopt.
Maar het aanbod staat en dat vind ik heel leuk. :D

Ja wij vinden het ook leuk, er zijn nog meer mensen ( SM ) die met ons mee willen trainen is natuurlijk ook motiverend voor ons.
Maar ik denk ( aangezien je de basis al hebt ) dat je snel weer zwaar kunt trainen. Je zult het rustig moeten opbouwen, maar dat is toch prima....
Waar kom je eigelijk vandaan? En misschien kunnen we de rollen ook een keer omdraaien ( gaan wij een keer bij jou trainen ).
gr. Wim

mike als jij voorrondes wilt draaien mag je wel es beginnen...ik vind nu 3 kratjes bier pas zwaar aanvoelen :D

ik hoop het!de 1e kwalificatie is al in mei toch?
iig succes!

Ja, zou kunnen. Ik ga iig de drie kwalificaties draaien (IFSA). Die van Noord laat ik aan me voorbij gaan. Mogen de Grunningers en Friezen mooi onderling gaan uitvechten. :D

Dan hangt het er een beetje van af als ik me daadwerkelijk gekwalificeerd heb, of ik nog meer wedstrijden ga doen.

Ik geloof niet zo in een heel jaar fanatiek odd trainen. Daar hebben je sportschoolstats (lees basiskracht) teveel onder te lijden.
Ik weet een paar beresterke jongens uit het verleden die nooit in de sportschool trainden en op een gegeven moment bleven hangen, terwijl de potentie er wel aanwezig was, dus......

Kom jij nog in Raalte trainen?

Ja, zou kunnen. Ik ga iig de drie kwalificaties draaien (IFSA). Die van Noord laat ik aan me voorbij gaan. Mogen de Grunningers en Friezen mooi onderling gaan uitvechten. :D

Dan hangt het er een beetje van af als ik me daadwerkelijk gekwalificeerd heb, of ik nog meer wedstrijden ga doen.

Ik geloof niet zo in een heel jaar fanatiek odd trainen. Daar hebben je sportschoolstats (lees basiskracht) teveel onder te lijden.
Ik weet een paar beresterke jongens uit het verleden die nooit in de sportschool trainden en op een gegeven moment bleven hangen, terwijl de potentie er wel aanwezig was, dus......

Kom jij nog in Raalte trainen?

je hoeft ook zeker niet het hele jaar odd te trainen..maar het hele jaar door trainen lijkt me wel handig, en ik meen mij te herinneren dat jij al een tijdje niets doet? ;)

Ik kom snel weer in Raalte trainen!is alweer veel te lang geleden!

je hoeft ook zeker niet het hele jaar odd te trainen..maar het hele jaar door trainen lijkt me wel handig, en ik meen mij te herinneren dat jij al een tijdje niets doet? ;)

Ik kom snel weer in Raalte trainen!is alweer veel te lang geleden!

Ja, ik weet het...it's a shame.
Ik kan er echt niets aan doen...druk...druk, stress en dan ben je al blij dat je gewoon ff kan zitten. Of achter de pc of ff voor de TV.
Trainen wordt dan lastig, ik moet ook ff een 30min rijden met de auto om te trainen en als ik odd's train ruim 3kwartier... maargoed, Januari weer. :D

Vanmiddag eventjes in Raalte geweest. Nieuwe speelgoed bekijken...:D
Kon het toch niet laten om eventjes te spelen, weliswaar in dun truitje en spijkerbroek :eek: brrrr was lekker fris, want ik had geen sportspullen bij me.

Caskcirkle een rondje 360 met 280kg, zo ff meepakken...haha. Was de allereerste keer dat ik zo'n ding in me handen had. En ehhh in spijkerbroek, zonder riem etc.....hihi

Hercules hold voelde niet lekker, zo'n 25 sec. met 220kg, wat pijnlijke rek in me biceps, dus gelijk rustig losgelaten...:(
Overigens gruwelijk geowned door een aantal anderen.....jaa Gijs 53 sec. Bruuut!!! :mad: :D

Loglift
2 sets van 1 rep met 100kg
1 set met 110kg, sets voelde een beetje vreemd, maargoed heb dus ook vanaf eind oktober ook geen enkel gewicht meer aangeraakt!

Bankdrukken
8x100kg
8x140kg

Bankdrukken met chains (+/-40kg totaal)
6x60 + 40
6x100 + 40
6x 110 + 40

Hammercurl
6x42kg....jaaaaa 42kg.... (zie me reactie op topic Dexter can't believe Dave Henry curls 120lbs)...dus :p

Powerstairblok, men zei 180kg, wat gerept....:D

Ik heb hier en daar nog wat beetgepakt en gespeeld maar eigenlijk was de pijp hierna wel leeg...pfffff.

Nou dit was sinds ik geloof eind okt./begin nov. echt weer voor het eerst dat ik wat gedaan heb en moet je niet zien hoe en in wat voor outfit...haha. Het mag niet eens trainen heten, maargoed je pakt ze toch even beet, dus....

In Januari gaat het beginnen, ik heb er zin an! :cool:

héhé mooie gewichten toch voor 1ste training toch :D

Terug
Naar boven