- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 112kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig!!!! Heb je een idee vanaf wanneer je op onderdelen gaat trainen?

Jij bezige bijtje!!!! En dan nog je hobbyboerderijenhobby erbij! Netjes hoor dat je het allemaal weet te combineren!

idd stoppen met excuses en events trainen
of anders !!!
![]()

Zekers. Leef nog wel, maar train alleen niet. 

Hey Mike,
Indrukwekkende stats en trainingen. Belooft wat als je in Arnhem komt......
Gr.
Eerst maar weer es beginnen met trainen. Zoals je wellicht gezien heb ben ik sinds eind Okt. niet meer aan het trainen en al sinds eind zomer niet meer echt gefocussed en zwaar.
.

Eerst maar weer es beginnen met trainen. Zoals je wellicht gezien heb ben ik sinds eind Okt. niet meer aan het trainen en al sinds eind zomer niet meer echt gefocussed en zwaar.
Dus me stats liggen nu wat lager.
Ik zei al tegen Ylke voor de gein dat een kratje bier al zwaar aanvoelt..hehe
Maar ik wil zeker es wat sessies met jullie doorbrengen, mits ik daar echt de tijd voor heb en het wel in mn routine past. Mijn doel is om dit jaar de voorrondes van StM v. Ned te draaien en van daaruit wel zien of ik me gekwalificeerd heb ja dan nee. (zal lastig worden, nivo stijgt rap).
Mijn ervaring is dat zware gym workouts verrekte lastig te combineren zijn met zwaar odd trainen. Dan moet je soms keuze's maken en dan geniet puur het trainen van de odd's de voorkeur.
De ene keer gaat het wat beter dan de andere keer, dus ik zie wel even hoe het loopt.
Maar het aanbod staat en dat vind ik heel leuk.![]()
mike als jij voorrondes wilt draaien mag je wel es beginnen...ik vind nu 3 kratjes bier pas zwaar aanvoelen![]()

Ach.....eerst maar even lekker de feestdagen doorkomen.
In Januari ga ik beginnen met trainen. Tijd zat toch?
ik hoop het!de 1e kwalificatie is al in mei toch?
iig succes!

Ja, zou kunnen. Ik ga iig de drie kwalificaties draaien (IFSA). Die van Noord laat ik aan me voorbij gaan. Mogen de Grunningers en Friezen mooi onderling gaan uitvechten.
Dan hangt het er een beetje van af als ik me daadwerkelijk gekwalificeerd heb, of ik nog meer wedstrijden ga doen.
Ik geloof niet zo in een heel jaar fanatiek odd trainen. Daar hebben je sportschoolstats (lees basiskracht) teveel onder te lijden.
Ik weet een paar beresterke jongens uit het verleden die nooit in de sportschool trainden en op een gegeven moment bleven hangen, terwijl de potentie er wel aanwezig was, dus......
Kom jij nog in Raalte trainen?

je hoeft ook zeker niet het hele jaar odd te trainen..maar het hele jaar door trainen lijkt me wel handig, en ik meen mij te herinneren dat jij al een tijdje niets doet?
Ik kom snel weer in Raalte trainen!is alweer veel te lang geleden!

brrrr was lekker fris, want ik had geen sportspullen bij me.