Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Strongman zei:Mooi dat je weer bezig bent man. Word je niet helemaal gek als je 2 maanden niks doet qua trainen?
Haha, ziek sterk nog steeds he!
Moet zelf snel ook weer een keer naar Raalte, staat me veelste mooi spul om daar 's niet ff heen te gaan!

Gijs heeft groeihormoon handenHercules hold voelde niet lekker, zo'n 25 sec. met 220kg, wat pijnlijke rek in me biceps, dus gelijk rustig losgelaten...
Overigens gruwelijk geowned door een aantal anderen.....jaa Gijs 53 sec. Bruuut!!!![]()
![]()

Ik ben niet als baby in de toverdrank gevallen dus je moet toch wat![]()
Nee, jammer hè? Zou wel makkelijk zijn.

zoow mike!!dat valt wel iets tegen man!!nu der wel ff hard aan trekken!!

Hehe, ja ik had geen beltegoed meer. Morgen ff kaartje halen.
Ik had me gezinnetje beloofd te gaan schaatsen. Wij gaan morgen waarschijnlijk schaatsen. Alleen nu is me vrouwtje nie echt fit, dus zie wel even hoe het morgen gaat, anders dan stiekum toch nog even spelen....
Hoe laat ook alweer?
Nu ja zonder hars zijn stones wel een pak moeilijker hoor, ik kan 160kg maar das met hars, anders gaat 130k ofzo ook niet
stones zonder hars is idd pittig. daarnaast had je al flink wat tire flips erop zitten en was de hoogte voor stones ook aardig. De volgende keer toch wat hars op de armen en gooien met die dingen.