Fitness Seller

Mike's log/biograafje

Mooi dat je weer bezig bent man. Word je niet helemaal gek als je 2 maanden niks doet qua trainen?

Haha, ziek sterk nog steeds he!
Moet zelf snel ook weer een keer naar Raalte, staat me veelste mooi spul om daar 's niet ff heen te gaan!

• Topic Starter Topic Starter
héhé mooie gewichten toch voor 1ste training toch :D

Mja, zo op papier lijkt het nog wel wat, maar het voelde allemaal wel vreemd hoor. Wat onwennig. Je mist de juiste spierspanning, dus je staat te wiebelen.

Strongman zei:
Mooi dat je weer bezig bent man. Word je niet helemaal gek als je 2 maanden niks doet qua trainen?

Ja, het frustreerd wel behoorlijk, maar je moet dat dan wel even van je afzetten anders wordt je gek.

Haha, ziek sterk nog steeds he!
Moet zelf snel ook weer een keer naar Raalte, staat me veelste mooi spul om daar 's niet ff heen te gaan!

Zeker, nu is de verzameling übercompleet, echt gaaf om te trainen. Wel is het hok nu errug vol :D

nice je weer ff gesproken te hebben!!ging nog best goed!

Nou vandaag onderdelen getraint. Van de week had ik plannen om ook te beginnen in de gym, maar daar is niets van gekomen....pffff :meal::zuip:

Dus mijn eerste training odd's.

Loglift
3x87kg
3x101kg
3x111kg

Alle sets voelden vreemd. Het ging wat wiebelig, maar ik had overhead wel power genoeg om em uit te duwen. Alle sets waren overigens met terugleggen en gelijk weer oppakken.

Wheelflip (kleine band, maar 380kg!)
4x4 flips
4x1 flips (puur op techniek)

Eerste set was wat onwennig (tja...lang geleden hè), maar best wel snel.
Daarna bewust wat rustiger maar wel achter elkaar door en focus op techniek.
De 4x1-jes waren bedoeld om de flip in één vloeiende beweging te krijgen, dus zonder tussenstop op knie......ging moeizaam, maar redelijk.
Daarna was de pijp wat leeg a/h worden.

Stones (op 1.40m) Zonder hars!!!

De bedoeling was om 100-110-120-130-140 te doen, maar oh wee.......
Ik kreeg die 120kg, ja u leest het goed die 120kg er steeds net niet op :eek: :o
Verschrikkelijk! Pas bij de 4e poging had ik em erop liggen en toen 130kg, maar ook die op een haartje na niet. Ik zat er helemaal, door... go&verdego&ver^%#$ :mad:

Conclusie, kracht is er nog, maar het vloeit te snel weg. Daar ben ik met de stones effe grandioos met de neus op de feiten gedrukt. Ik was een beetje arrogant door te denken met deze stones een lekker beginnetje te hebben. Ka Uu Tee, niet dus.
Er moet dus nog veel gebeuren. Maakt niet uit, was ook wel te verwachten na zo'n lange periode van niets doen. Toch is het altijd vervelend om die conclusie te moeten trekken.

Rating: :(

zoow mike!!dat valt wel iets tegen man!!nu der wel ff hard aan trekken!!

zoow mike!!dat valt wel iets tegen man!!nu der wel ff hard aan trekken!!

Jaa, echt. De stones voelden echt zwaar. Dat had ik niet verwacht. Maar als ik heel eerlijk ben en daar had ik het met Robbert vanmiddag ook nog even over, heb ik ook nooit echt veel stones getraint, dus tja wat verwacht je dan van jezelf.
Iets teveel blijkbaar...haha...zo van dat pak ik wel effe. ;):D

Daarna zat ik er helemaal door, maar ik had gelukkig ook niet meer op het programma staan. :rolleyes:

als je nu maar wel ff doorzet!!

(sms nog gehad?)

Hehe, ja ik had geen beltegoed meer. Morgen ff kaartje halen.
Ik had me gezinnetje beloofd te gaan schaatsen. Wij gaan morgen waarschijnlijk schaatsen. Alleen nu is me vrouwtje nie echt fit, dus zie wel even hoe het morgen gaat, anders dan stiekum toch nog even spelen....;)

Hoe laat ook alweer?

ik kan morge ook niet!wil zelf schaatsen!!
ik had het over volgende week
dan ben ik er wss op zondag!(onder voorbehoud)

Nu ja zonder hars zijn stones wel een pak moeilijker hoor, ik kan 160kg maar das met hars, anders gaat 130k ofzo ook niet

Nu ja zonder hars zijn stones wel een pak moeilijker hoor, ik kan 160kg maar das met hars, anders gaat 130k ofzo ook niet

Hmm, ja ik had bewust zonder hars gedaan en dat is idd een stuk lastiger.
Maar toch blijft het niet echt geweldig natuurlijk...120 3x fail.

stones zonder hars is idd pittig. daarnaast had je al flink wat tire flips erop zitten en was de hoogte voor stones ook aardig. De volgende keer toch wat hars op de armen en gooien met die dingen.

Vet log is dit..even helemaal doorgenomen. Niks te doen op werk.

Woeste natuurkracht..vet om te lezen!

stones zonder hars is idd pittig. daarnaast had je al flink wat tire flips erop zitten en was de hoogte voor stones ook aardig. De volgende keer toch wat hars op de armen en gooien met die dingen.

Absoluut, want di's nie goed voor je zelfvertrouwen...hehe ;)

Terug
Naar boven