AndroidHealthClinic

Mike's log/biograafje

Je hebt een super wedstrijd gedraaid Mike! Jammer van de stones, but shit happens.

Ik was zelf ook na de truckpull volledig op. Het warme weer, teveel vocht verliezen, vermoeid etc. was net iets te veel.

Verder vond ik het een leuke wedstrijd, maar over de farmers hadden ze wel iets beter over na mogen denken. Die waren gewoon te dicht op elkaar. Zag Ben Peters in het begin ook al botsen tegen zn tegenstander. Dat zou eigenlijk niet mogen gebeuren. Maargoed, verder wel respect voor de organisatie, want er komt altijd meer bij kijken dan je zou denken.

Dank je. Ja Peter heeft een klasse prestatie neergezet. Hij bewijst maar weer eens dat het beter is om op een wedstrijd heel constant op de odd's te presteren dan 3x topklassering en 2x bagger-onderin.

Om niet teveel in als..als.. te vervallen, maar stiekum doe je dat toch. Dan denk ik ook wat nu gewoon als ik die farmers ook gewoon netjes had uitgelopen, want Johan liep ook niet zo ver. Maargoed...als...als...
*zucht*...hihi :rolleyes:

idd, maar dan had je zeker een kans gemaakt. en basje roessen is te kloppen op vrachtwagen. ga je in het geheim trainen en dan kom je volgend jaar als de hulk weer tevoorschijn op de wedstrijd haha

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren voor het eerst weer naar de gym. Was best een lekkere training. Kracht zit nog lekker in me lijf, al heb ik wel veel last van pijntjes her en der.

Frontsquat
5x60kg
5x100kg
3x140kg
3x180kg
1x190kg
Onderin was het steeds zoeken, in de opgaande beweging komt de snelheid iets te laat. Maargoed het is ook heeeeel lang geleden dat ik voor het laatst frontjes heb gedaan.

Pushpress
6x100kg
6x120kg
3x140kg
1x150kg
1x160kg (fail...net niet :mad:)

Lattpulldown
12x107kg
10x147kg

Smal bankdrukken
8x90kg
8x120kg
8x140kg
8x165kg (8e rep had ik spot nodig, dus eigenlijk fail....)

Hierna wat buik gedaan, maar mocht geen naam hebben. Ik was weer eens wat drukker op het sociale vlak, dan met trainen ;)

zoooow das niet mis!

Nog iets gehoord van een wildcard??
Ben benieuwd of er dit jaar een gegeven wordt. Evert is in principe eruit.

lol wat een gewichten weer :)

damn.. nice comeback Mike !

Damn sterk man! :bow:

Nog iets gehoord van een wildcard??
Ben benieuwd of er dit jaar een gegeven wordt. Evert is in principe eruit.

Ja, wel iets gehoord.
Maargoed helemaal definitief is het nog niet.

Ik krijg em iig niet en dat is ook wel logisch enerzijds. Er zijn kandidaten die er meer recht op hebben.

Ja, ik doe me best... ;)

thnx!

Dank je :)

MikeSuperDiesel :)

Gisteren weer wat gym-werk.

Frontsquat
5x60kg
5x100kg
3x140kg (ietswat irritatie in me rechterknie :mad:)
1x180kg
1x200kg

Ik vind reppen met de fr-squat zwaar klote. Puur doordat ik weer erg moet wennen aan die stang die steeds van je schouder af will rollen. Maargoed de 200kg ging soepeler (muv wat pijnscheutjes) dan de 190kg van vorige week. Dus progressie!

Pushpress
8x60kg
8x100kg
17x100kg (PR... Denk ik, want ben nog nooit zo hoog in de reps gegaan ;))

Legpress
20x350kg
20x450kg
20x550kg

Kuiten op legpress
15x250kg
15x350kg

Lattspulldown
15x107kg
10x177kg!!! (mooi meisje van +/- 50kg op de stack en reppen maar :rolleyes: :cool: ) Ik had moeite met concentreren omdat haar billen steeds langs me gezicht gingen....damn....dit ga ik vaker vragen....;) :D

Hammercurl (zittend)
12x28kg
12x32kg (langzaam, BB-style)

Op zich lekkere training. Ik merk wel dat overal pijntjes zitten. Knieën, ellebogen, schouders ook wat vermoeid. Even id gaten houden. Je kan ook niet het hele jaar door zwaar.
Dat lattpullen was meer uit gein, omdat de extra blokjes (2,5kg) die ik normaal gebruik weggehaald zijn, dus vandaar maar even de patser uithangen....hihi :cool:

HaHa brute training kerel ;) :D

Hoi Mike.

Train je 1x in de week? ;) Hoe ziet je schema er uit? Waar besteed je veel aandacht aan?

haha jezus wat een gewichten / reps weeral. Die latpulldown is toch wel bizar zwaar, maar goed, mooie vrouwen zorgen voor testosteronboost wat wel de verklaring kan zijn haha

Haha hoe heb je dat aangepakt Mike met dat meisje ik bedoel dat wil ik ook maar ik zie niet in hoe ze erop past:D

Dank je. :)

Hoi Mike.

Train je 1x in de week? ;) Hoe ziet je schema er uit? Waar besteed je veel aandacht aan?

Ik train soms 1x, soms 0,5x in de week in de sportschool. Focus ligt op dit moment op herstel, gezin en werk. 'T is nu ff niet anders. :(

haha jezus wat een gewichten / reps weeral. Die latpulldown is toch wel bizar zwaar, maar goed, mooie vrouwen zorgen voor testosteronboost wat wel de verklaring kan zijn haha

Absoluut. Ik ga dat vaker doen. Het is ontstaan uit een lolletje omdat ik die x-tra blokjes a/h zoeken was.

Haha hoe heb je dat aangepakt Mike met dat meisje ik bedoel dat wil ik ook maar ik zie niet in hoe ze erop past:D

Het is een station van Hammerstrength, dus top. Ik kon de pull ook niet helemaal tot de borst maken, want dan zou zij klem komen te zitten. :rolleyes:
Met de xtra blokjes kun je van 127kg tot zo'n 147kg gaan, maar die waren weg. Dus een lief meisje van zo'n 50kg BW gevraagd of zij erop wilde staan. Maar meer uit gein en zij stemde toe, want ze kon zich niet voorstellen dat ik dat zou beuren.....dus wel....:p

100% animal. What he **** en een naturel beest ook nog met deze gewichten.

RESPECT MAN en mooi verhaal de eerste pagina`s van je log.
:bow:

Allejezus man!
Zo sterk, en ook nog voor elkaar krijgen dat er een chick als gewicht wilt fungeren voor je...
Ik kan alleen maar :bow:

Mike for King! :roflol:

Terug
Naar boven