ItaStaLLion67
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 242
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha een dag van te voren opgebeld worden en zo'n wedstrijd draaien!! Volgend jaar zit er zeker meer in, proficiat! Zal ook wel weer leuke verhalen opleveren in Heerde, Maikel op de sterkste man van Nederland
.
Haha, ja fantastisch toch? Als ik het eerder had geweten, dan had ik jou wel even op de hoogte gebracht. Nu was het tekort dag.
!!
Maakt niet uit joh, maar ik ga er vanuit dat het niet bij deze keer blijft, dat je er staat Mike! Volgend jaar staan we er samen!!
Bij de Mac

Erg mooie prestatie! Heb ook de indruk dat er nog veel meer in zit. Je maakte ook de indruk er echt lol in te hebben.
MikeDiesel zei:Dank je.
Ja dat was voor een paar jaar terug mijn doel, totdat ik een ongeluk met mn rug kreeg, waar ik vandaag de dag nog veel hinder van ondervindt.
Maar ik wil wel graag wedstrijden draaien, moet alles wel een beetje meezitten.
Ik zie wel hoe ik er over een tijdje ervoor sta.

he mike,
netjes getraind.
zag dat je in 2006 al es hebt meegedaan in balk aan een wedstrijd.

....hihinee bepaald niet,
der zijn maar weinig anderen die je dat na doen met zo weinig wedstrijd ervaring.
maar ja jij traind natuurlijk wel bij 2 van de beste leermeesters hehe

Beest!nette workout zoals gewoonlijk en erg sterk.
138 kg en wat is je BF ongeveer ?

Ehh...man je doet me echt weer opkijken Mike! Wat een ****ing hoge gewichten hierzo!
Military press heel wijd pakken is extra hard! Maar heeft dit voordelen? Ik pak hem op schouderbreedte ongeveer.

Ik ben nu zo'n 138kg en aanzienlijk droger. Gevoelsmatig zeg ik dat ik iets minder VVM heb. Dus zal nu zo rond de 17-18%% zitten. (Schatting)
Puur om me triceps wat te ontlasten en puur uit me schouderkoppen duwen. Is wel pittig zo....![]()