Fitness Seller

Mike's log/biograafje

Haha een dag van te voren opgebeld worden en zo'n wedstrijd draaien:thumbs:!! Volgend jaar zit er zeker meer in, proficiat! Zal ook wel weer leuke verhalen opleveren in Heerde, Maikel op de sterkste man van Nederland:D.

• Topic Starter Topic Starter
Haha een dag van te voren opgebeld worden en zo'n wedstrijd draaien:thumbs:!! Volgend jaar zit er zeker meer in, proficiat! Zal ook wel weer leuke verhalen opleveren in Heerde, Maikel op de sterkste man van Nederland:D.

Haha, ja fantastisch toch? Als ik het eerder had geweten, dan had ik jou wel even op de hoogte gebracht. Nu was het tekort dag.

Haha, ja fantastisch toch? Als ik het eerder had geweten, dan had ik jou wel even op de hoogte gebracht. Nu was het tekort dag.

Maakt niet uit joh, maar ik ga er vanuit dat het niet bij deze keer blijft, dat je er staat Mike! Volgend jaar staan we er samen:brew:!!

Bij de Mac:D

Erg mooie prestatie! Heb ook de indruk dat er nog veel meer in zit. Je maakte ook de indruk er echt lol in te hebben.

Erg mooie prestatie! Heb ook de indruk dat er nog veel meer in zit. Je maakte ook de indruk er echt lol in te hebben.

Dank je. Zeker had ik er lol in. Toen ik dit logje begon (precies een jaar geleden), vroeg je een keer wat mijn doelen waren.

Was dit mijn antwoord:

MikeDiesel zei:
Dank je.
Ja dat was voor een paar jaar terug mijn doel, totdat ik een ongeluk met mn rug kreeg, waar ik vandaag de dag nog veel hinder van ondervindt.
Maar ik wil wel graag wedstrijden draaien, moet alles wel een beetje meezitten.

Ik zie wel hoe ik er over een tijdje ervoor sta.

Nou, dat doel heb ik zeer zeker verwezenlijkt toch? ;)

Gewoon een droom die uitkomt en daar kun je alleen maar van genieten. Nu ga ik nadenken over een realistische doelstelling voor volgend jaar en een plan van aanpak. :cool:

Ik vond het echt vet toen ik daar aankwam en hoorde dat je toch mee mocht doen:D. Super gedaan ook, ben benieuwd hoe je het volgend jaar gaat doen als je wel 100% voorbereid bent!

Mooi zo!

Mooi resultaat Mike! :thumb:
Die genen in combinatie met hard werken kunnen je heel ver brengen denk ik.
Keep it up Beast! ;)

Dank jullie voor de leuke reacties en aanmoedigingen! :cool: :D

Gisteren weer in de gym. Heb lekker een x-aantal dagen uitgerust, voorzover dat kan als je 10 uur per dag werkt. :rolleyes:

Schuin bankdrukken
12x 60kg
12x 90kg
12x110kg
12x130kg
8x150kg

Lattpulldown
12x107kg
12x127kg
10x147kg

Military-press (heel wijd)
12x60kg
12x70kg
12x80kg

Zittend Dumbbellpress
12x32kg
12x42kg
8x52kg Pfffff....damn die laatste twee moesten van heel ver komen.

Chin-ups
10xBW (+/- 138kg)
8xBW ......oeffff.... :o

Barbell-curl
12x50kg
12x60kg
12x70kg (mega-pomp in me biceps.....lang geleden...)

Calf Raise op legpress
15x250kg
15x300kg
15x350kg Easy......:)

Triceps pulldowns (touwtje)
15x35kg
15x42kg

Powercrunch
15x56kg
15x63kg
15x70kg

Ik heb de training in een uur en een kwartier afgewerkt. Oftewel een killing tempo. Weinig rust. Goed voor me spierconditie! :cool:

he mike,
netjes getraind.
zag dat je in 2006 al es hebt meegedaan in balk aan een wedstrijd.

he mike,
netjes getraind.
zag dat je in 2006 al es hebt meegedaan in balk aan een wedstrijd.

Ja, klopt. Dat was een compleet drama. Ik had toen twee keer stones getrained, wat farmerswalk en wheelflips.
Ik liep twee weken voor de wedstrijd agina en luchtweginfectie op.
Tegen het advies van zo'n beetje iedereen inclusief Robbert Wolters in toch meegedaan.
Daarna ging het een stuk beter. Ik wilde ook meedraaien in de kwalificatie dat jaar, ware het niet dat ik een flinke hamstring blessure opliep...:mad:

Het was dus even compleet over voor mij. Ten tijde dat ik dit logje begon ben ik ook weer begonnen met trainen, ook hier wat met tussenpozes. Story of my life, lijkt het wel.
De sterkste man van Nederland was dus officieel mijn 4e sterkste-man wedstrijd ooit, maar gevoelsmatig zeg ik mijn derde.

Niet slecht hè? ;)....hihi

nee bepaald niet,
der zijn maar weinig anderen die je dat na doen met zo weinig wedstrijd ervaring.
maar ja jij traind natuurlijk wel bij 2 van de beste leermeesters hehe

nee bepaald niet,
der zijn maar weinig anderen die je dat na doen met zo weinig wedstrijd ervaring.
maar ja jij traind natuurlijk wel bij 2 van de beste leermeesters hehe

Klopt, das waar. Maar ik denk dat ik er veel en veel meer uit kan halen. Ik loop stiekum te spelen met de gedachte om volgend jaar voor podium te gaan. Of dat reëel is moet ik begin volgend jaar zien. Nu ga ik me lijf laten herstellen.
En ik zie ook wel even wat me nieuwe functie op mn werk gaat brengen (Manager Operations), waar toch enige commitment van me verwacht wordt. En daar past sterkste-man niet zo heel erg goed bij "hun" (de direktie) plaatje......tsjaa. :(
Ik zal dus keuze's moeten gaan maken en zaken héél erg goed moeten gaan plannen. Maar ik weet dat het bloed toch gaat kruipen waar het niet gaan kan....dus....."Sterkste-Man" ....Hahaha... ;)

Beest!:eek: nette workout zoals gewoonlijk en erg sterk.

138 kg en wat is je BF ongeveer ?

Ehh...man je doet me echt weer opkijken Mike! Wat een ****ing hoge gewichten hierzo!:D

Military press heel wijd pakken is extra hard! Maar heeft dit voordelen? Ik pak hem op schouderbreedte ongeveer.

Beest!:eek: nette workout zoals gewoonlijk en erg sterk.

138 kg en wat is je BF ongeveer ?

Thanx! :D

Ik houdt me BF niet echt bij. In Mei woog ik 146kg met rond de 22%BF, ik ben nu zo'n 138kg en aanzienlijk droger. Gevoelsmatig zeg ik dat ik iets minder VVM heb. Dus zal nu zo rond de 17-18%% zitten. (Schatting)

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

Ehh...man je doet me echt weer opkijken Mike! Wat een ****ing hoge gewichten hierzo!:D

Military press heel wijd pakken is extra hard! Maar heeft dit voordelen? Ik pak hem op schouderbreedte ongeveer.

Puur om me triceps wat te ontlasten en puur uit me schouderkoppen duwen. Is wel pittig zo....;)

effe 8x150 schuin banken, 12x80 military press.... jezus zeg.

Mike, waar ben jij van gemaakt? Waar kom jij vandaan? Van Krypton ofzo?

Ik ben nu zo'n 138kg en aanzienlijk droger. Gevoelsmatig zeg ik dat ik iets minder VVM heb. Dus zal nu zo rond de 17-18%% zitten. (Schatting)

Heel erg bruut beer!

Puur om me triceps wat te ontlasten en puur uit me schouderkoppen duwen. Is wel pittig zo....;)

Wellicht wat voor bodybuilders om meer zo te trainen met zeer wijde grip aangezien "we" ons zoveel mogelijk willen richten op de schouderkop?Je training qua volume lijkt wel van een builder?

Terug
Naar boven