AndroidHealthClinic

Mike's log/biograafje

• Topic Starter Topic Starter
Begin jij met het bankdrukken gelijk met 90kg?
Alles voorafgaand aan, en die 3x200kg banken op een gewone doordeweekse dag zijn natuurlijk weer monsterlijk éh Mike! :cool:
Als die lat pull down zo easy is, kun je natuurlijk eens overwegen om 3x15x147kg te doen, why not..?
Maak ons gek! :rolleyes:
Die hammer curls zijn beyond Hummer curls... :(
Verdomd sterke dips voor zo'n zware vent man! :thumb:
Maar ja, bij mij is het natuurlijk dik 30kg overgewicht, dat is bij jou he geval niet natuurlijk... :o
Jij bent meer een soort monster, of misschien wel het resultaat van een genetisch experiment met wat neanderthaler DNA ofzo... :rolleyes:

Hehe, genetisch experiment...hihi :D

Die 90kg waar ik mee begin is ongeveer zo'n 40% van me max, dus een heel goed begingewicht toch?

Ach en ik ben idd wat lui.
Moet eerlijk bekennen dat ik nu even het vlammetje niet heb, maar ben al blij als ik al wat kan trainen.

En we zijn geen neanderthalers hoor....;)
Maar ik heb in me familie wel veel grote kerels zitten. Heb drie ooms die boven de 160kg wegen waarvan er ééntje op zijn 65e nog 2.00m lang is. Mijn vader is de kleinste wat grofheid betreft.
Zijn vader (mijn opa dus...) stond in de hele regio bekend als "Grote Jaap" en was een zeer imposante verschijning en werkelijk oersterk. Volle melkbussen (in zijn jongere jaren uiteraard) met één arm upright-rowen om em op de kar te tillen zijn toch sterke krachtstaaltjes voor een ongetraint persoon. Ook het tillen van volle wasmanden (80kg) en ermee sjouwen was peanuts voor deze man. Die verhalen worden nog regelmatig op verjaardagen verteld.

Wel leuk, we hebben het niet van een vreemde iig. :)

Hey Mike wat doe jij dan als job?

40% is inderdaad wel goed, maar het is wel veel gewicht...
Maar als je er geen last van hebt, is het goed éh?! :thumb:
Ik vind het toch een flinke training hoor, niets lui's aan imo.
Een familie van krachtmensen dus.
Prijs je maar gelukkig man! :cool:

Hey Mike wat doe jij dan als job?

Op het moment Produktieleider/manager. En waarschijnlijk (zoals het er nu naar uitziet) na de zomer een nieuwe functie als Manager Operations.

Oftewel lange hectische dagen, weinig eten (geen tijd) en lekker suf en murw als je thuis bent.....
Trainen blijft zo wel een uitdaging. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

40% is inderdaad wel goed, maar het is wel veel gewicht...
Maar als je er geen last van hebt, is het goed éh?! :thumb:
Ik vind het toch een flinke training hoor, niets lui's aan imo.
Een familie van krachtmensen dus.
Prijs je maar gelukkig man! :cool:

Niemand in mijn familie doet of deed aan krachtsport. Gewoon grote gezonde Nedersaksische kerels, die allen graag bij een buitensporige hoeveelheid eten een stevige pint of borrel lusten. ;)

Niemand in mijn familie doet of deed aan krachtsport. Gewoon grote gezonde Nedersaksische kerels, die allen graag bij een buitensporige hoeveelheid eten een stevige pint of borrel lusten. ;)
Dan hebben onze families wel wat dingen gemeen met elkaar.
Vreten en zuipen gaat ons ook goed af.
Jammer dat we maar een percentage van jullie kracht(potentiëel) hebben... :(
Maar goed, ik ben al trots dat ik binnenkort, als je op tv bent met de sterkste man van Nederland, kan zeggen dat we op hetzelfde forum zitten... :rolleyes:

Ik dacht jij de olifanten in het circus in slaap wiegde als baan?

Heb je wel eens laten onderzoeken of jij bijvoorbeeld een mutatie in je myostatine gen hebt?

Dan hebben onze families wel wat dingen gemeen met elkaar.
Vreten en zuipen gaat ons ook goed af.
Jammer dat we maar een percentage van jullie kracht(potentiëel) hebben... :(
Maar goed, ik ben al trots dat ik binnenkort, als je op tv bent met de sterkste man van Nederland, kan zeggen dat we op hetzelfde forum zitten... :rolleyes:

Mwoaah als ik zo naar jouw stats kijk, dan heb je toch ook wel het nodige in huis hoor.

En ja, natuurlijk hebben onze families overeenkomsten. Waren de Belgen niet de dappersten van alle Gallische stammen? .... Had iets met bier te maken toch? ;)

Mwoaah als ik zo naar jouw stats kijk, dan heb je toch ook wel het nodige in huis hoor.

En ja, natuurlijk hebben onze families overeenkomsten. Waren de Belgen niet de dappersten van alle Gallische stammen? .... Had iets met bier te maken toch? ;)
Tnx. En jij weet het, bier is gezond man! :D

Mike, waarschijnlijk heb je wat last van je brachialis of brachioradialis. De laatste is een pees die van je onderarm naar je elleboog loopt. Waarschijnlijk voel je het daarom altijd met hammer curls. Probeer eens een tijdje barbell curls of dumbbell curls met gesupineerde greep. En kijk dan effe hoe zwaar je kan gaan zonder irritatie.

Verder natuurlijk weer oersterke training, ff 3 reps met 200 banken, pffffff.

Tip voor werk: Als je het straks heel druk krijgt, probeer dan gewoon tussendoor een pak halfvolle melk of chocomelk weg te werken of neem een paar gekookte eieren mee naar je werk, daar heb je er ook 3 in 1 minuut van binnen geduwt! ;)

Maikel, mijn definitie van managen:

"Getting things done through people"

Met andere woorden: Als jij de zaken eenmaal goed voor elkaar hebt, dan ben jij niet meer degene met stress!

Ik dacht jij de olifanten in het circus in slaap wiegde als baan?

Heb je wel eens laten onderzoeken of jij bijvoorbeeld een mutatie in je myostatine gen hebt?

Haha nee, zou dat moeten dan? Ik heb maar enkele %-en v/h potentieel dat mijn ooms en Opa hebben/hadden. Als die eens aan krachttraining deden. (Zavickas in spé?? :eek:)
Net zoals me broertje, die krijg ik met geen mogelijkheid de sportschool in. Zo zonde.... Die jongen is zo sterk. Maar nee helemaal zot van voetbal en wielrennen...tsss.....:(

Wat ruben zegt over het eten is een goeie:
shakes
halve liters melk
halve liters chocomel
bakken kwark
gekookte eieren
noten

Easy weg te werken, high protein en high cal!

Maikel, mijn definitie van managen:

"Getting things done through people"

Met andere woorden: Als jij de zaken eenmaal goed voor elkaar hebt, dan ben jij niet meer degene met stress!

Prachtige definitie. Ik ben nu vooral bezig met coachen en niet iedereen heeft de neuzen dezelfde kant uit staan. Daar zit de uitdaging. Plus dat ik de verantwoording heb over zo'n 40 man. Dat levert soms best wel wat stress op kan ik je beloven hoor.....;)

shakes
halve liters melk
halve liters chocomel
bakken kwark
gekookte eieren
noten

Dat zou ik graag doen, maar dan weeg ik binnen de kortste keren 150kg!! :eek:

Mike, waarschijnlijk heb je wat last van je brachialis of brachioradialis. De laatste is een pees die van je onderarm naar je elleboog loopt. Waarschijnlijk voel je het daarom altijd met hammer curls. Probeer eens een tijdje barbell curls of dumbbell curls met gesupineerde greep. En kijk dan effe hoe zwaar je kan gaan zonder irritatie.

Verder natuurlijk weer oersterke training, ff 3 reps met 200 banken, pffffff.

Tip voor werk: Als je het straks heel druk krijgt, probeer dan gewoon tussendoor een pak halfvolle melk of chocomelk weg te werken of neem een paar gekookte eieren mee naar je werk, daar heb je er ook 3 in 1 minuut van binnen geduwt! ;)

Ja klopt ook wel. Is soms ook wat gemakzucht. Eten schiet er wel eens door.
Bedankt voor je tip.

Barbellcurl met rechte stang is een kwelling, dan voelen hammercurls beter aan.

shakes
halve liters melk
halve liters chocomel
bakken kwark
gekookte eieren
noten

Noten en bakken kwark vallen echt af. Daar heb ik geen tijd voor. Snelle hap, vlug een bammetje in me mik tussen twee vergaderingen door, zoiets wil nog wel.
Welkom in de 24-uurs economie, waar alles gisteren al klaar had moeten zijn. ;)

Prachtige definitie. Ik ben nu vooral bezig met coachen en niet iedereen heeft de neuzen dezelfde kant uit staan. Daar zit de uitdaging. Plus dat ik de verantwoording heb over zo'n 40 man. Dat levert soms best wel wat stress op kan ik je beloven hoor.....;)

Moet jij in je eentje direct 40 man aansturen of zitten er nog ploegchefs oid tussen?
Want 40 man in je eentje is veel te veel in mijn ogen (ik ben teamleider, samen met 2 andere collega's, we sturen samen 60 man aan, waarvan 80% parttime..).

ik heb zo'n vaag vermoeden dat je armblessure dezelfde is als die ik heb. ik heb al maanden last van me onderarm/bovenarm. bij supinatie curls doet echt belachelijk veel pijn en hammercurls wel iets minder, maar eigenlijk nog steeds geen doen. zit het bij jou ook naast je biceps (aanhechting), en als je er over heen rolt als het ware voelt t irritant en beklemmend?

Moet jij in je eentje direct 40 man aansturen of zitten er nog ploegchefs oid tussen?
Want 40 man in je eentje is veel te veel in mijn ogen (ik ben teamleider, samen met 2 andere collega's, we sturen samen 60 man aan, waarvan 80% parttime..).

Zitten ploegchef's tussen.

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

ik heb zo'n vaag vermoeden dat je armblessure dezelfde is als die ik heb. ik heb al maanden last van me onderarm/bovenarm. bij supinatie curls doet echt belachelijk veel pijn en hammercurls wel iets minder, maar eigenlijk nog steeds geen doen. zit het bij jou ook naast je biceps (aanhechting), en als je er over heen rolt als het ware voelt t irritant en beklemmend?

De pijn zit niet in de biceps zelf maar heeft zijn oorsprong in mijn onderarm. Supineren is pijnlijk. Het zijn vooral de snelle onverwachte bewegingen die een flinke pijnscheut opleveren.
Niet fijn iig....:(

Hey man hoest nou?

De pijn zit niet in de biceps zelf maar heeft zijn oorsprong in mijn onderarm. Supineren is pijnlijk. Het zijn vooral de snelle onverwachte bewegingen die een flinke pijnscheut opleveren.
Niet fijn iig....:(

ik heb dus precies hetzelfde en kom r niet meer vanaf ook

Terug
Naar boven