MikeDiesel
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 76
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 16%
Begin jij met het bankdrukken gelijk met 90kg?
Alles voorafgaand aan, en die 3x200kg banken op een gewone doordeweekse dag zijn natuurlijk weer monsterlijk éh Mike!
Als die lat pull down zo easy is, kun je natuurlijk eens overwegen om 3x15x147kg te doen, why not..?
Maak ons gek!
Die hammer curls zijn beyond Hummer curls...
Verdomd sterke dips voor zo'n zware vent man!
Maar ja, bij mij is het natuurlijk dik 30kg overgewicht, dat is bij jou he geval niet natuurlijk...
Jij bent meer een soort monster, of misschien wel het resultaat van een genetisch experiment met wat neanderthaler DNA ofzo...![]()
Hehe, genetisch experiment...hihi

Die 90kg waar ik mee begin is ongeveer zo'n 40% van me max, dus een heel goed begingewicht toch?
Ach en ik ben idd wat lui.
Moet eerlijk bekennen dat ik nu even het vlammetje niet heb, maar ben al blij als ik al wat kan trainen.
En we zijn geen neanderthalers hoor....
Maar ik heb in me familie wel veel grote kerels zitten. Heb drie ooms die boven de 160kg wegen waarvan er ééntje op zijn 65e nog 2.00m lang is. Mijn vader is de kleinste wat grofheid betreft.
Zijn vader (mijn opa dus...) stond in de hele regio bekend als "Grote Jaap" en was een zeer imposante verschijning en werkelijk oersterk. Volle melkbussen (in zijn jongere jaren uiteraard) met één arm upright-rowen om em op de kar te tillen zijn toch sterke krachtstaaltjes voor een ongetraint persoon. Ook het tillen van volle wasmanden (80kg) en ermee sjouwen was peanuts voor deze man. Die verhalen worden nog regelmatig op verjaardagen verteld.
Wel leuk, we hebben het niet van een vreemde iig.

)