Fitness Seller

Mike's log/biograafje

waarom zit je eigenlijk zo hoog in reps Mike? Je bent toch geen bb-er

Kijk Frank als je zoals onze grote vriend een 140 log soepeltjes drukt kom je geen kracht tekort lijkt me. Echter na bijna elke inspanning zweet Mike pure melkzuur en proeft hij zijn vorige maaltijd. Dat hij top 3 materiaal is voor sterkste man van NL is bijna een geboorterecht voor Mike maar hij zal absoluut meer baat hebben bij een betere spierconditie als bij een nog hogere max.

true, maar ik zou persoonlijk toch aan het begin van de training minimaal 1 oefening op low reps en high intensity doen voor een nog grotere 'marge'

true, maar ik zou persoonlijk toch aan het begin van de training minimaal 1 oefening op low reps en high intensity doen voor een nog grotere 'marge'
Normaal wel, maar ik kan me indenken dat hij z'n lichaam wat rust wil gunnen nu (of iig z'n CZS)..

Gewone stervelingen als wij zijn natuurlijk niet gezegend met zoveel kracht, wij zullen wel zwaar moeten blijven gaan :(

• Topic Starter Topic Starter
effe 8x150 schuin banken, 12x80 military press.... jezus zeg.

Mike, waar ben jij van gemaakt? Waar kom jij vandaan? Van Krypton ofzo?

Haha, nee zo voel ik me niet echt. Maar leuk om te horen... :D

Heel erg bruut beer!

Wellicht wat voor bodybuilders om meer zo te trainen met zeer wijde grip aangezien "we" ons zoveel mogelijk willen richten op de schouderkop?Je training qua volume lijkt wel van een builder?

Klopt. Ik ga een stapje lager in intensiteit en een stapje hoger in volume. Afwisseling stimuleert het lichaam tot groei.

Joh..? :rolleyes:

Een voor veel mensen onbereikbare training weer! :thumb:

Haha, thnx! ;)

Normaal wel, maar ik kan me indenken dat hij z'n lichaam wat rust wil gunnen nu (of iig z'n CZS)..

Gewone stervelingen als wij zijn natuurlijk niet gezegend met zoveel kracht, wij zullen wel zwaar moeten blijven gaan :(

Nee, niet altijd hoor. Ik merkte al een paar weken dat me lichaam niet zoveel zin meer had in extreme intensiteit.
Meer een mix.
Eigenlijk gewoon een stapje lager in intensiteit en een stapje hoger in volume, dusdanig dat de trainingen lekker aanvoelen, zonder vervelende pijntjes.
Mijn conditie is al een stuk beter dan 3 maanden terug, maar ik ben er nog niet. Hier is voor mij voor volgend seizoen winst te pakken.
Een combinatie van meer uithoudingsvermogen/spierconditie en kracht.
Een killercombi....:cool:

Gisteren weer in de gym aan de gang. Beentjes waren aan de beurt. Ik had niet zo veel puf en zin, vanwege het f*ckbenauwde en klamme weer. Vandaar maar even een split.

Fullsquats
10x100kg
8x140kg
8x180kg (steeds 1 minuut rust tussen sets)

100graden Squats
4x220kg
4x260kg
3x300kg (zonder bandage, wel met riem)

Calfraise (op legpress)
15x250kg
15x300kg
15x350kg

Leg-Extension (pffff, ja echt waar....:o)
25xfullstack (+/-70kg)

Nou en toen was het wel welletjes. Vrijdag pak ik bovenlijf. ;)

zieke squats oud!

Heb je ingebouwde gradenmeter?:p

Hehe het is benauwd ja. Toch lekker wat gedaan.

Ben niet oud! 34jaartjes jong en van een goed bouwjaar (1974).
De Borba Reserva van dat Jaar behoort tot één van de meest exclusieve wijntjes. Zo zie ik mezelf ook graag....hihi.....:p

Heb je ingebouwde gradenmeter?:p

Hehe het is benauwd ja. Toch lekker wat gedaan.

Ach, een gradenboogje ingebouwd in me ogen, zoals bij een slechte SF-film....:cool:
Maar was zeker blij dat ik toch wat gedaan had. Gisteren een keigoede pomp in me poten en ook wat spierpijn.

mike een 300 squat, teach me haha

Ja hoor, graag zelfs. Je bent iig altijd welkom.. ;) :)

Ohh man..wat een training is me dit weer zeg:o

Jij bent gewoon compleet hardcore!:D Hebben de mensen geen schrik als ze je bezig zien?:)

Blijven knallen makker!

Ohh man..wat een training is me dit weer zeg:o

Jij bent gewoon compleet hardcore!:D Hebben de mensen geen schrik als ze je bezig zien?:)

Blijven knallen makker!

Mwoahh, geen schrik hoor, wel eens publiek....:rolleyes:

Krijg meestal leuke complimenten en af en toe domme opmerkingen of vragen. :)

In de gym ben je onverslaanbaar!
Ik ken niemand die zulke gewichten weet te liften in een sportschool...ben echt benieuwd waar jij zult eindigen als je eens zonder ongelukjes en goed voorbereid aan de SM van NL volgend jaar zou kunnen meedoen! Een podiumplek zit er dan vast in!

Wellicht nog een tip!

Pjotr v/d Hoek gaat een log bijhouden n.a.v. zijn voorbereiding op het WK powerliften in India!

Hij is wat Wilkspunten betreft de sterkste powerlifter van de NPB!
Met een BDW van rond de 90kg heeft hij de volgende stats: SQ 310 - BP 215 - DL 305 - TOT. 830kg! :eek:

haha mike: ik bedoelde dat in de trend van ''ouwe'' , je weet wel wat ze in omgeving a'dam allemaal zeggen :D

In de gym ben je onverslaanbaar!
Ik ken niemand die zulke gewichten weet te liften in een sportschool...ben echt benieuwd waar jij zult eindigen als je eens zonder ongelukjes en goed voorbereid aan de SM van NL volgend jaar zou kunnen meedoen! Een podiumplek zit er dan vast in!

Wellicht nog een tip!

Pjotr v/d Hoek gaat een log bijhouden n.a.v. zijn voorbereiding op het WK powerliften in India!

Hij is wat Wilkspunten betreft de sterkste powerlifter van de NPB!
Met een BDW van rond de 90kg heeft hij de volgende stats: SQ 310 - BP 215 - DL 305 - TOT. 830kg! :eek:

Dat zijn nette stats, zeker voor iemand van 90kg! :cool:

haha mike: ik bedoelde dat in de trend van ''ouwe'' , je weet wel wat ze in omgeving a'dam allemaal zeggen :D

Haha, ja is goed. Dat weet ik. ;)

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

Stond vd week op de weegschaal en zag dat ik amper nog 137kg woog...:eek:
Combinatie van wat stress, slecht eten en weinig slaap. Dat hakt er best wel in, zeg maar. Verder wordt ik wel zichtbaar droger, terwijl dit geen doel op zich is, maar wel leuk meegenomen.
Nou gisteren na een lange dag werken, toch effies tijd gemaakt voor wat gym-werk.

Bankdrukken
12x90kg
10x110kg
8x130kg
6x160kg
3x200kg Ging zo lekker dat ik dacht "effe kijken wat erin zit vandaag"....:D

Lattpulldown
12x107kg
12x127kg
12x147kg brrrr....zo easy...niks an dus. ;)

Hammercurl (DB's)
10x32kg
10x38kg
10x42kg Toch weer die irritatie in me linkerbiceps. Een beetje stekende pijn dat naar mn onderarm loopt. Echt geen flauw benul wat dit is. :(

Dippen (BW)
15xBW
15xBW
10xBW+20kg pfff vond het wel best zo.......:cool:

Geile bank!

Je draait wel het volume van een snotaap, dat doe je vaker. Hoe komt dat?

Geile bank!

Je draait wel het volume van een snotaap, dat doe je vaker. Hoe komt dat?

Klopt. Heeft te maken met druk...druk... zijn. Effe gauw wat trainen (als daar een gaatje voor is.)

Ik geloof niet in "meer is beter". Eén oefening per spiergroep is doorgaans voldoende. Ik kan wel enorme volume's draaien. Dan gaan de gewichten naar beneden en worden de rustpauze's korter. Dat is wel goed ter afwisseling.
Maar de hoofdmoot blijft kracht!

Begin jij met het bankdrukken gelijk met 90kg?
Alles voorafgaand aan, en die 3x200kg banken op een gewone doordeweekse dag zijn natuurlijk weer monsterlijk éh Mike! :cool:
Als die lat pull down zo easy is, kun je natuurlijk eens overwegen om 3x15x147kg te doen, why not..?
Maak ons gek! :rolleyes:
Die hammer curls zijn beyond Hummer curls... :(
Verdomd sterke dips voor zo'n zware vent man! :thumb:
Maar ja, bij mij is het natuurlijk dik 30kg overgewicht, dat is bij jou he geval niet natuurlijk... :o
Jij bent meer een soort monster, of misschien wel het resultaat van een genetisch experiment met wat neanderthaler DNA ofzo... :rolleyes:

die bank is gewoon niet eerlijk. jij bent genetisch voor berecht!

Terug
Naar boven