Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Joh..?Zittend Dumbbellpress
8x52kg Pfffff....damn die laatste twee moesten van heel ver komen.

Normaal wel, maar ik kan me indenken dat hij z'n lichaam wat rust wil gunnen nu (of iig z'n CZS)..true, maar ik zou persoonlijk toch aan het begin van de training minimaal 1 oefening op low reps en high intensity doen voor een nog grotere 'marge'

effe 8x150 schuin banken, 12x80 military press.... jezus zeg.
Mike, waar ben jij van gemaakt? Waar kom jij vandaan? Van Krypton ofzo?

Heel erg bruut beer!
Wellicht wat voor bodybuilders om meer zo te trainen met zeer wijde grip aangezien "we" ons zoveel mogelijk willen richten op de schouderkop?Je training qua volume lijkt wel van een builder?
Joh..?
Een voor veel mensen onbereikbare training weer!![]()

Normaal wel, maar ik kan me indenken dat hij z'n lichaam wat rust wil gunnen nu (of iig z'n CZS)..
Gewone stervelingen als wij zijn natuurlijk niet gezegend met zoveel kracht, wij zullen wel zwaar moeten blijven gaan![]()

)
Heb je ingebouwde gradenmeter?
Hehe het is benauwd ja. Toch lekker wat gedaan.

Ohh man..wat een training is me dit weer zeg![]()
Jij bent gewoon compleet hardcore!Hebben de mensen geen schrik als ze je bezig zien?
![]()
Blijven knallen makker!

In de gym ben je onverslaanbaar!
Ik ken niemand die zulke gewichten weet te liften in een sportschool...ben echt benieuwd waar jij zult eindigen als je eens zonder ongelukjes en goed voorbereid aan de SM van NL volgend jaar zou kunnen meedoen! Een podiumplek zit er dan vast in!
Wellicht nog een tip!
Pjotr v/d Hoek gaat een log bijhouden n.a.v. zijn voorbereiding op het WK powerliften in India!
Hij is wat Wilkspunten betreft de sterkste powerlifter van de NPB!
Met een BDW van rond de 90kg heeft hij de volgende stats: SQ 310 - BP 215 - DL 305 - TOT. 830kg!![]()

haha mike: ik bedoelde dat in de trend van ''ouwe'' , je weet wel wat ze in omgeving a'dam allemaal zeggen![]()

Geile bank!
Je draait wel het volume van een snotaap, dat doe je vaker. Hoe komt dat?