XXL Nutrition

Mike's log/biograafje

Jwtz.

Goed verhaal!

zielig voor je Mike..Ik heb medelijden met je :P

Merk zelf ook wel dat hoe sterker en of breder je wordt,hoe meer mensen je tegen komt die vroeger breder en sterker waren dan jij nu bent.
En iedereen kent ook altijd wel iemand die sowieso sterker is dan jij bent.Zonder dat ze ook maar weten wat je kunt!

• Topic Starter Topic Starter
:roflol::roflol::roflol:
Ik vind het wel grappig...maar beschouw het als een compliment...het is dus aan te zien dat je aan krachtsport doet...zoals uit de reacties blijkt zou menigeen met je willen ruilen. Ik heb dat ook vaker meegemaakt...het word pas echt lachen als er van die "zatlappen" komen en "armpje willen drukken" en zich zelf heel wat vinden, vooral als ze in vrouwelijk gezelschap zijn. Of van die gasten die sterke verhalen van "vroeger" vertellen en ooit eens naast iemand hebben gestaan die aan krachtsport deed.

Vervelend word het pas al je gasten hebt die drie glazen bier op hebben en vervolgens agressief worden en dan de "sterkste" uitzoeken om ruzie te maken om op anderen indruk te maken. Nu heb ik toevallig ook paar jaartjes aan diverse zelfverdedigingsporten gedaan en weet gelukkig wel hoe ik iemand zonder echt pijn te moeten en zonder blijvende schade aan te richten op andere gedachten kan brengen ;)

Haha, zeker herkenbaar!

Ik sta er bijna altijd ook wel boven hoor. Met uitz. van het piratenfeest vorig jaar (zie eerder in me logje).

Maar die mensen hebben een soort van "deathwish". Ik kan me ook haast niet voorstellen dat iemand graag tegen jou wil armworstelen. Damn! dan heb je een plaat voor je kop...:eek:

---------- Toegevoegd om 13:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

Vergeef me dat ik het vraag, maar wat is een emopost?

zielig voor je Mike..Ik heb medelijden met je :P

Merk zelf ook wel dat hoe sterker en of breder je wordt,hoe meer mensen je tegen komt die vroeger breder en sterker waren dan jij nu bent.
En iedereen kent ook altijd wel iemand die sowieso sterker is dan jij bent.Zonder dat ze ook maar weten wat je kunt!

Haha, stom gedrag is dat hè?
Ik ben ook niet zielig hoor, maar je komt op een punt dat je niet elk feestje hetzelfde praatjes ritueel wil afronden. Mensen die met wat alcohol achter de kiezen ineens alle schroom van zich afgooien. Normaal nooit een woord met je wisselen en dan ineens zo "openhartig" (lees enigzins respectloos)met je willen praten?? Nee, ik heb dat eerlijk gezegd wel een beetje gezien.

Het kan misschien heel stom klinken, maar ik heb helemaal geen zin om altijd over spieren, kracht en gewichten te praten. Tenminste niet op feestjes. Eventjes prima, maar niet de hele avond.

Nou ok, ik zal nu ophouden met zeuren....... ;) :)

Post vol emotionele uitspatting! :D

Post vol emotionele uitspatting! :D

Oh ok. Ja misschien wel een beetje. Al is heel emotioneel wel wat anders.
Ik geef enkel m'n gedachtegang weer. Maar ik ben ook niet een typische nuchtere Hollandse Jan Salie. Daarvoor heb ik nog wat teveel mediterraan bloed in me lijf zitten. ;)

hahaha! Tja Mike, je bent nu eenmaal een beest. Dat trekt toch eigenlijk wel een beetje aandacht. Ik denk dat je daarom ook aan krachtsport bent gaan doen! Voor de aandacht natuurlijk!!!! ;) just kidding!

Laat ze gewoon lekker slap lullen en kijk ze gewoon met een ongeinteresseerde blik aan en lurk dan lekker verder aan je biertje! :D

Pfff, dat wil je niet weten. Ben voor een paar jaar geleden diep gaan graven in onze afkomst, dus vaderskant en moederskant. Maar er is een leuke mix in onze genenpoel.

Moederskant
Hongaars, Spaans, Nederlands.

Vaderskant
Italiaans, Iers, Russisch (St.Petersburg is onze oorsprong in mannelijke bloedlijn) en Nederlands.

Nou ja 't is maar dat je het weet. ;)

Daar heb ik ook heel vaak last van.

Gisteren weer wat Gym-werk.

Bankdrukken
12*90kg
12*110kg
12*130kg
12*150kg (Gewoon lekker, goede pomp in borst.)

DB-Flyes
12*20kg
12*24kg
12*28kg (Da's errug lang geleden, lekker....)

Lattpulldown
12*107kg
12*142kg
12*147kg (was twee blokjes van 2,5kg kwijt en later weer teruggevonden, vandaar extra setje.)

Triceps Pushdown (touw)
15*30kg
15*35kg
15*42kg

DB-Hammercurl
12*32kg
12*36kg
7*42kg (ai..ai, zeer pijnlijke linkerbiceps. Lijkt met de week steeds erger te worden...:mad:)

One-arm machine curls
15*Fullstack (langzaam uitgevoerd, me armen irriteren, goed doorbloeden helpt)

Nou, ben nu een beetje op de BB-ing tour. Ik schroef de intensiteit wat omlaag en ga het volume omhoog gooien (geleidelijk). Mijn aanhechtingen protesteren. Dit is een zwaar seizoen geweest voor mijn lijf. :o

Nette training hoor! Ik ben wel eens benieuwd hoe het eraan toegaat in die gym als zo'n beest daar traint :D

Leuk dat je meer de BB-ing kant op gaat, lekker fine-tunen:rolleyes:

Nette training hoor! Ik ben wel eens benieuwd hoe het eraan toegaat in die gym als zo'n beest daar traint :D

Leuk dat je meer de BB-ing kant op gaat, lekker fine-tunen:rolleyes:

Ja, het BB-en is niet zozeer om te fine-tunen hoor. Maar meer om me lijf zijn welverdiende rust te geven.
Gewoon lekker wat sportschool werk, spiertjes goed doorbloeden na weken van wedstrijdspanning en gerelateerde trainingen.

En de sportschool is wat publiek betreft heel gemengd. Maar biedt mij het beste wat mogelijkheden betreft. Wat te denken van een speciaal gewichthef-plankier, 3 squatreks, officieel IPF goedgekeurd Powerlift materiaal en dumbbells tot 75kg!

Gisteren weer wat Gym-werk.

Bankdrukken
12*90kg
12*110kg
12*130kg
12*150kg (Gewoon lekker, goede pomp in borst.)

DB-Flyes
12*20kg
12*24kg
12*28kg (Da's errug lang geleden, lekker....)

Lattpulldown
12*107kg
12*142kg
12*147kg (was twee blokjes van 2,5kg kwijt en later weer teruggevonden, vandaar extra setje.)

Triceps Pushdown (touw)
15*30kg
15*35kg
15*42kg

DB-Hammercurl
12*32kg
12*36kg
7*42kg (ai..ai, zeer pijnlijke linkerbiceps. Lijkt met de week steeds erger te worden...:mad:)

One-arm machine curls
15*Fullstack (langzaam uitgevoerd, me armen irriteren, goed doorbloeden helpt)

Nou, ben nu een beetje op de BB-ing tour. Ik schroef de intensiteit wat omlaag en ga het volume omhoog gooien (geleidelijk). Mijn aanhechtingen protesteren. Dit is een zwaar seizoen geweest voor mijn lijf. :o
Er staan weer sets en reps in waar een gewone sterveling behoorlijk jaloers op kan zijn...
Vooral bankdrukken en Lat pull downs zijn sterk. :thumb:
Die andere oefeningen zijn 'iets" gewoner qua gewichten... :rolleyes:
Heavy dude! :cool:

En de sportschool is wat publiek betreft heel gemengd. Maar biedt mij het beste wat mogelijkheden betreft. Wat te denken van een speciaal gewichthef-plankier, 3 squatreks, officieel IPF goedgekeurd Powerlift materiaal en dumbbells tot 75kg!
Hardcore sportschool zoals er hier in de buurt iig geen meer te vinden zijn... :(
Je kunt je gelukkig prijzen! ;)

12x150 benchen, moauwh gewoon ff pompen

Dat krijg je als je met je blote pens door de kroeg loopt, moet je ook niet doen Mike :D

idd effe opletten wat betreft je bicepspees Mike!

Komende tijd geen tire flips of stones zou ik zeggen. Lekker een beetje volpompen is soms ook fijn!

welke sportschool train je mike

Royal Fitness in Wijhe.

Er staan weer sets en reps in waar een gewone sterveling behoorlijk jaloers op kan zijn...
Vooral bankdrukken en Lat pull downs zijn sterk. :thumb:
Die andere oefeningen zijn 'iets" gewoner qua gewichten... :rolleyes:
Heavy dude! :cool:

Hardcore sportschool zoals er hier in de buurt iig geen meer te vinden zijn... :(
Je kunt je gelukkig prijzen! ;)

Het is niet echt een hardcore gym, maar je kunt er zeer zeker hardcore trainen!

12x150 benchen, moauwh gewoon ff pompen

Ja, ik heb vandaag ongelooflijk spierpijn in me borst, da's heeel lang geleden. Kreeg vanochtend zelfs wat krampscheutjes door me borstspieren, dat doet enigzins wat irriteren :rolleyes: .... hihi.

Dat krijg je als je met je blote pens door de kroeg loopt, moet je ook niet doen Mike :D

:roflol: Haha, ja... wel mooi....

idd effe opletten wat betreft je bicepspees Mike!

Komende tijd geen tire flips of stones zou ik zeggen. Lekker een beetje volpompen is soms ook fijn!

Nee, ik kijk zeker uit. Ga denk ik helemaal ff geen odd doen hoor. Ze vallen bij bosjes om ons heen uit met blessure's.
Je traint tegen de max aan van wat je lichaam op dat moment aan kan. Als je dat lang blijft doen, omdat je bijv. meerdere wedstrijden op het programma hebt staan, dan kun je erop wachten.

Nu dus uitpuffen en lekker gymwerk. Beetje lafjes BB-en ofzo..... :p ;)

Terug
Naar boven