- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vind het wel grappig...maar beschouw het als een compliment...het is dus aan te zien dat je aan krachtsport doet...zoals uit de reacties blijkt zou menigeen met je willen ruilen. Ik heb dat ook vaker meegemaakt...het word pas echt lachen als er van die "zatlappen" komen en "armpje willen drukken" en zich zelf heel wat vinden, vooral als ze in vrouwelijk gezelschap zijn. Of van die gasten die sterke verhalen van "vroeger" vertellen en ooit eens naast iemand hebben gestaan die aan krachtsport deed.
Vervelend word het pas al je gasten hebt die drie glazen bier op hebben en vervolgens agressief worden en dan de "sterkste" uitzoeken om ruzie te maken om op anderen indruk te maken. Nu heb ik toevallig ook paar jaartjes aan diverse zelfverdedigingsporten gedaan en weet gelukkig wel hoe ik iemand zonder echt pijn te moeten en zonder blijvende schade aan te richten op andere gedachten kan brengen![]()

zielig voor je Mike..Ik heb medelijden met je
Merk zelf ook wel dat hoe sterker en of breder je wordt,hoe meer mensen je tegen komt die vroeger breder en sterker waren dan jij nu bent.
En iedereen kent ook altijd wel iemand die sowieso sterker is dan jij bent.Zonder dat ze ook maar weten wat je kunt!

Grieks..?Daarvoor heb ik nog wat teveel mediterraan bloed in me lijf zitten.![]()

just kidding!

)
Nette training hoor! Ik ben wel eens benieuwd hoe het eraan toegaat in die gym als zo'n beest daar traint![]()
Leuk dat je meer de BB-ing kant op gaat, lekker fine-tunen![]()
Er staan weer sets en reps in waar een gewone sterveling behoorlijk jaloers op kan zijn...Gisteren weer wat Gym-werk.
Bankdrukken
12*90kg
12*110kg
12*130kg
12*150kg (Gewoon lekker, goede pomp in borst.)
DB-Flyes
12*20kg
12*24kg
12*28kg (Da's errug lang geleden, lekker....)
Lattpulldown
12*107kg
12*142kg
12*147kg (was twee blokjes van 2,5kg kwijt en later weer teruggevonden, vandaar extra setje.)
Triceps Pushdown (touw)
15*30kg
15*35kg
15*42kg
DB-Hammercurl
12*32kg
12*36kg
7*42kg (ai..ai, zeer pijnlijke linkerbiceps. Lijkt met de week steeds erger te worden...)
One-arm machine curls
15*Fullstack (langzaam uitgevoerd, me armen irriteren, goed doorbloeden helpt)
Nou, ben nu een beetje op de BB-ing tour. Ik schroef de intensiteit wat omlaag en ga het volume omhoog gooien (geleidelijk). Mijn aanhechtingen protesteren. Dit is een zwaar seizoen geweest voor mijn lijf.![]()

Hardcore sportschool zoals er hier in de buurt iig geen meer te vinden zijn...En de sportschool is wat publiek betreft heel gemengd. Maar biedt mij het beste wat mogelijkheden betreft. Wat te denken van een speciaal gewichthef-plankier, 3 squatreks, officieel IPF goedgekeurd Powerlift materiaal en dumbbells tot 75kg!

Ja, gewoon de spiertjes een beetje laten doorbloeden.

Er staan weer sets en reps in waar een gewone sterveling behoorlijk jaloers op kan zijn...
Vooral bankdrukken en Lat pull downs zijn sterk.
Die andere oefeningen zijn 'iets" gewoner qua gewichten...
Heavy dude!
Hardcore sportschool zoals er hier in de buurt iig geen meer te vinden zijn...
Je kunt je gelukkig prijzen!![]()
.... hihi.Dat krijg je als je met je blote pens door de kroeg loopt, moet je ook niet doen Mike![]()
Haha, ja... wel mooi....idd effe opletten wat betreft je bicepspees Mike!
Komende tijd geen tire flips of stones zou ik zeggen. Lekker een beetje volpompen is soms ook fijn!