Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterkte ermee man, scheidingen zijn zwaar ****ed up!
zo mike, das niet mis man...
Sterkte verder. En idd, ijzer kan je beste vriend zijn op z'n moment...
Ik zie wel weer in de sportschool verschijnen maat
gr wilco

Klote voor je Mikael. Je bent een toffe peer maar het overkomt steeds meer mensen in mijn omgeving. Ik heb er geen verklaring voor. Je voelt je k*t maar je moet toch iets. ik weet wel dat jezelf zien wegkwijnen nog meer stress oplevert. Laat je niet gek maken en verwen jezelf in die zin dat je jezelf je hobby's gunt en je niet een gedeelte van je eigen identiteit verliest. Als het ijzer roept moet je jezelf dat toestaan!
We zien elkaar.
Groet Gijs.
Sterkte jonge, ik hoop dat je snel uit de elende bent! Verder sluit ik me helemaal aan bij de wijze woorden van Gijs.
Groet Alex Moonen
Klote voor je, reden des te meer om je gedachten te verzetten.
Sterkte buffel!
Sterkte! Al heb ik het vermoeden dat je ook hier weer sterker uitkomt.
damn klote man voor jou en voor je kinderen ook natuurlijk !
Is de scheiding al definitief of wil ze 'ff tijd voor derzelf'? iig.. sterkte ermee man
He bah.. k*t man..
En ik ben het verder met de rest eens.. Probeer gewoon veel je eigen dingen te doen en lekker te blijven trainen. Sterkte!
he BIG guy,
k*t man, heel veel sterkte met alles.
als je het ff niet trekt, komt je maar op DBB tegen ons aan zeuren hoor.
Het blijft een sport-forum....maar toch, jullie reacties doen me goed. Dank daarvoor.
Hey Maikel,
Dit had ik absoluut niet verwacht man, Sterkte ermee.
Hopen dat je snel weer je draai kunt vinden.
Groeten!
??, maargoed er is nu geen houden meer aan. Ik zal straks niet meer je buur zijn.
Sjezus... :/
Wat moet dat een dreun geweest zijn, man... Kan me inderdaad allen maar aan sluiten bij de voorgaande reacties. Combineer die nieuwe baan in overleg met het ijzer tot een geheel waar jij je ei in kwijt kan!
Zorg uiteraard daarnaast dat je je tijd met je kinderen krijgt en beleeft. Heb het afgelopen jaren van dichtbij meegemaakt bij twee van mijn trainingsmaats en dat valt nog niet mee, maar kan je wel veel uit halen voor jezelf.
Veel sterkte toegewenst, zowel met het verwerken van de moker als met het onttronen van Jarno![]()

Ik voeg me bij de mede DBB'ers; Sterkte en idd "The Iron will never lie to you"
En wat dat "zeuren" betreft, dat lucht eens op , alles ophopen is slecht voor de tikker![]()
Klote Mike, veel sterkte gewenst.
Probeer dit idd in het positieve om te zetten voor jezelf, ook al is dit heel moeilijk. Denk aan je carriere en aan de toewijding aan het ijzer! Het ijzer kan in zo'n tijden vaak je beste vriend zijn.
GR ruben
Nee het kwam voor mij ook als een donderslag bij heldere hemel. Ik zit ook met heel veel??, maargoed er is nu geen houden meer aan. Ik zal straks niet meer je buur zijn.
Maar bedankt Ruben en we zien elkaar gauw es een keertje, want ik moet jou een beetje id gaten houden hoorde ik al wel.
Je wordt serieus sterk!!![]()
.