XXL Nutrition

Mike's log/biograafje

• Topic Starter Topic Starter

Goed! Ben nu net terug van een heerlijke vakantie op Kreta. Pffff, had er nog wel eventjes willen blijven hoor.... ;)

ik heb dus precies hetzelfde en kom r niet meer vanaf ook

Ik heb nu een weekje of 4 niets meer gedaan en dat is best wel lekker kan ik je vertellen. De pijn is nagenoeg weg, alleen bij stoeien in zwembad, waar ik mijn dochter (bijna 12) op één arm kogelstoote, schoot af en toe de pijn er weer wat in.

Ben op Kreta trouwens door ontzettend veel mensen aangesproken. Vooral Grieken en Itallianen gaven erg leuke en positieve reacties. Twee wilden zelfs met mij op de foto....haha.
Zal wel iets met het Macho-cultuurtje wat daar toch meer leeft te maken hebben. Nederlanders zijn daar duidelijk wat nuchterder in.
Veel Griekse dames moesten bij het passeren toch echt eventjes omkijken, wat op een gegeven moment bij mijn vrouw toch wat begon te irriteren.

Maargoed nu weer back to de dagelijkse sleur en reality.... :( :p :D

Het is ook zo'n player he!

zo tijd om dit logje eens onder teozicht te houden ;)

he man,

Hoest nou? Goeie vakantie gehad zie ik ;)

Morgen ook nog in wijhe aanwezig?

Ja, het is wel de bedoeling om morgen in Wijhe te komen kijken en wat aan te moedigen.

En wat vakantie betreft , was idd TOP....;)

Ik train op het moment nog ff niet, ga denk ik volgende week weer beginnen. Eens zien waar ik na 7 à 8 weken weken sta. Vorige week een flinke buikgriep gehad en aardig wat kilo's kwijt. Eten gaat nog steeds niet goed.
Ik weeg nu zo'n 134kg :eek:, maar me buikje is ook weg.....hihi.

Eerst dus even weer op krachten komen, dan pas trainen. Goed eten is de basis, ik eet nu heel weinig, omdat ik anders maag en darmklachten krijg en kan me niet veroorloven weer in de ziektewet rond te lopen. Heeft dus even tijd nodig, maar komt helemaal goed. Van de week nog een 220kg zware oliedrum opgetilt. Een lelijk rotding om op te pakken, dus kracht is er nog wel. :D

Hoi Allen,

Ik ga stoppen met dit logje. Iedereen bedankt voor zijn en haar bijdrage.
Verder denk ik niet dat ik een nieuw logje ga openen, puur ivm tijdgebrek.

De doelstellingen die ik voor mijzelf heb gezet voor het afgelopen seizoen heb ik gehaald en dit waren best ambitieuze doelstellingen. Dus dik tevreden, dat zeker. Ook wil ik een ieder bedanken voor zijn en haar aanmoedigingen en leuke complimenten en natuurlijk ook de nodige kritieken.
(kritiek is gratis advies, zeg ik maar ;))

Wat er voor volgend jaar in het verschiet ligt is nog even koffiedik kijken. Afgelopen vrijdag een nieuw contract getekend en ga sowiezo een jaar lang een andere functie bekleden als interim-manager. Mijn opdracht liegt er niet om en zal de nodige tijd en energie gaan kosten. Of dit nog te combineren valt met serieus trainen, is dan nog maar zeer de vraag.

Verder zal ik best nog wel eens op DBB te vinden zijn, maar waarschijnlijk steeds minder.
In principe laat ik dit logje open en sluit hem niet, dus zodra er wat interessants te vertellen valt, dan kun je dat lezen.

Iig allen een sportief en sterk nieuw seizoen gewenst. :wl:

Aww..spijtig, ik ben altijd een stille lezer geweest in dit log en vond het massa's interessant!
Ook heb ik erg veel van jou geleerd Mike!:)

Hopelijk stel je het komende weken/maanden/... heel goed en heb je het niet te druk zoals ik soms eens las. Veel succes toegewenst goeroe!:D

Aww..spijtig, ik ben altijd een stille lezer geweest in dit log en vond het massa's interessant!
Ook heb ik erg veel van jou geleerd Mike!:)

Hopelijk stel je het komende weken/maanden/... heel goed en heb je het niet te druk zoals ik soms eens las. Veel succes toegewenst goeroe!:D

Haha, goeroe is too much credit, maar iig bedankt! ;)

Succes met/in je nieuwe betrekking Mike. :thumb:
Niet helemaal stoppen met trainen hoor!
Probeer minimaal 1x/week een full body training te doen man, even wat setjes squats, deadlift en banken enzo.
Zo'n potentiëel dat verloren dreigt te gaan...

Succes met/in je nieuwe betrekking Mike. :thumb:
Niet helemaal stoppen met trainen hoor!
Probeer minimaal 1x/week een full body training te doen man, even wat setjes squats, deadlift en banken enzo.
Zo'n potentiëel dat verloren dreigt te gaan...

Ja, zeker dat blijf ik doen. Al zal het eerder richting 1x per 2 weken gaan en ik zal proberen zaterdags wat odd's te doen, mocht ik daar de tijd voor hebben. Dan hoop ik toch wat vast te kunnen houden.

Maar jammer dat met krachttraining in Nederland gewoon geen f*ck valt te verdienen. Ik moet ook me gezinnetje, hypotheek en allerlei andere kosten kunnen betalen. Kon dat maar met Sterkste-Man of Powerliften, maar helaas....:(

Nee, ik zal gewoon motten werke, net als ieder ander natuurlijk.

Ja, zeker dat blijf ik doen. Al zal het eerder richting 1x per 2 weken gaan en ik zal proberen zaterdags wat odd's te doen, mocht ik daar de tijd voor hebben. Dan hoop ik toch wat vast te kunnen houden.

Maar jammer dat met krachttraining in Nederland gewoon geen f*ck valt te verdienen. Ik moet ook me gezinnetje, hypotheek en allerlei andere kosten kunnen betalen. Kon dat maar met Sterkste-Man of Powerliften, maar helaas....:(

Nee, ik zal gewoon motten werke, net als ieder ander natuurlijk.
"Wij" Nederlanders zijn vaak ook te voorzichtig éh..?
Je kan er ook even helemaal voor gaan, en een vet contract over de plas binnenslepen natuurlijk.
Ik zou die stap waarschijnlijk ook niet nemen hoor, al had ik de capaciteiten, maar toch...
Ik heb ooit eens een "shot" gehad in de BB wereld, en heb het ook laten lopen, omdat de man die dat voor me mogelijk ging maken, homofiel was...
En nu ben ik schipper/bootman/taxichauffeur/enweetikwatnogallemaal om m'n gezin te onderhouden... :rolleyes:
Hahaha, we kiezen zo makkelijk voor de veilige weg.
Ik geef je geen ongelijk, maar het is eigenlijk zo jammer van je potentiëel vind ik.
Maar ja, dat is het ook in het geval van je broer(tje)...
En als interim manager kom je een stuk minder op TV dan als strongman natuurlijk éh?! ;)
Maar nogmaals, heel veel succes man! :thumb:

"Wij" Nederlanders zijn vaak ook te voorzichtig éh..?
Je kan er ook even helemaal voor gaan, en een vet contract over de plas binnenslepen natuurlijk.
Ik zou die stap waarschijnlijk ook niet nemen hoor, al had ik de capaciteiten, maar toch...
Ik heb ooit eens een "shot" gehad in de BB wereld, en heb het ook laten lopen, omdat de man die dat voor me mogelijk ging maken, homofiel was...
En nu ben ik schipper/bootman/taxichauffeur/enweetikwatnogallemaal om m'n gezin te onderhouden... :rolleyes:
Hahaha, we kiezen zo makkelijk voor de veilige weg.
Ik geef je geen ongelijk, maar het is eigenlijk zo jammer van je potentiëel vind ik.
Maar ja, dat is het ook in het geval van je broer(tje)...
En als interim manager kom je een stuk minder op TV dan als strongman natuurlijk éh?! ;)
Maar nogmaals, heel veel succes man! :thumb:

Ach, het is het einde niet hoor. Als in Nederland "waaghalzen" nu eens netzo beloond worden als in de VS, tjah....
Maargoed nu klinkt het alsof ik niet verder ga met strongman om geld en commercie etc. Dat heeft nooit een rol gespeeld. Verder is het natuurlijk ook niet alsof ik wel even het potentieel heb om prof te kunnen worden.

Plus daar komt nog bij dat ik ook niet de intentie heb om echt te stoppen. Alleen zal het komende seizoen echt verrekte lastig worden om te kunnen trainen. Dan moet je keuze's gaan maken, het is niet alleen het werk. Ik heb ook een boerderijtje met wat beestjes (hobby) en grote tuin etc. Dat vergt ook de nodige tijd en energie, dus het zal wederom schipperen zijn en ik heb nog zoveel klussen liggen....pffffff :(

Maar als ik tijd heb en kan maken, zal ik alles geven. Ben afgelopen seizoen ook best creatief geweest en iedereen een beetje tevreden kunnen houden (privé, werk, vrienden en mezelf ;))

't Wordt iig een uitdaging, laten we het daar maar op houden dan. :D

Stress en zenuwen......damn!

Hoi ijzervrienden,

Ik zal toch even een korte update geven.
In verband met vervelende privé-omstandigheden (scheiding) heb ik nog steeds geen halter aangeraakt.
Het is voor mij een beetje het gevoel alsof de duvel met me aan het sollen is.
Ik slaap weinig en krijg bijna geen voedsel binnen door de stress. Mijn vrouw gaat mij verlaten en dit is voor mij als een donderslag bij heldere hemel gekomen. Ben hier helemaal kapot van, maargoed je mot verder hè...

Ik weeg nu 's-ochtends 128kg....:eek:, dat is bijna 19kg verschil met afgelopen Mei. Resultaat van eerst een hardnekkige buikgriep en toen ik daarvan hersteld was, de schokkerende boodschap van mijn vrouw voor een paar weken terug! En uiteraard niet meer trainen sinds de StM van Nederland.

Daar waar ik eerst vertelde dat ik stop met dit logje, is het misschien toch interessant om straks als ik de eerste gewichten weer oppak te zien (ook voor mijzelf) waar ik weer moet beginnen en hoe mijn progressie verloopt. Want het ijzer kan in zulke situaties misschien wel je beste kameraad zijn...;)

De bedoeling is om 4 weken een 2 daags pure-kracht schema te doen. (na effe 2 weekjes wat intrainen uiteraard).

Dan een korte de-load en mogelijk gevolgd door smolov, want de meeste massa en kracht is denk ik wel van mijn benen gevlogen. Al baal ik ook van mijn UB als ik in de spiegel kijk..(vooral schouders). Buikje is overigens nagenoeg weg en de aderen zijn op mijn onderarmen goed zichtbaar. (teken van toch ook wat vetverlies en niet alleen spiermassa).
Nou ik zie wel, ga binnenkort dedicated and motivated weer aan de slag, al is het alleen maar om effe uit de pl**ris-ellende weg te zijn. (het belangrijkste doel even op dit moment).

Dus TO BE CONTINUED.......

K*t man, enorm veel sterkte.

Ik hoop dat je afleiding kunt vinden in het sporten oid.

Direct smolov na een maandje terug trainen..? Gaat dat wel goed?:p

Direct smolov na een maandje terug trainen..? Gaat dat wel goed?:p

Ja, ik zit nog in twijfel over smolov, kan ook een ander routine pakken. Mijn ervaring vanuit het verleden (ben er wat vaker een tijdje tussenuit geweest) is dat ik vrij snel weer op redelijk nivo ben.

Maar andere suggesties zijn uiteraard welkom....:)

Sterkte ermee man, scheidingen zijn zwaar ****ed up!

Terug
Naar boven