Vladi
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 123
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mn broer is na 7,5 jaar relatie (was dan niet getrouwd) ook weer vrijgezel en hij vind nu langzaam weer zn weg. Alleen de weekenden zijn saai zegt ie, maar dan moet je gewoon afleiding zoeken. Stap gewoon binnen bij een vriend en praat over de dingen die je graag kwijt wil. Daar zijn je vrienden voor!
smolov zou insane met jou squat. succes daarmee en met het verwerken
Nou, ben ik even een paar dagen weg, lees ik dit...
Sterkte er mee Mike.
Hoe is het mogelijk dat jij niets heb zien aankomen man...?
Da's soms echt niet te begrijpen, maar komt meer voor hoor...
Ik spreek uit ervaring wat scheidingen betreft, maar ben nu gelukkiger dan ooit!
Dat kan er namelijk ook uit voortkomen Mike, dat je na een rot periode, eigenlijk eindelijk pas echt je "soulmate" tegen komt, en dat alles beter word dan het was.
Ik spreek dan wel over mezelf in dit geval, want je kinderen doe je meestal geen plezier met een scheiding...
Misschien wanneer er al lage tijd veel ruzie was, of akelige situaties tussen de vader en moeder, maar dat kan ik me bij jullie niet indenken, anders was het voor jou geen verrassing geweest.
Nogmaals heel veel sterkte, en ik hoop dat je er zo goed mogelijk doorheen/oveheen komt man.
Het beste.

Hallo, ik post zelf niet zo veel, lees vooral. Dit log is dan ook 1van mijn favorieten en ik lees ook heel graag jouw posts. Daarom dat ik je ff veel succes wil wensen en zeggen dat ik het bijzonder jammer vind dat je dit moet overkomen.
Ik ben er zeker van dat je vrijwel onmiddellijk terug op niveau zal zitten. En ookal ben je nu veel afgevallen en zal je nu wat minder kunnen, je moet weten dat jij op de helft van je kunnen nog altijd belachelijk sterk bent en dat ik nog zeer lang moet trainen eer dat ik het niveau van jou op een off day na een lange pauze zal halen.
Dus veel succes met je privé en je trainen.

Heb aan alle wijze raad weinig toe te voegen. Wil je wel graag in deze moeilijke tijd alle sterkte toewensen!![]()

Zo te zien maak je nu enkele positieve dingen mee maar ook negatieve dingen..
Over die scheiding kan ik niet echt meepraten maar ik weet wel hoe verdomd hard het nu moet zijn...gebruik die stress/woede/aggressie/verdriet/... in je trainingen en geef gewoonweg alles!
Het is wel goed dat je gaat proberen van regelmatig te gaan trainen, terug die paar kilo's erop plakken en dan zit het weer goed! Succes makker!![]()
Mike,
erg vervelend om te lezen. Ik wens jou en je dochter veel sterkte toe.
groeten Wim
als vaste lezer van dit log; ook van mij sterkte toegewenst
ja veel sterkte man,verdriet van een gebroken relatie heeft me ook gemotiveerd om terug het krachthonk in te duiken.
tijd heelt wonden,vergeten doe je niet maar je leert er mee leven.
trainen verzetten idd je gedachten,en je voelt je na een training toch mentaal(mss maar eventjes) sterker.
grtz.
... jahaa ruim 17kg aan BW ingeleverd.
)

)
he mike sterkte met het verwerken het is niet niks en succes met de comeback

Nee, ik zou gewoon beginnen met 2 x per week squatten ofzo.
Frequent squatten en linear opbouwen lijkt mij het beste.
Smolov zou ik pas doen als je weer goed in je routine zit en je weer (redelijk) op je max zit.

Mike, anders gewoon effe 2 maanden lekker squatten, box squatten en deadliften en dan eventueel een smolov.
Verder toch nog wel lekkere gewichten na maanden niet getraind te hebben. Keep it up!