Hij zal het best met de beste bedoelingen van de wereld gezegd hebben, maar wat een onzin over je gewicht en je grootte man...
Enorm oppervlakkig en ronduit stuitend vind ik.
Ik denk dat het de bedoeling is dat je straks een vrouw tegenkomt, die op jou valt, die Mike een leuke vent vind, en er van houd naast een grote sterke kerel te lopen, en trots is op wie haar vent is.
Hahahahaha, ik ben ook gescheiden.
Ook ik ben "in de steek" gelaten door mijn eerste vrouw.
Weet je?
Ik hoorde ook dat ze in de laatste periode had gezegd dat ze me "te dik" vond, en ik was "altijd" depressief.
(In die tijd had ik een "eigen" bedrijf waar het allemaal niet zo héél goed mee ging, en waar ik veel aandacht aan bestede, en me erg druk over maakte.
Mijn vader was vlak daarvoor gestorven op zijn 54ste, en was er dus ook niet om me te helpen.
Mijn moeder was helemaal naar de klote door het sterven van mijn vader, en mijn broer begrijperlijkerwijs ook.
Dan had ik ook nog een dodelijk ongeluk meegemaakt waarbij mijn maatje van 22 zijn laatste 1,5 uren in mijn armen heeft liggen lijden op een vreselijke manier.
Dus je begrijpt dat ik ook niet op "mijn best" was in die tijd, maar dan nog!)
Ik geloof dat ze pas een paar maanden getrouwd was (Ze waren direct nadat ze me verlaten had in ondertrouw gegaan!) toen ze alweer terug wilde komen naar die "dikke, depressieve vent" die ik vlak daarvoor voor haar nog was!
Oh ja, ze vond ook dat ik veel te vaak coïtus wilde toen we nog samen waren.
Iets wat we trouwens nog deden tot de laatste dag...
Go figure?!
Maar als ze nu terug mocht komen, dan zou dat zeker geen probleem meer zijn, omdat haar huidige man wel erg weinig behoefte had daaraan!!!
Je begrijpt dat ik toen wel even smakelijk gelachen hebt, toen ze weg was hoor, want ik wil ondanks alles eigenlijk niemand pijn doen, of belachelijk maken, als het niet nodig is.
Ik had het eigenlijk vanwege mijn kinderen nog wel willen proberen, als ik niet al een tijdje een vrouw had, die me wel op waarde wist te schatten, en waar ik nog steeds heel gelukkig mee ben.
Zo zie je maar dat "dingen" heel betrekkelijk zijn, en van het een op het andere moment opeens heel anders "gewogen" kunnen worden.
Blijf jij naar gewoon de vent die je bent, en doe wat je hart je ingeeft, maar ga nou aub niet dat wat je het meest na aan het hart ligt, verloochenen om wat je maat en zijn vrouw zeggen, want dat slaat helemaal nergens op.
En het zal je zeker niet opleveren wat je verdient, en waar je waarschijnlijk naar verlangt.
Ben ik eigenlijk nog steeds een bericht op DBB aan het schrijven, of ben ik inmiddels al op het forum van de "vriendin" (
http://www.vriendin.nl/conversation/) ofzo beland..?