Fitness Seller

Mike's log/biograafje

• Topic Starter Topic Starter
Hey mannen, bedankt voor jullie wijze woorden. Dat meen ik. Doet me goed om te zien hoe jullie meeleven.

Om toch heel even terug te komen op mijn kameraad en zijn vrouw. Zijn vrouw bedoelde dat ik vanuit haar (vrouwelijk) oogpunt er nu goed uitzag. Dat bedoelde ze natuurlijk ten goede. Mijn maat heeft zoiets van wij waarderen je zoals je bent en houdt mij ook een spiegel voor. Wil niet zeggen dat hij dit persé vindt, maar gewoon iets om over na te denken.
En natuurlijk hebben jullie 100% gelijk, dat een vrouw je moet accepteren zoals je bent. En als dat betekend 145kg met wat knuffelspek, so be it! ;)

Het komt gewoon omdat mijn maat ook weet dat ik van nature toch een vrouwengek ben (heb nu eenmaal ook wat mediterraan bloed) en dat ik vroeger veel in de belangstelling bij de meiden stond. Als je midden dertig en 145kg zwaar bent, is dat toch ff wat anders natuurlijk....maargoed.
Ik doe stiekum toch liever een deadlift met 380... (jaja, komt er echt nog wel van hoor), dan als een popie-jopie :cool: in de belangstelling staan bij de meiden.

Maar iig bedankt voor jullie reacties, TOP!

---------- Toegevoegd om 15:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

Hij zal het best met de beste bedoelingen van de wereld gezegd hebben, maar wat een onzin over je gewicht en je grootte man...
Enorm oppervlakkig en ronduit stuitend vind ik.
Ik denk dat het de bedoeling is dat je straks een vrouw tegenkomt, die op jou valt, die Mike een leuke vent vind, en er van houd naast een grote sterke kerel te lopen, en trots is op wie haar vent is.

Je zegt het precies goed. Heb je helemaal gelijk in.

Hahahahaha, ik ben ook gescheiden.
Ook ik ben "in de steek" gelaten door mijn eerste vrouw.
Weet je?
Ik hoorde ook dat ze in de laatste periode had gezegd dat ze me "te dik" vond, en ik was "altijd" depressief.
(In die tijd had ik een "eigen" bedrijf waar het allemaal niet zo héél goed mee ging, en waar ik veel aandacht aan bestede, en me erg druk over maakte.
Mijn vader was vlak daarvoor gestorven op zijn 54ste, en was er dus ook niet om me te helpen.
Mijn moeder was helemaal naar de klote door het sterven van mijn vader, en mijn broer begrijperlijkerwijs ook.
Dan had ik ook nog een dodelijk ongeluk meegemaakt waarbij mijn maatje van 22 zijn laatste 1,5 uren in mijn armen heeft liggen lijden op een vreselijke manier.
Dus je begrijpt dat ik ook niet op "mijn best" was in die tijd, maar dan nog!)
Ik geloof dat ze pas een paar maanden getrouwd was (Ze waren direct nadat ze me verlaten had in ondertrouw gegaan!) toen ze alweer terug wilde komen naar die "dikke, depressieve vent" die ik vlak daarvoor voor haar nog was!

Tsjonge als ik dit zo lees, knap van je hoe je zo sterk eruit bent gekomen.
Respect. Toont karakter.

Oh ja, ze vond ook dat ik veel te vaak coïtus wilde toen we nog samen waren.
Iets wat we trouwens nog deden tot de laatste dag...
Go figure?!
Maar als ze nu terug mocht komen, dan zou dat zeker geen probleem meer zijn, omdat haar huidige man wel erg weinig behoefte had daaraan!!!
Je begrijpt dat ik toen wel even smakelijk gelachen hebt, toen ze weg was hoor, want ik wil ondanks alles eigenlijk niemand pijn doen, of belachelijk maken, als het niet nodig is.
Ik had het eigenlijk vanwege mijn kinderen nog wel willen proberen, als ik niet al een tijdje een vrouw had, die me wel op waarde wist te schatten, en waar ik nog steeds heel gelukkig mee ben.
Zo zie je maar dat "dingen" heel betrekkelijk zijn, en van het een op het andere moment opeens heel anders "gewogen" kunnen worden.

Kijk stiekum hoop je dat altijd wel een beetje, dat je ex inziet wat voor een leuke vent ze verlaten heeft.
Bij jou is dat dus ook werkelijkheid geworden. Geeft gewoon een goed gevoel, maar je kunt er eigenlijk niets meer mee.

Blijf jij naar gewoon de vent die je bent, en doe wat je hart je ingeeft, maar ga nou aub niet dat wat je het meest na aan het hart ligt, verloochenen om wat je maat en zijn vrouw zeggen, want dat slaat helemaal nergens op.
En het zal je zeker niet opleveren wat je verdient, en waar je waarschijnlijk naar verlangt.

Je hebt helemaal gelijk hummer, zo is dat gewoon.

Ben ik eigenlijk nog steeds een bericht op DBB aan het schrijven, of ben ik inmiddels al op het forum van de "vriendin" (http://www.vriendin.nl/conversation/) ofzo beland..? ;)

Hahaha, ja nou ik zat al te denken het gaat wel een beetje de wijven kant op hier, maar zo zie je maar. Jullie bedoelen het dondersgoed en dat geeft mij een goed gevoel. Bedankt! ;)

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:14 ----------

Ik heb hier niets aan toe te voegen :thumbs:...ik kwam wel een leuke afbeelding tegen: de ene beer, die de andere een troostend schouderklopje geeft, kan het toepasselijker? ;)

schouderklop_kl.jpg

Haha, mooi verbeeld Huggy.

Hahaha, ik was al zo beleefd om niet naar mezelf te verwijzen, maar bedankt dat jij het voor me doet.

En als het etterig bedoeld was (wat waarschijnlijk ook zal zijn) dan kan ik het goed hebben. Mn weekend kan na gisteren toch niet meer stuk! ;) :P

Nee, zo is Wietse niet...;)
Je bent goed bezig, dat mag ook gezegd worden, toch?

Een beer = een beer!

Je hebt natuurlijk verschillen...zo heb je bijvoorbeeld de grote indrukwekkende grizzly- en ijsberen en je hebt ook de minder indrukwekkende panda- en koalaberen...het zijn allemaal beren. ;)

Hmmmm, tja ik voel me dan op het moment een wasbeertje....hihi :p

"Luctor et emergo" Maikel. :thumbs:

He Mikail, ik ben een afgetrainde vent van 100kg maar heb ook van meerdere vrouwen gehoord dat ik te groot ben. En van sommige dat ik niet groot genoeg kan zijn (bv Hieke).
Smaken verschillen lekker boeiend. Ik doe waar ik me prettig bij voel.

Zo is dat! Komt wel goed. ;)

He Mikail, ik ben een afgetrainde vent van 100kg maar heb ook van meerdere vrouwen gehoord dat ik te groot ben. En van sommige dat ik niet groot genoeg kan zijn (bv Hieke).

Tja... idd op elk potje past wel weer een dekseltje, maar jij bent met je 100kg en 10%bf wel een ladykiller hoor.... ;) :D

Hahaha, ik was al zo beleefd om niet naar mezelf te verwijzen, maar bedankt dat jij het voor me doet.

En als het etterig bedoeld was (wat waarschijnlijk ook zal zijn) dan kan ik het goed hebben. Mn weekend kan na gisteren toch niet meer stuk! ;) :P

beetje etterig,en een beetje waarheid!Tenzij je met fake plates deadlift?
Je hebt toch bijna 3x BW...

Haha, zelfs met een kereltje van +/- 85 (like me) krijg je met dit te maken hoor ;)

En Mike, over jouw gewicht kan ik alleen beamen wat anderen zeggen: zorg dat jij lekker in je vel zit, en als dat nu 100 of 140 kg is, dat maakt dan niet veel uit!

Sowieso om je toch enigzins gerust te stellen, vanuit de evolutie gezien (en wat dus ook de basis is van het gedrag daarin) zijn vrouwen nog niet half zo geinteresseerd in het uiterlijk van een man dan mannen dat zijn (uitzonderingen daar gelaten). Vrouwen zijn veel meer geinteresseerd in zaken zoals intelligentie, creativiteit (oa. humor), sociale status en een lieve / galante oprechte/relaxte kerel. Heel goed ken ik je niet, maar een oprechte/relaxte kerel ben jij zeker wel ! :thumb:

Haha, zelfs met een kereltje van +/- 85 (like me) krijg je met dit te maken hoor ;)

En Mike, over jouw gewicht kan ik alleen beamen wat anderen zeggen: zorg dat jij lekker in je vel zit, en als dat nu 100 of 140 kg is, dat maakt dan niet veel uit!

Sowieso om je toch enigzins gerust te stellen, vanuit de evolutie gezien (en wat dus ook de basis is van het gedrag daarin) zijn vrouwen nog niet half zo geinteresseerd in het uiterlijk van een man dan mannen dat zijn (uitzonderingen daar gelaten). Vrouwen zijn veel meer geinteresseerd in zaken zoals intelligentie, creativiteit (oa. humor), sociale status en een lieve / galante oprechte/relaxte kerel. Heel goed ken ik je niet, maar een oprechte/relaxte kerel ben jij zeker wel ! :thumb:

Ok, thanks..... :D

beetje etterig,en een beetje waarheid!Tenzij je met fake plates deadlift?
Je hebt toch bijna 3x BW...

Haha, nee hoor. Waren real plates. ;) Thanks verder.

lucky for you Frenk! ;)

j/k lag zo voor de hand, moest effe. :D

get a room

Ik hou niet zo van likken, maar als er gedoet gaat worden kom ik graag terug!!

Ik hou niet zo van likken, maar als er gedoet gaat worden kom ik graag terug!!

Haha....:roflol:.... Ivo weer in de bocht....:D

Maar wtf voor een spierpijn. :eek:
Ik werd met het boodschappen doen zowaar ingehaald door een bejaarde met een rollator :oud:(niet eerlijk).
Uiteraard liet ik dat niet zomaar gebeuren en heb die ouwe knakker getackled....:evil2:

(mij een beetje arrogant en meewaarig aankijken en doen alsof je sneller bent...damn...DIE! Old Man!.........haha)

;)

Idd ****ing bejaarden, hebben totaal geen respect meer voor jonge goden! Ik voel me ook altijd een stuk beter als ik zo'n belhamel aftuig!

Wacht maar tot jullie zelf met je verkalkte botjes door jonge gasten op straat worden neergedonderd, zodat je overal meervoudige, bij voorkeur, open, botbreuken hebt, en iedereen je staat uit te lachen, omdat je niet meer kunt opstaan omdat je linker been op drie plaatsen gebroken is, en je rechterbeen opeens naar voren kan scharnieren!
Dan spreken we nog wel eens! :D
:jk:
Laten "we" die oudjes maar mee rust laten.
Al zitten er soms wel van die cynische, ouwe, chagrijnige, verdroogde, irritante, arrogante misbaksels tussen, dat ze me wel eens gaan irriteren... ;)

Wacht maar tot jullie zelf met je verkalkte botjes door jonge gasten op straat worden neergedonderd, zodat je overal meervoudige, bij voorkeur, open, botbreuken hebt, en iedereen je staat uit te lachen, omdat je niet meer kunt opstaan omdat je linker been op drie plaatsen gebroken is, en je rechterbeen opeens naar voren kan scharnieren!
Dan spreken we nog wel eens! :D
:jk:
Laten "we" die oudjes maar mee rust laten.
Al zitten er soms wel van die cynische, ouwe, chagrijnige, verdroogde, irritante, arrogante misbaksels tussen, dat ze me wel eens gaan irriteren... ;)

;)

(het was nie waar hoor, gewoon gein.....al werd ik wel bijna ingehaald door een bejaarde met zijn rollator)

ik kijk nu al op tegen oud worden als ik dit zo hoor :P

na mn 40ste maak ik er gewoon een eind aan ;)

Nou nou, Odd Haugen deed op zeer hoge leeftijd (55+...:eek:) nog mee met de StM vd wereld!
Dus het houdt echt nog niet op na je 40e hoor.

Grappig om te zien dat een 18-jarige iemand van 40 al weer oud noemt ...

Ken je dat gezegde: 'Je leven begint pas bij je 40e?'
Mannen worden nu eenmaal aantrekkelijker als ze ouder worden ;)

Tegen Mike wil ik zeggen: veel sterkte en succes in je werk en met je trainingen; stort je even op deze zaken (maar niet teveel), blijf vertrouwen in jezelf houden en groei langzaam toe naar een gelukkige toekomst! :)

Terug
Naar boven